Photo by Vinicius Wiesehofer on Pexels

Euromonitor: Άσκηση και ευεξία vs αλκοόλ και κραιπάλης για τους ταξιδιώτες Gen Z

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι ταξιδιώτες Gen Z λένε όχι στο αλκοόλ και ενστερνίζονται τον υγιεινό τρόπο διαβίωσης, εγκαινιάζοντας μια νέα εποχή της προσεκτικής κατανάλωσης, της νηφάλιας περιέργειας και των “στεγνών” πάρτυ, σύμφωνα με την Euromonitor International.

Η Gen Z, τόσο κατά τη διάρκεια των διακοπών, όσο και εν γένει στην καθημερινότητά της, δίνει προτεραιότητα στη σωματική και ψυχική ευεξία, κάνοντας τακτική άσκηση και επιλέγοντας την υγιεινή διατροφή. Επίσης, δίνει σημαντική αξία στην αυθεντικότητα και τις εμπειρίες. Είναι πρόθυμη να συμμετάσχει σε ουσιαστικές αλληλεπιδράσεις, να εξερευνήσει τα πάθη της και να έχει θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία.

Συχνά, όσοι ανήκουν σε αυτή τη γενιά, επιλέγουν να συναναστρέφονται σε περιβάλλοντα που προάγουν τη δημιουργικότητα, όπως εκθέσεις τέχνης, poetry slams ή μουσικά φεστιβάλ. Ασχολούνται με υπαίθριες δραστηριότητες, εθελοντική εργασία ή συμμετέχουν σε συλλόγους και οργανώσεις που ανταποκρίνονται στα ποικίλα ενδιαφέροντά τους.

Σε δηλώσεις του για τη σχέση της Gen Z με το αλκοόλ, ο κ. Σπύρος Μαλανδράκης, επικεφαλής του τμήματος αλκοολούχων ποτών της κορυφαίας εταιρίας ερευνών αγοράς, υπογράμμισε ότι η Gen Z -η γενιά που γεννήθηκε μεταξύ των μέσων της δεκαετίας του 1990 και των αρχών της δεκαετίας του 2010- έχει εμφανίσει μια αξιοσημείωτη τάση μειωμένης κατανάλωσης αλκοόλ, σε σύγκριση με τις προηγούμενες γενιές.

“Από τη μη αλκοολούχα μπύρα, η οποία είναι ήδη παρούσα και ενσωματωμένη στην κουλτούρα κατανάλωσης εδώ και δεκαετίες, αλλά εξακολουθεί να καταγράφει μια αξιοζήλευτη αύξηση του συνολικού όγκου κατά 6% για το 2022, μέχρι τον αναδυόμενο τομέα του μη αλκοολούχου κρασιού, που καταγράφει αύξηση του συνολικού όγκου κατά 9% και από τη διψήφια δυναμική του σχετικά νεοεισερχόμενου μη αλκοολούχου, έτοιμου προς κατανάλωση ποτού (RTDs), μέχρι τα μη αλκοολούχα οινοπνευματώδη ποτά που πρωτοστατούν σε καινοτομία και εμφανίζουν αύξηση του συνολικού όγκου κατά 10%, όλα αυτά αποδεικνύονται πολύ περισσότερα από μια παροδική μόδα”, είπε ο κ. Μαλανδράκης.

Οι νεότεροι ενστερνίζονται το “λιγότερο, αλλά καλύτερα” όσον αφορά την κατανάλωση αλκοόλ. Έτσι, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η κάποτε εξειδικευμένη τάση έχει πλέον εδραιωθεί, εξελίσσεται και εξακολουθεί να έχει τεράστιες αναξιοποίητες μελλοντικές δυνατότητες.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *