ΕΡΕΥΝΑ: Το 92% των Τουριστών ενδιαφέρονται για προσωποποιημένες υπηρεσίες και το 50%...

ΕΡΕΥΝΑ: Το 92% των Τουριστών ενδιαφέρονται για προσωποποιημένες υπηρεσίες και το 50% τις πληρώνει

kipriotis

Μια πρόσφατη έρευνα καταναλωτών, διαπίστωσε ότι το 92% όσων ταξιδεύουν για λόγους αναψυχής, ενδιαφέρονται, κατά την διαδικασία της κράτησης, πολύ για την αγορά εξατομικευμένων υπηρεσιών και το 50% αυτών, είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν υψηλότερο αντίτιμο για τέτοιου είδους υπηρεσίες.

Αυτά είναι μερικά από τα ευρήματα μιας μελέτης της American Express Travel και της  Wakefield Research, σύμφωνα με την Sangeeta Naik, την παγκόσμια επικεφαλής στρατηγικών εταιρικών σχέσεων και μάρκετινγκ της Αmex.

Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι το 40% των παραθεριστών πιστεύει ότι η εύρεση μιας  «τέλειας » ταξιδιωτικής εμπειρίας είναι «δυσκολότερη από την εύρεση ενός τέλειου σημαντικού άλλου», δήλωσε η κα. Naik,  κατά τη διάρκεια της παρουσίασης στην πρόσφατη διάσκεψη ταξιδιών τεχνολογίας Phocuswright στο Χόλιγουντ της Φλώριδας.

Σύμφωνα με την έρευνα, «η αξιοπιστία του περιεχομένου στο διαδίκτυο είναι ένα ζήτημα. Δύο στους πέντε ερωτηθέντες ανέφεραν ότι έμειναν σε ένα ξενοδοχείο και απογοητεύθηκαν, καθώς «τίποτα δεν ήταν σαν τη φωτογραφία». Επιπλέον, το 20% των ερωτηθέντων μπερδεύτηκαν τόσο πολύ από την πολυπλοκότητα των επίλογών του αεροπορικού ταξιδιού, που είχαν κλείσει την πτήση σε λάθος μέρα.

naik sangeeta«Ο αγώνας είναι πραγματικός», δήλωσε η Naik. Ο τεράστιος όγκος των πληροφοριών που οι καταναλωτές πρέπει να χρησιμοποιήσουν όταν κάνουν online κράτηση, έχουν μετατρέψει τον προγραμματισμό ταξιδιού σε μια δοκιμασία, είπε. Και παρόλο που η τουριστική βιομηχανία έχει επίγνωση αυτού του ζητήματος και έρχεται με καινοτομίες υψηλής τεχνολογίας για να το επιλύσει, οι ταξιδιωτικοί πράκτορες πρέπει επίσης να συνεχίσουν να επικεντρώνονται στην εξυπηρέτηση των πελατών.

Οι προσωποποιημένες υπηρεσίες είναι μια λύση, εάν οι ταξιδιώτες είναι πρόθυμοι να πληρώσουν γι΄αυτό, είπε το στέλεχος της AMEX. Καθώς οι καταναλωτές δαπανούν περισσότερα για ταξίδια, οι ταξιδιωτικές μάρκες πρέπει να επικεντρωθούν σε «high-touch» και «high-tech» λύσεις και προσφορές. Η παγκόσμια αγορά ταξιδιών, αυξάνεται, ανέφερε, με τα ταξίδια παγκοσμίως να αυξάνονται ταχύτερα από το παγκόσμιο ΑΕΠ τα τελευταία οχτώ χρόνια.

Η δημιουργία υψηλής ποιότητας περιεχομένου και η παροχή βοήθεια στους πελάτες για να πάρουν τις σωστές αποφάσεις, είναι καθοριστικής σημασίας, σύμφωνα με την Naik. Ο αριθμός των ξενοδοχείων στον κόσμο συνεχίζει να αυξάνεται, με κάποιες εκτιμήσεις να υπολογίζουν  τον αριθμό των ακινήτων σε περίπου 200.000. Και αυτό δεν περιλαμβάνει εναλλακτικές λύσεις σε εναλλακτικά καταλύματα, όπως το Airbnb. Αλλά οι καταναλωτές δεν κατευθύνονται μόνο από τον παράγοντα τιμή. Στην πραγματικότητα, η Αmex διαπίστωσε ότι το 63% των καταναλωτών θα ξοδέψει περισσότερα για να παραμείνει σε ένα ξενοδοχείο αν τους δοθούν πρόσθετες υπηρεσίες, μέσω επιβραβεύσεων.

Το μήνυμα από τους καταναλωτές προς τους ταξιδιωτικούς πράκτορες, κατέληξε η κα. Naik είναι : «Σε όλη αυτή την προβληματική κατάσταση, βρείτε την σωστή επιλογή για μένα.»

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ