Photo by Pixabay on Pexels

ΕΡΕΥΝΑ: Σε νέα άνοδο οι τιμές των ξενοδοχείων το 2024

ΜΕΛΕΤΕΣ ΜΟΝΕΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Το 2024, οι τιμές των ξενοδοχείων θα συνεχίσουν να αυξάνονται στις περισσότερες πόλεις, σε παγκόσμιο επίπεδο, όπως προβλέπει το “Hotel Monitor 2024”, ο  συμβουλευτικός βραχίονας της American Express Global Business Travel (Amex GBT), της κορυφαίας παγκοσμίως πλατφόρμας business-to-business για τα εταιρικά ταξίδια.

Το “Hotel Monitor 2024” αποκαλύπτει ότι οι τιμές των ξενοδοχείων σε ορισμένες πόλεις θα μπορούσαν να αυξηθούν έως και 17,5%, λόγω της περιορισμένης προσφοράς και ορισμένων τοπικών συνθηκών.

Η τάση των ξενοδοχειακών τιμών σε παγκόσμια κλίμακα

Η έκθεση, η οποία προβλέπει τις τάσεις των ξενοδοχειακών τιμών σε περισσότερες από 80 μεγάλες πόλεις παγκοσμίως και βασίζεται στην ανάλυση εκατομμυρίων ξενοδοχειακών συναλλαγών και οικονομικών δεδομένων από το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο (ΔΝΤ), προβλέπει την αύξηση των τιμών των ξενοδοχειακών δωματίων σε βασικούς προορισμούς επαγγελματικών ταξιδιών, όπως:

Παρίσι, Γαλλία + 11,0%
Λονδίνο, Ηνωμένο Βασίλειο + 9,1%
Σικάγο, ΗΠΑ + 12,6%
Νέα Υόρκη, ΗΠΑ + 6,8%
Σαν Φρανσίσκο, ΗΠΑ + 6,2%
Bengaluru, Ινδία + 11,1%
Σαγκάη, Κίνα + 8,4%
Σιγκαπούρη + 7,5%
Σίδνεϊ, Αυστραλία + 4,9

Στις περισσότερες πόλεις, οι τιμές των ξενοδοχείων αναμένεται να αυξηθούν σύμφωνα με τον τοπικό πληθωρισμό, μετά την απότομη αύξησή τους το 2022 και το 2023, λόγω των επιπτώσεων που θα έχουν οι διακοπές και τα ταξίδια αναψυχής (“τουρισμός εκδίκησης”). Η άνοδο των τιμών υποστηρίζεται από τη συνεχιζόμενη άνοδο των επαγγελματικών ταξιδιών, των συναντήσεων και των εκδηλώσεων.

Αλλαγή της ταξιδιωτικής συμπεριφοράς

Η ανάπτυξη μιας εργασιακής κουλτούρας προς την κατεύθυνση πιο ευέλικτων, υβριδικών κινητών μοντέλων επηρεάζει άμεσα τη συμπεριφορά στα επαγγελματικά ταξίδια. Η ολοένα και μεγαλύτερη αύξηση των επαγγελματικών ταξιδιών τα Σαββατοκύριακα και η μετατόπιση προς λιγότερα και μεγαλύτερης διάρκειας επαγγελματικά ταξίδια υποδηλώνουν την αυξανόμενη τάση να συνδυάζονται τα επαγγελματικά ταξίδια με την αναψυχή (Bleisure).

Οι ξενοδοχειακές αλυσίδες παγκοσμίως ανταποκρίνονται σε αυτό, επεκτείνοντας τις προσφορές τους για μεγαλύτερης διάρκειας διαμονή. Οι εταιρίες που δραστηριοποιούνται στις μισθώσεις διακοπών αναφέρουν αυξανόμενη ζήτηση για Wi-Fi υψηλής ταχύτητας και μεταγενέστερα checkouts, που  διευκολύνουν την εργασία μέσω κινητού τηλεφώνου. Αυτό υποδηλώνει ότι όσοι ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους αναζητούν όλο και περισσότερο πέρα από τα παραδοσιακά ξενοδοχειακά καταλύματα.

Ο αντίκτυπος του πληθωρισμού

Ακόμη και αν ο πληθωρισμός επιβραδύνεται παγκοσμίως, συνεχίζει να επηρεάζει τις τιμές των δωμάτιων, καθώς το αυξημένο κόστος πιέζει τα περιθώρια κέρδους των ξενοδοχείων, όπως έξοδα προσωπικού. Στις ΗΠΑ, για παράδειγμα, οι μισθοί και τα ημερομίσθια στον ξενοδοχειακό κλάδο έφτασαν σε επίπεδο ρεκόρ το 2023.

Αυτά τα αυξανόμενα κόστη διαταράσσουν την κλασική σχέση προσφοράς-ζήτησης της ξενοδοχειακής βιομηχανίας και οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις περιορίζουν όλο και περισσότερο την προσφορά για να ανταποκριθούν στις ελλείψεις προσωπικού, να μειώσουν τα γενικά έξοδα και να προστατεύσουν τις τιμές. Στην πράξη, αυτό σημαίνει ότι τα ταξίδια εκτός της περιόδου αιχμής ενδέχεται να μην προσφέρουν πλέον την εξοικονόμηση χρημάτων που συνηθιζόταν, καθώς ο συσχετισμός μεταξύ τιμών και πληρότητας γίνεται πιο αδύναμος.

Προκλήσεις στην ανάπτυξη ξενοδοχειακών προγραμμάτων

Οι αναμενόμενες παγκόσμιες αλλαγές στα ταξίδια αναψυχής επιτρέπουν στις εταιρίες να διαπραγματευτούν καλύτερες συμφωνίες με τα ξενοδοχεία το 2024. Οι σημαντικές αυξήσεις που έπρεπε να απορροφήσουν το 2023 έχουν οδηγήσει τους αγοραστές ταξιδιωτικών υπηρεσιών σε αγωνιώδη προσπάθεια να διαχειριστούν το κόστος. Ταυτόχρονα, η αυξανόμενη πίεση για την τήρηση των δεσμεύσεων βιωσιμότητας αποτελεί μια περαιτέρω διάσταση των προγραμμάτων επαγγελματικών ταξιδιών.

Οι νέες προτεραιότητες των προγραμμάτων και η μεταβαλλόμενη ταξιδιωτική συμπεριφορά σημαίνουν ότι οι ταξιδιωτικοί αγοραστές θα πρέπει να επανεξετάσουν τις υπάρχουσες συμφωνίες και να δώσουν προτεραιότητα στην καλύτερη τιμολόγηση στα ξενοδοχεία και τις πόλεις με τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα. Η συγκέντρωση των δαπανών σε μικρότερο αριθμό παρόχων θα πρέπει επίσης να επιτρέψει στις μικρότερες εταιρείες να επιτύχουν καλύτερες τιμές, όρους και άλλα οφέλη.

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *