Photo by Pickawood on Unsplash

Εταιρίες εκτός του ταξιδιωτικού κλάδου “εισβάλλουν” στον χώρο των OTA

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ένας αυξανόμενος αριθμός εταιριών εκτός του ταξιδιωτικού κλάδου εισέρχεται τελευταία στον χώρο των διαδικτυακών ταξιδιωτικών πρακτορείων (OTA), σύμφωνα με την Phocuswright.

Αυτό αποκαλύφθηκε ενόψει του συνεδρίου Phocuswright 2023, το οποίο θα ερευνήσει τι θα μπορούσαν να σημαίνουν οι πρόσφατες εξελίξεις στην τεχνολογία για το μέλλον του κλάδου και πώς πρέπει να προσαρμοστούν οι ταξιδιωτικές επιχειρήσεις για να παραμείνουν ελκυστικές.

Αν και οι εξωτερικοί “παίκτες” συνδέονται στις πλατφόρμες των διαδικτυακών ταξιδιωτικών εταιριών, είναι κυρίως οι OTA που θα “καρπωθούν” αυτής της τάσης, σύμφωνα με την Phocuswright.

“Ιστορικά ήταν οι προμηθευτές ταξιδιών που συνεργάζονταν με τους OTA σε μια προσπάθεια να συμπληρώσουν τα βασικά τους προϊόντα”, λέει η Lorraine Sileo, ανώτερη αναλύτρια στην Phocuswright. Και προσθέτει: “Ωστόσο, οι μη ταξιδιωτικές μάρκες, όπως τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, οι λιανοπωλητές και οι όμιλοι πιστότητας, συνεργάζονται τώρα με τους OTA για να πουλήσουν ταξίδια. Αυτές οι εταιρίες θέλουν τώρα πραγματικά να ασχοληθούν με τα ταξίδια -και η τεχνολογία τους επιτρέπει να το κάνουν. Τα τελευταία δύο χρόνια, αρκετές έχουν ξεκινήσει πλατφόρμες ταξιδιωτικών κρατήσεων ή έχουν ανακοινώσει φιλόδοξα σχέδια για κάτι τέτοιο, παρόλο που η αγορά των online ταξιδιωτικών πρακτορείων είναι ήδη σχεδόν κορεσμένη και εξαιρετικά ανταγωνιστική”.

Σύμφωνα με την ίδια, ο στόχος αυτών των εταιριών δεν είναι να αποκτήσουν σημαντικά έσοδα απευθείας από τα ταξίδια, αλλά να κρατήσουν τους πελάτες τους, για παράδειγμα ενθαρρύνοντας τη χρήση καρτών και δίνοντας στους πελάτες περισσότερους τρόπους για να κερδίζουν ή να εξαργυρώνουν πόντους επιβράβευσης. Αλλά, για τους OTA, αυτές οι συνεργασίες μπορούν να είναι άμεσα κερδοφόρες.

Αυτή η τάση πρόκειται να ωφελήσει τα μεγάλα brands στον χώρο των OTA, καθώς πολλές “εξωτερικές” εταιρίες θα αξιοποιούν απλώς τα διάφορα plug-and-play μοντέλα τους, χωρίς να χρειάζονται μεγάλη εμπειρία ή τεχνογνωσία στον ταξιδιωτικό τομέα.

Ακολουθούν τρεις εταιρίες του χρηματοοικονομικού χώρου που αξιοποιούν τώρα τους OTA για να αυξήσουν την αφοσίωση και να προσφέρουν στους πελάτες τους νέες εμπειρίες:

– Citi: Τον Μάρτιο του 2023 η Citi εγκαινίασε επίσημα το Citi Travel με την Booking.com, η οποία υποστηρίζεται από τη Rocket Travel χρησιμοποιώντας την τεχνολογία της Agoda. Τα μέλη της κάρτας Citi ThankYou μπορούν να έχουν πρόσβαση στην απογραφή στον ιστότοπο ή την εφαρμογή της τράπεζας και έχουν τη δυνατότητα να πληρώσουν για το ταξίδι με την πιστωτική τους κάρτα Citi, τους πόντους ThankYou ή με συνδυασμό των δύο.

– Capital One: Πολλά χρηματοπιστωτικά ιδρύματα προσελκύονται επίσης από την προοπτική της συμμετοχής των πελατών τους σε πρώιμο στάδιο της ταξιδιωτικής διαδικασίας. Η Capital One μπήκε στη “μάχη” των κρατήσεων τον Σεπτέμβριο του 2021, χρησιμοποιώντας το Hopper Cloud για να τροφοδοτήσει την πλατφόρμα κρατήσεων για τους πελάτες ταξιδιωτικών ανταμοιβών.

– JPMorgan Chase: Το πιο φιλόδοξο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα όσον αφορά τα ταξίδια είναι η JPMorgan Chase & Co., η οποία σχεδιάζει να λειτουργήσει τη δική της πλατφόρμα OTA αντί να χρησιμοποιήσει μια ιδιωτική προσφορά. Η Chase έχει ήδη συνεργασίες με πιστωτικές κάρτες co-branded με αεροπορικές εταιρείες όπως η Southwest, η United, η Aer Lingus και η British Airways, καθώς και με ξενοδοχεία όπως η IHG, η Marriott, η Hyatt και η Disney. Στην προσπάθειά της να δημιουργήσει μια ολοκληρωμένη ταξιδιωτική λύση, η εταιρεία προχώρησε σε δύο σημαντικές εξαγορές: την ιδιόκτητη ταξιδιωτική πλατφόρμα cxLoyalty το 2021 και το μέγα ταξιδιωτικό πρακτορείο αναψυχής και εταιρικών ταξιδιών FROSCH το 2022.

“Λαμβάνοντας υπόψη τον πολλαπλασιασμό των πλατφορμών plug-and-play, των προσφορών λευκής ετικέτας και των ενσωματώσεων API, δεν είναι περίεργο ότι είναι δύσκολο να αντισταθούν οι χρηματοπιστωτικές εταιρείες στο να μετατραπούν σε OTA”, συμπληρώνει η κα. Sileo.

Σύμφωνα με την ίδια, τα πλεονεκτήματα για τις τράπεζες, τα προγράμματα ανταμοιβών, τους λιανοπωλητές και άλλους οργανισμούς μέλη να προσφέρουν πρόσθετη αξία με μικρό αρχικό κόστος είναι προφανή. “Και αναμένουμε να ξεκινήσουν περισσότερες προσφορές τους επόμενους μήνες και τα επόμενα χρόνια – ιδιαίτερα καθώς η τεχνητή νοημοσύνη εξελίσσεται και δημιουργεί νέες δυνατότητες”, καταλήγει η αναλύτρια της Phocuswright.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *