Photo by Andrea Piacquadio on Pexels

Αμείωτο το ενδιαφέρον των Γερμανών για ταξίδια | Αυξητική η τάση στις κρατήσεις και τον Χειμώνα | Τι λένε οι κορυφαίοι t.o

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Παρά την εντυπωσιακή άνοδο των τιμών, τόσο στη διαμονή, όσο και στα αεροπορικά εισιτήρια, οι γερμανικές τουριστικές επιχειρήσεις παρουσιάζουν εξαιρετικά αποτελέσματα εφέτος, καθώς, μετά το ισχυρό ξεκίνημα του έτους και τη μικρή κάμψη της επιχειρηματικής ανάπτυξης τους τελευταίους μήνες, η τάση είναι και πάλι ανοδική.

Μια ματιά στις κρατήσεις δείχνει ότι η ανοδική αυτή τάση ισχύει τόσο για τις διαδικτυακές πωλήσεις ταξιδιών, όσο για τις πωλήσεις των παραδοσιακών tour operators, σύμφωνα με τις οποίες η καλή, φετινή, θερινή σεζόν φαίνεται να συνεχίζεται και τον χειμώνα.

Ο Anex Group, για παράδειγμα, έχει διπλασιάσει τις ποσοστώσεις του σε προορισμούς όπως το Μεξικό και η Δομινικανή Δημοκρατία, ενώ Alltours και FTI επενδύουν επίσης στην Καραϊβική. Επιπλέον, όλοι οι μεγάλοι τουριστικοί πράκτορες προσθέτουν χωρητικότητα για την Αίγυπτο και, σε ορισμένες περιπτώσεις, για τα Κανάρια Νησιά.

Εξαιρετικά αισιόδοξος εμφανίζεται ο διευθύνων σύμβουλος του DER Touristik, Ingo Burmester, ο οποίος αναμένει “μια ισχυρή χειμερινή περίοδο για τα ταξίδια των tour operatorσ σε όλη την Ευρώπη”. Στη γερμανική αγορά υπάρχει ήδη “υψηλό ποσοστό χειμερινών κρατήσεων” από τον Μάιο, με τον κ. Burmester να επισημαίνει ότι οι πωλήσεις είναι “σχεδόν 20% πάνω από τα προ-πανδημικά επίπεδα”.

Υψηλής ποιότητας επιλογές διαμονής παρά τις υψηλότερες τιμές

Σύμφωνα με τους τουριστικούς πράκτορες, η τάση για διακοπές υψηλότερης ποιότητας συνεχίζεται και το τρέχον καλοκαίρι. “Οι αξιολογήσεις μας δείχνουν ότι οι υψηλότερες κατηγορίες ξενοδοχείων και οι υψηλής ποιότητας προσφορές all-inclusive έχουν σταθερά μεγάλη ζήτηση”, τονίζει το αφεντικό του DER-Touristik. Ενώ, ο επικεφαλής του Alltours, Willi Verhuven, έχει παρατηρήσει μια μικρή μετάθεση από τα τέσσερα αστέρια plus προς τα τέσσερα αστέρια less, αλλά κάνει επίσης λόγο για ισχυρή ευαισθητοποίηση των πελατών σε θέματα ποιότητας.

Αυτό έχει οδηγήσει σε υψηλότερα μέσα έσοδα, τα οποία, σε συνδυασμό με τις γενικά υψηλότερες τιμές και την προγραμματισμένη αύξηση των επισκεπτών στον Alltours κατά 20%, σε σχέση με την περίοδο 2018/2019,  επιτρέπουν τις εκτιμήσεις για σημαντική ανάπτυξη κατά το τρέχον τουριστικό έτος.

Τα ταξιδιωτικά γραφεία προσεγγίζουν το 2019

Οι αναφερόμενες εξελίξεις αντικατοπτρίζονται επίσης στον τρέχοντα “καθρέφτη” των ταξιδιωτικών γραφείων του παρόχου υπηρεσιών Tats.

Σύμφωνα με τον Tats, το βιβλίο παραγγελιών των ταξιδιωτικών πρακτορείων για ταξίδια έως τον Οκτώβριο του 2023 ήταν ακόμη μειωμένο κατά 2,6% στα τέλη Ιουνίου, σε σύγκριση με το 2019, αλλά πλησιάζει τα απόλυτα προ-πανδημικά επίπεδα, σύμφωνα με τον ειδικό σε θέματα back-office με έδρα τη Φρανκφούρτη. Ο ισχυρός Ιούνιος με την αύξηση των κρατήσεων κατά 17,5%, σε σύγκριση με το 2019 δίνει ελπίδες.

Στο τέλος Ιουνίου, ο τιμολογούμενος κύκλος εργασιών των ταξιδιωτικών γραφείων στον τομέα του τουρισμού ήταν κατά 4,9% χαμηλότερος από τα στοιχεία του 2019. Υπάρχουν, όμως, περαιτέρω δυνατότητες, καθώς η επιθυμία των Γερμανών για ταξίδια παραμένει αμείωτη, παρά το γεγονός ότι ο αριθμός των πελατών των ταξιδιωτικών γραφείων υστερεί, έναντι του 2019, γεγονός που θα μπορούσε να οφείλεται και στις υψηλότερες τιμές των ταξιδιωτικών πακέτων.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *