Photo by Vinicius Wiesehofer on Pexels

ΕΡΕΥΝΑ: Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στρέφονται οι νεότεροι ταξιδιώτες για την επιλογή προορισμού διακοπών

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Εκατομμύρια Millennials και GenZ-ers στρέφονται ολοένα και περισσότερο σε πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως το Instagram, το Twitter και το Facebook για να επιλέξουν τον επόμενο ταξιδιωτικό προορισμό τους, αντικαθιστώντας τις συστάσεις “από στόμα σε στόμα”.

Σύμφωνα με την Έκθεση “Global Travel Trends 2023”, που δημοσιεύτηκε πρόσφατα από την American Express, περίπου το 75% των ερωτηθέντων έχουν εμπνευστεί από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να ταξιδέψουν σε έναν συγκεκριμένο προορισμό, ενώ το 64% των ερωτηθέντων συμφωνούν ότι έχουν εμπνευστεί να ταξιδέψουν σε έναν προορισμό αφού τον είδαν σε κάποια τηλεοπτική εκπομπή, στις ειδήσεις ή σε ταινία. Σχεδόν το 50% των συμμετεχόντων στην έρευνα επιθυμούν να ταξιδέψουν κάπου που μπορούν να επιδείξουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ενώ οι συστάσεις “από στόμα σε στόμα” παραμένουν ισχυρές σε όλες τις ηλικιακές ομάδες, με το 47% των ερωτηθέντων να αναφέρει τις συστάσεις φίλων και μελών της οικογένειας ως καθοριστικό παράγοντα για το πού ταξιδεύουν, η επόμενη γενιά ταξιδιωτών επηρεάζεται επίσης σε μεγάλο βαθμό από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και την ποπ κουλτούρα.

Περίπου το 70% των ερωτηθέντων GenZ-ers και Millennials συμφωνούν ότι έχουν εμπνευστεί να επισκεφτούν έναν προορισμό αφού τον είδαν σε κάποια τηλεοπτική εκπομπή, στις ειδήσεις ή σε ταινία

Σύμφωνα με την έκθεση, ο αριθμός των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης παγκοσμίως έχει αυξηθεί στον εντυπωσιακό αριθμό των 4,9 δισεκατομμυρίων ανθρώπων το 2023 και τα δύο τρίτα αυτής της τεράστιας βάσης χρηστών αξιοποιούν τα κανάλια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να ερευνήσουν μάρκες και να λάβουν συστάσεις. “Έτσι, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παραμένουν το κορυφαίο μέσο για την επόμενη γενιά ταξιδιωτών κατά την εύρεση ταξιδιωτικών προορισμών”, αναφέρει η έκθεση.

Επιλογή με βάση την εμφάνιση στις φωτογραφίες

Η έκθεση αποκάλυψε, επίσης, ότι πάνω από το 60% από αυτούς τους νέους ταξιδιώτες έχουν επιλέξει έναν προορισμό επειδή φαίνεται καλός στις φωτογραφίες και σχεδόν οι μισοί από τους ερωτηθέντες είπαν ότι ήθελαν να ταξιδέψουν σε ένα μέρος που μπορούν να επιδείξουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Εν τω μεταξύ, παρόλο που ο πληθωρισμός συνεχίζει να αυξάνει τις τιμές σε πολλούς τουριστικούς προορισμούς, το 2023 πρόκειται να γίνει μάρτυρας ρεκόρ αριθμού ατόμων που ταξιδεύουν για διακοπές.

Σύμφωνα με έρευνα της Statista, περισσότεροι από 1,86 δισεκατομμύρια άνθρωποι θα ξοδέψουν χρήματα για πακέτα διακοπών, ξενοδοχεία, ενοικιάσεις καταλυμάτων, κάμπινγκ και κρουαζιέρες φέτος, 200 εκατομμύρια περισσότερα από το 2022, ωθώντας τα συνολικά έσοδα της ταξιδιωτικής και τουριστικής βιομηχανίας σε νέα υψηλά.

Η Statista αναμένει από τους ταξιδιώτες να δαπανήσουν πάνω από 854 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ το 2023, ή 120 δισεκατομμύρια δολάρια περισσότερα από πέρυσι, δείχνοντας ότι ολόκληρη η αγορά έχει ανακάμψει πλήρως και έχει ξεπεράσει τα επίπεδα πριν από τον Covid-19.

Τα ξενοδοχεία, ως το μεγαλύτερο τμήμα της αγοράς, θα δημιουργήσουν σχεδόν το ήμισυ αυτής της αξίας, ή περίπου 408 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ. Τα πακέτα διακοπών θα αποφέρουν άλλα 280 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ, ενώ θα ακολουθήσουν tτα ενοικιαζόμενα καταλύματα και τα κάμπινγκ, με έσοδα 96,8 δισεκατομμυρίων και 43,8 δισεκατομμύρια δολάρια, αντίστοιχα.

Σύμφωνα με τις προβλέψεις, οι τομείς των ταξιδιών και του τουρισμού πρόκειται να αποτελέσουν βιομηχανία ενός τρισεκατομμυρίου δολαρίων έως το 2027.

Tagged

1 σχόλιο στο “ΕΡΕΥΝΑ: Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στρέφονται οι νεότεροι ταξιδιώτες για την επιλογή προορισμού διακοπών

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *