Photo by Rahul Dogra on Pexels

ΕΡΕΥΝΑ: Τουριστική “υπερδύναμη” η Ινδία | Στα 125 δισ. δολάρια η ινδική ταξιδιωτική αγορά έως το 2027 | Τάσεις και προοπτικές

ΔΙΕΘΝΗ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι Ινδοί εξακολουθούν να σχεδιάζουν ταξίδια, αλλά 9 στους 10 δήλωσαν, σε πρόσφατη έρευνα, ότι το αυξημένο κόστος ζωής θα επηρεάσει τα σχέδιά τους για το 2023. Αυτό μπορεί να σημαίνει την επιλογή φθηνότερων προορισμών ή τα ταξίδια εκτός περιόδων αιχμής.

Τα ευρήματα προέρχονται από πρόσφατη έκθεση της μηχανής αναζήτησης πτήσεων Skyscanner, η οποία βασίστηκε σε δικά της δεδομένα αναζήτησης και κρατήσεων, καθώς και σε μελέτη της συμπεριφοράς των Ινδών καταναλωτών.

Υπήρξε μια θεμελιώδης αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο οι Ινδοί αντιλαμβάνονται και ασχολούνται με τα ταξίδια. Καθώς η Ινδία εξακολουθεί να αποτελεί σημαντική πηγή εξερχόμενου τουρισμού, οι προορισμοί παγκοσμίως πρέπει να αναγνωρίσουν αυτό το μεταβαλλόμενο τοπίο και να προσαρμόσουν τις προσφορές τους αναλόγως.

Ενώ οι Ινδοί ταξιδιώτες αναζητούν την αξία, περίπου το 63% των ερωτηθέντων στην έρευνα δήλωσαν ότι προτιμούν να ταξιδεύουν με άνεση.

Ο Mohit Joshi, ειδικός της Skyscanner σε θέματα ταξιδιωτικών τάσεων και προορισμών, υπογραμμίζει ότι, αν και οι ταξιδιωτικές συνήθειες έχουν διαφοροποιηθεί τα τελευταία χρόνια, η επιθυμία για διακοπές παραμένει ισχυρή.

Στην πραγματικότητα, η ινδική ταξιδιωτική αγορά αναμένεται να φτάσει τα 125 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2027, μια σημαντική αύξηση από τα εκτιμώμενα 75 δισεκατομμύρια δολάρια το οικονομικό έτος 2020, όπως αναφέρεται σε έκθεση του κλάδου από την Ficci. Αυτή η ανάπτυξη στον ταξιδιωτικό τομέα αναμένεται να οδηγήσει σε άνοδο των ευκαιριών απασχόλησης, με εκτιμώμενη αύξηση από 31,8 εκατομμύρια θέσεις εργασίας το 2020 σε 53 εκατομμύρια μέχρι το 2029.

Για να γίνει πιο κατανοητό το προφίλ των Ινδών ταξιδιωτών, η έρευνα της Skyscanner αναλύσει τις ακόλουθες τάσεις τις ινδικής, τουριστικής αγοράς.

1. Καθηλωτικές εμπειρίες
Μια αξιοσημείωτη τάση είναι η άνοδος του “αργού ταξιδιού”, μια έννοια σχετικά νέα για τους Ινδούς ταξιδιώτες, που προηγουμένως επικεντρώνονταν στην επίσκεψη όσο το δυνατόν περισσότερων αξιοθέατων. Η Skyscanner αποκαλύπτει ότι το 46% των Ινδών επιλέγει πλέον τις καθηλωτικές ταξιδιωτικές εμπειρίες, ενώ το 40% εξακολουθεί να προτιμά τα ταξίδια με γρήγορους ρυθμούς.

Πάνε οι μέρες που οι Ινδοί τουρίστες αρκούνταν στο να επισκέπτονται δημοφιλή αξιοθέατα και να τραβούν φωτογραφίες για τα άλμπουμ τους. Σήμερα, αναζητούν πιο ουσιαστικές και καθηλωτικές εμπειρίες. Στην πραγματικότητα, τα στοιχεία της πλατφόρμας δείχνουν ότι πάνω από το 38% των Ινδών ταξιδιωτών ξοδεύουν περισσότερο από ένα μήνα σε ταξίδια, σε έναν μόνο προορισμό, τόσο στο εσωτερικό, όσο και στο εξωτερικό.

2. Πυρετός κρίκετ
Το κρίκετ, που είναι βαθιά ριζωμένο στην ινδική κουλτούρα, κατέχει μια ξεχωριστή θέση στις καρδιές των Ινδών. Με το επερχόμενο Παγκόσμιο Κύπελλο Κρίκετ στην Ινδία, το 75% των ταξιδιωτών δηλώνουν πρόθυμοι να αυξήσουν τον ταξιδιωτικό τους προϋπολογισμό για να παρακολουθήσουν ζωντανά αγώνες κρίκετ.

Η Skyscanner σημειώνει μια αύξηση στις αναζητήσεις για το Αχμενταμπάντ, μια από τις πόλεις που θα φιλοξενήσουν το γεγονός, με 46% αύξηση του όγκου των αναζητήσεων από την Ινδία, απόδειξη του βαθιά ριζωμένου πάθους για το άθλημα.

Το διαδικτυακό ταξιδιωτικό πρακτορείο MakemyTrip απηύθυνε επίσης πρόσκληση στους κατοίκους σε όλα τα εξέχοντα κέντρα κρίκετ στην Ινδία, προτρέποντάς τους να καταχωρίσουν τα ακίνητά τους στην πλατφόρμα τους. Ο OTA στοχεύει να ενισχύσει τον κατάλογο των καταλυμάτων φιλοξενίας, στοχεύοντας σε επιλεγμένες μητροπόλεις και πόλεις που είναι βέβαιο ότι θα παρουσιάσουν αύξηση της ζήτησης, κατά τη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου.

Η πλατφόρμα φιλοξενίας Oyo σχεδιάζει επίσης να προσθέσει 500 ξενοδοχεία στις πόλεις υποδοχής, προκειμένου να καλυφθεί η ζήτηση για το Παγκόσμιο Κύπελλο Κρίκετ.

3. Ταξίδια με σκοπό
Επιπλέον, οι Ινδοί ταξιδιώτες παρακινούνται όλο και περισσότερο να ξεκινήσουν ταξίδια με σκοπό, που προσφέρουν σωματικό, ψυχικό και πνευματικό πλούτο. Αυτή η αλλαγή νοοτροπίας τους έχει οδηγήσει στο να βλέπουν τα ταξίδια ως μια ευκαιρία για προσωπική εξέλιξη, αυτοβελτίωση και αναζήτηση νέων εμπειριών.

Δραστηριότητες όπως καταδύσεις, αγορές κοσμημάτων, γιόγκα και αποδράσεις ευεξίας ωθούν τους Ινδούς ταξιδιώτες να συμμετάσχουν σε ταξίδια που σχετίζονται με τον σκοπό τους.

4. Τουρισμός με γνώμονα την πίστη
Ο θρησκευτικός τουρισμός και οι προσκυνηματικές μετακινήσεις διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο εν προκειμένω, καθώς οι μισοί από τους Ινδούς που συμμετείχαν στην έρευνα σχεδιάζουν ενεργά επισκέψεις σε ιερούς τόπους, εντός των επόμενων έξι μηνών. Ο θρησκευτικός τουρισμός αποτελεί σημαντική βιομηχανία στην Ινδία, συνεισφέροντας δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα ετησίως.

Σύμφωνα με την ινδική κυβέρνηση, ο θρησκευτικός τουρισμός αντιπροσώπευε το 13% των συνολικών τουριστικών εσόδων της χώρας το 2022, αποφέροντας πάνω από 1345 δισεκατομμύρια ρουπίες (17 δισεκατομμύρια δολάρια) σε έσοδα. Περίπου 1,433 εκατομμύρια εγχώριοι τουρίστες επισκέφθηκαν χώρους προσκυνήματος εντός της χώρας.

Για την ενίσχυση της εμπειρίας του θρησκευτικού τουρισμού, η ινδική κυβέρνηση έχει εγκρίνει 45 έργα στο πλαίσιο του προγράμματος Prashad, διαθέτοντας μέχρι στιγμής προϋπολογισμό 21 εκατ. δολάρια. Το πρόγραμμα αυτό, που ξεκίνησε το 2014-2015, αποσκοπεί στην ανάπτυξη και τον εντοπισμό προσκυνηματικών τόπων σε ολόκληρη την Ινδία.

Tagged

1 σχόλιο στο “ΕΡΕΥΝΑ: Τουριστική “υπερδύναμη” η Ινδία | Στα 125 δισ. δολάρια η ινδική ταξιδιωτική αγορά έως το 2027 | Τάσεις και προοπτικές

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *