Photo by Anete Lūsiņa on Unsplash

ΕΡΕΥΝΑ: Το 40% των Αμερικανών σχεδιάζουν να ταξιδέψουν περισσότερο το 2024 Vs. 2023 | Σε ποσοστό 50% θα δαπανήσουν τουλάχιστον 4.000 δολάρια

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Σε προτεραιότητα έθεσαν τα ταξίδια οι Αμερικανοί το 2023, παρά τις διεθνείς αναταραχές, τις συχνές καθυστερήσεις των πτήσεων, το υψηλό κόστος διαβίωσης, αλλά και την άνοδο των τιμών των ταξιδιωτικών πακέτων, τάση που αναμένεται να ενταθεί εφέτος, με το 40% των Αμερικανών να σχεδιάζουν περισσότερα ταξίδια το 2024. Αυτό διαπίστωσε πρόσφατη έρευνα που πραγματοποίησε το Forbes Advisor σε 1.000 καταναλωτές στις ΗΠΑ.

Σύμφωνα με τα βασικά ευρήματα της έρευνας, το 92% των Αμερικανών πρόκειται να ταξιδέψουν τουλάχιστον το ίδιο συχνά το 2024 με το προηγούμενο έτος. Ενώ ένα σημαντικό 40% των ερωτηθέντων σχεδιάζουν να ταξιδέψουν περισσότερο φέτος, με το ποσοστό αυτό να είναι μειωμένο κατά 9%, σε σύγκριση με τα ευρήματα της έρευνας του 2023.

Βασικά συμπεράσματα

-Οι Αμερικανοί πραγματοποίησαν κατά μέσο όρο 2,1 ταξίδια το 2023, με το 36% των ερωτηθέντων να ταξιδεύουν τρεις ή περισσότερες φορές για λόγους αναψυχής.
-Περίπου το 39% των ταξιδιωτών δηλώνουν ότι ο προϋπολογισμός τους για ταξίδια το 2024 θα είναι υψηλότερος από τον προϋπολογισμό του 2023. Συγκριτικά, το 45% των ερωτηθέντων στην έρευνα δήλωσαν το ίδιο πέρυσι.
-Από το 46% των ερωτηθέντων που δήλωσαν ότι είναι πολύ ή λίγο πιθανό να αλλάξουν τα ταξιδιωτικά τους σχέδια για το 2024 λόγω του συνεχιζόμενου πληθωρισμού, σε ποσοστό 19% δήλωσαν ότι θα πραγματοποιήσουν λιγότερα ταξίδια και 18% υποστήριξαν ότι θα κάνουν ένα οδικό ταξίδι αντί για αεροπορικό.
-Από εκείνους που πληρώνουν για ταξίδια με πιστωτική κάρτα, η πλειοψηφία του 57% χρησιμοποιούν κάρτες με ταξιδιωτικά οφέλη, από 66% το 2023.

Η συχνότητα ταξιδιών και ο προϋπολογισμός προτεραιότητες για τους Αμερικανούς

Όταν ρωτήθηκαν πόσο θα ταξιδέψουν το 2024, το 52% των καταναλωτών δήλωσαν ότι σχεδιάζουν να ταξιδέψουν το ίδιο με το 2023. Ένα άλλο 40% των ερωτηθέντων αναμένουν να ταξιδέψουν ακόμη περισσότερο.

Το ποσοστό αυτό είναι ελαφρώς μειωμένο, σε σχέση με το ποσοστό των Αμερικανών που αύξησαν τα ταξίδια τους από το 2022 έως το 2023 (49%), αλλά εξακολουθεί να είναι εντυπωσιακό αν αναλογιστεί κανείς ότι σχεδόν τα δύο τρίτα των Αμερικανών (63%) έκαναν τουλάχιστον δύο ταξίδια αναψυχής κατά τη διάρκεια του 2023.

Οι γενιές που ταξιδεύουν περισσότερο και τα δημοφιλή είδη ταξιδιών

Ενώ τα ταξίδια παραμένουν προτεραιότητα για τους Αμερικανούς όλων των ηλικιών, οι νεότερες γενιές είναι πιο πιθανό να ταξιδέψουν περισσότερο φέτος. Η Gen Z (56%) και οι Millennials (49%) αναφέρουν περισσότερα ταξίδια στην ατζέντα τους, σε σύγκριση με το 39% της Gen X και το 29% των Baby Boomers.

Σύμφωνα με την έρευνα, οι μεγαλύτεροι σε ηλικία μπορεί απλώς να έχουν ήδη φτάσει τα ιδανικά επίπεδα ταξιδιών, χάρη στα δυνητικά υψηλότερα εισοδήματα που διαθέτουν. Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτές οι γενιές εξακολουθούν να αναμένουν να διατηρήσουν σταθερές τις ταξιδιωτικές τους συνήθειες και όχι να μειώσουν τα ταξίδια τους.

Τα πιο δημοφιλή είδη ταξιδιών αναψυχής που αναμένονται το 2024 περιλαμβάνουν επισκέψεις σε συγγενείς και φίλους (46%), διακοπές στην παραλία (36%) και ταξίδια με αυτοκίνητο (34%). Και οι τρεις αυτοί τύποι ταξιδιών ήταν επίσης κορυφαίες επιλογές το 2023.

Αυξημένοι οι ταξιδιωτικοί προϋπολογισμοί

Περισσότερο από το ένα τρίτο των ερωτηθέντων (35%) θα υπολογίσουν εφέτος το ίδιο ποσό για ταξίδια με πέρυσι, ενώ σε ποσοστό 39% σκοπεύουν να αυξήσουν τις δαπάνες τους, έναντι 45% πέρυσι.

Συνολικά, το 72% των συμμετεχόντων στην έρευνα σχεδιάζουν να δαπανήσουν πάνω από 2.000 δολάρια για ταξίδια το 2024 και σχεδόν οι μισοί (48%) θα δαπανήσουν τουλάχιστον 4.000 δολάρια.

Μια προηγούμενη μελέτη του Forbes Advisor διαπίστωσε ότι το μέσο κόστος ταξιδιού για μια τετραμελή οικογένεια με αεροπορικά εισιτήρια και διαμονή τριών διανυκτερεύσεων ανέρχεται σε περίπου 3.600 δολάρια.

Το ποσοστό των ερωτηθέντων που σκοπεύουν να δαπανήσουν 4.000 δολάρια ή περισσότερα είναι υψηλότερο μεταξύ των Millennials (62%) και της Gen Z (61%).

Σχεδόν οι μισοί από τους ταξιδιώτες που συμμετείχαν στην έρευνα (46%) είναι λίγο ή πολύ πιθανό να προσαρμόσουν τα ταξιδιωτικά τους σχέδια με τον ένα ή τον άλλο τρόπο λόγω του πληθωρισμού. Από αυτούς, ποσοστό 19% πρόκειται να πραγματοποιήσουν λιγότερα ταξίδια, ενώ σε ποσοστό 14% θα συντομεύσουν τη διάρκεια ενός ή περισσότερων από τα προγραμματισμένα ταξίδια.

Άλλες πιθανές εξοικονομήσεις θα προκύψουν από την επιλογή οδικών αντί αεροπορικών ταξιδιών (18%), από την πραγματοποίηση ταξιδιών εκτός εποχής (14%), από την επιλογή φθηνότερων προορισμών (14%) ή λιγότερο πολυτελή καταλυμάτων (12%).

Εν τω μεταξύ, το 30% των ερωτηθέντων δεν είναι ούτε πιθανό ούτε απίθανο να αλλάξουν τα ταξιδιωτικά τους σχέδια λόγω του συνεχιζόμενου πληθωρισμού.

Οι πιστωτικές κάρτες η πιο δημοφιλής μορφή πληρωμής για ταξίδια

Όταν πρόκειται να πληρώσουν για ταξίδια, οι καταναλωτές χρησιμοποιούν πλαστικό χρήμα: το 60% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι χρησιμοποιούν πιστωτική κάρτα για την κράτηση ταξιδιού και το 40% χρεωστική κάρτα. Ενώ η χρήση χρεωστικών καρτών παραμένει σταθερή σε σχέση με πέρυσι, οι πιστωτικές κάρτες έχουν κερδίσει σε δημοτικότητα, καθώς αυξήθηκαν από 51% πέρυσι.

Από αυτούς που πληρώνουν με ταξιδιωτική πιστωτική κάρτα, η πλειοψηφία (57%) κατέχει κάρτες με ταξιδιωτικά οφέλη. Αυτό είναι ιδιαίτερα συνηθισμένο μεταξύ των νεότερων ερωτηθέντων. Σχεδόν τα τρία τέταρτα των Millennials (72%) και της Gen Z (74%) διαθέτουν πιστωτικές κάρτες με ταξιδιωτικές ανταμοιβές και οφέλη.

Ωστόσο, οι πληρωμές με κάρτα δεν είναι μακράν ο μόνος τρόπος κάλυψης των ταξιδιωτικών δαπανών. Οι ερωτηθέντες εξακολουθούν να αναμένουν να πληρώσουν τουλάχιστον εν μέρει με μετρητά σε ποσοστό 38% και περίπου 12% των ερωτηθέντων πληρώνουν σε βάθος χρόνου, χρησιμοποιώντας υπηρεσίες Buy Now, Pay Later.

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *