Photo by Tee Haynes on Unsplash

ΕΡΕΥΝΑ: Ύψιστη προτεραιότητα τα ταξίδια για τους Αμερικανούς | Σε δεύτερη… μοίρα τα υλικά αγαθά

ΔΙΕΘΝΗ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Μέσα στο μεταβαλλόμενο τοπίο της μετα-πανδημικής ζωής, τα ταξίδια έχουν αναδειχθεί σε κορυφαία προτεραιότητα για τους Αμερικανούς ταξιδιώτες, με όλο και περισσότερους να δίνουν μεγαλύτερη αξία στις ταξιδιωτικές εμπειρίες έναντι των υλικών αγαθών. Αυτό είναι το βασικό συμπέρασμα πρόσφατης έρευνας τηςThe Global Rescue Companies, κορυφαίου πάροχου υπηρεσιών ιατρικής, ασφάλειας, διαφυγής και διαχείρισης ταξιδιωτικού κινδύνου.

“Οι άνθρωποι αλλάζουν τις καταναλωτικές τους συνήθειες, εκμεταλλεύονται τα μοντέλα εξ’ αποστάσεως εργασίας και ενισχύουν τις προφυλάξεις ασφαλείας τους σε μια προσπάθεια να βρουν τρόπους να ταξιδεύουν πιο συχνά και για μεγαλύτερη διάρκεια”, δήλωσε ο Dan Richards, διευθύνων σύμβουλος της The Global Rescue Companies και μέλος της Συμβουλευτικής Επιτροπής Ταξιδιών και Τουρισμού των ΗΠΑ στο αμερικανικό υπουργείο Εμπορίου.

Περισσότερο από το ένα τρίτο (39%) των ατόμων που συμμετείχαν στην έρευνα με τίτλο “2024 Spring Global Rescue Traveler Sentiment and Safety Survey” ανέφεραν ότι σήμερα δίνουν μεγαλύτερη προτεραιότητα στα ταξίδια από ό,τι πριν από την πανδημία. Επιπλέον, τα εντυπωσιακά τρία τέταρτα των ερωτηθέντων (75%) θεωρούν τώρα τις ταξιδιωτικές εμπειρίες ως ύψιστης σημασίας, ξεπερνώντας τη σημασία των υλικών αγαθών.

Η έρευνα, η οποία διεξήχθη σε περισσότερα από 1.900 υφιστάμενα και πρώην μέλη της Global Rescue μεταξύ 16-20 Απριλίου 2024, ανέδειξε επίσης μια αξιοσημείωτη τάση στις καταναλωτικές συνήθειες, αποκαλύπτοντας ότι πάνω από το 70% των συμμετεχόντων επιλέγουν να ανακατευθύνουν τις διακριτικές τους δαπάνες για να τροφοδοτήσουν τα ταξίδια τους.

Οι αναβληθείσες αγορές για αντικείμενα όπως αυτοκίνητα, δεύτερες κατοικίες, εισιτήρια εκδηλώσεων, είδη πολυτελείας, ακριβά εστιατόρια, ακόμη και για την απόκτηση κατοικίδιου ή τη δημιουργία οικογένειας σηματοδοτούν μια έντονη μετατόπιση προς την κατεύθυνση της προτεραιότητας στα ταξίδια, έναντι όλων των υπολοίπων αγαθών.

“Οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων έχουν μειωθεί, η ιδιοκτησία δεύτερης κατοικίας έχει πέσει κατακόρυφα, οι αγορές κοσμημάτων είναι μειωμένες και τα ταξίδια συνεχίζουν να αυξάνονται πέρα από τα προ-πανδημικά επίπεδα. Οι άνθρωποι ανταλλάσσουν τα υλικά αγαθά με τις σφραγίδες εισόδου στο διαβατήριο και τις αναμνήσεις που συνοδεύουν τα τολμηρά ταξίδια”, δήλωσε ο κ. Richards.

Κοιτάζοντας μπροστά, ένα σημαντικό ποσοστό των ερωτηθέντων (51%) αναμένει να πραγματοποιήσει περισσότερα ταξίδια το 2024, ενώ το 38% σχεδιάζει να παρατείνει τη διάρκεια των ταξιδιών του. Ομοίως, ένα 38% σκοπεύει να διαθέσει περισσότερα χρήματα για ταξίδια, σε σύγκριση με τις συνήθειές του πριν από την πανδημία.

Η έρευνα υπογραμμίζει την τρέχουσα αισιοδοξία γύρω από το μέλλον των ταξιδιών, με σχεδόν τους μισούς από τους ερωτηθέντες (48%) να προβλέπουν συνεχή αύξηση του όγκου των ταξιδιών. Ένα σημαντικό ποσοστό ( 35%) πιστεύει ότι η αύξηση των ταξιδιών μπορεί να σταθεροποιηθεί, αλλά θα παραμείνει αυξημένη πάνω από τα προ-πανδημικά επίπεδα, ενώ το ένα πέμπτο (20%) αναμένει ότι τα ταξίδια θα σταθεροποιηθούν και θα εξακολουθήσουν να μειώνονται κάτω από τα προ-πανδημικά επίπεδα.

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *