Photo by Dominika Roseclay on Pexels

Expedia: Παραμένει η “δίψα” για ταξίδια | Σχέδια για αποδράσεις και στα μέσα του έτους

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ακόρεστη παραμένει η διάθεση για ταξίδια και διακοπές, σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της Expedia, η οποία αποκαλύπτει ότι, πλέον, οι άνθρωποι σχεδιάζουν πιο μακροπρόθεσμα ταξίδια και προσβλέπουν σε αποδράσεις στα μέσα του έτους, επιδιώκοντας να αναπληρώσουν τις χαμένες ταξιδιωτικές ευκαιρίες.

Τα δεδομένα αναζήτησης της Expedia δείχνουν ότι η πρόθεση των ταξιδιωτών συνεχίζει να αυξάνεται. Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι αναζητήσεις ταξιδιωτών στους ιστότοπους του ομίλου αυξήθηκαν κατά 25%, σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο και οι αναζητήσεις στην περιοχή της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής (EMEA) αυξήθηκαν κατά 30%.

Στην περιοχή της Ασίας και του Ειρηνικού (APAC), το α’ τρίμηνο παρατηρήθηκε μια αξιοσημείωτη αύξηση 65% σε ετήσια βάση (YoY) στις αναζητήσεις. Μετά την άρση των πανδημικών περιορισμών στην Κίνα στις 8 Ιανουαρίου, σημειώθηκε αύξηση 10% σε εβδομαδιαία βάση (WoW) στις αναζητήσεις για την Κίνα σε παγκόσμιο επίπεδο, με αιχμή τις αναζητήσεις από την περιοχή APAC (αύξηση 15% WoW) και την περιοχή EMEA (αύξηση 10% WoW).

Οι ταξιδιώτες συνεχίζουν να προγραμματίζουν πιο μακροπρόθεσμα

Όπως παρατηρείται τα τελευταία τρίμηνα, τα “παράθυρα” αναζήτησης συνέχισαν να επιμηκύνονται το α’ τρίμηνο, καθώς οι ταξιδιώτες σχεδιάζουν τα ταξίδια τους πιο μακροπρόθεσμα. Το “παράθυρο” αναζήτησης 180+ ημερών αυξήθηκε κατά 30% σε τριμηνιαία βάση, λόγω της αύξησης κατά 75% τόσο στην περιοχή APAC όσο και στη Λατινική Αμερική (LATAM).

Σε παγκόσμιο επίπεδο, το “παράθυρο” αναζήτησης 91 έως 180 ημερών σημείωσε την ισχυρότερη αύξηση το 1ο τρίμηνο με αύξηση 60% σε τριμηνιαία βάση, με επικεφαλής την περιοχή EMEA και τη Βόρεια Αμερική (NORAM), με αύξηση 90% και 45% σε τριμηνιαία βάση, αντίστοιχα.

Οι πόλεις και οι παραλίες παραμένουν δημοφιλείς

Οι μεγάλες πόλεις και οι παραθαλάσσιοι προορισμοί βρέθηκαν στο παγκόσμιο Top 10 των προορισμών που έχουν γίνει κρατήσεις το πρώτο τρίμηνο, με τη Νέα Υόρκη, το Λας Βέγκας και το Λονδίνο να διατηρούν τις πρώτες θέσεις.

Εξετάζοντας τις επιμέρους περιοχές, πόλεις όπως η Οσάκα, το Λονδίνο, το Παρίσι και η Ταϊπέι ανέβηκαν στην κατάταξη για τους ταξιδιώτες από την περιοχή APAC, ενώ η νεοεισερχόμενη Χονολουλού προστέθηκε στη λίστα.

Για τους ταξιδιώτες από την περιοχή EMEA, το Τόκιο και το Βερολίνο εντάχθηκαν στην κατάταξη, ενώ το Άμστερνταμ, η Βαρκελώνη και η Ρώμη ανήλθαν στη λίστα.

Το Παρίσι, η Μαδρίτη και η Πλάγια ντελ Κάρμεν ανέβηκαν στην πρώτη 10άδα της λίστας για τους ταξιδιώτες της LATAM, ενώ η Πούντα Κάνα και το Παρίσι ήταν νεοεισερχόμενοι στη λίστα για τους ταξιδιώτες από την περιοχή NORAM.

Οι ταξιδιώτες προσβλέπουν σε αποδράσεις στα μέσα του έτους

Στην τελευταία έκθεσή της η Expedia, ανακοίνωσε ότι οι ταξιδιώτες περιμένουν με ανυπομονησία τα μέσα του 2023, με τις αναζητήσεις το τέταρτο τρίμηνο του 2022 για ταξίδια από τον Ιούνιο έως τον Σεπτέμβριο να έχουν αυξηθεί κατά σχεδόν 70% σε ετήσια βάση. Η τάση αυτή συνεχίστηκε και το 1ο τρίμηνο του 2023, με αύξηση 50% σε ετήσια βάση.

Πολλοί ταξιδιώτες επιθυμούν να χαλαρώσουν δίπλα στο νερό τους επόμενους μήνες, αλλά αυτό δεν σημαίνει πάντα παραλία. Τα στοιχεία της Expedia για το 1ο τρίμηνο δείχνουν ότι το φίλτρο “πισίνα” είναι το κορυφαίο φίλτρο αναζήτησης ανέσεων στην περιοχή EMEA και το δεύτερο πιο συχνά χρησιμοποιούμενο φίλτρο στις χώρες NORAM, APAC και LATAM. Φαίνεται, λοιπόν, πως τα καταλύματα που διαθέτουν εγκαταστάσεις πισίνας και υδάτινων πάρκων έχουν υψηλή ζήτηση για τους λάτρεις του ήλιου.

Οι καταναλωτές επιθυμούν να αναπληρώσουν τις χαμένες ταξιδιωτικές ευκαιρίες

Τα ευρήματα από την έρευνα καταναλωτών του Μαρτίου 2023 δείχνουν ότι το 72% των ταξιδιωτών σχεδιάζει να ταξιδέψει για αναψυχή περισσότερο φέτος προκειμένου να αναπληρώσει τα προηγούμενα χρόνια και το 81% σχεδιάζει να ξοδέψει περισσότερα ή να διατηρήσει τον ίδιο προϋπολογισμό για ένα ταξίδι, σε σύγκριση με πέρυσι.

Η έρευνα της Expedia αποκάλυψε επίσης ότι τα μέλη των ταξιδιωτικών προγραμμάτων επιβράβευσης είναι ιδιαίτερα ενθουσιασμένα με την πραγματοποίηση περισσότερων ταξιδιών φέτος, με το 95% να σχεδιάζει να ταξιδέψει για αναψυχή τους επόμενους 12 μήνες. Και όταν πρόκειται να συμμετάσχουν σε αυτά τα προγράμματα ανταμοιβών, το 77% των καταναλωτών ενδιαφέρεται για ταξιδιωτικές ανταμοιβές που μπορούν να εφαρμόσουν σε οποιοδήποτε μεμονωμένο στοιχείο του ταξιδιού τους, όπως η πτήση ή το ξενοδοχείο, ανεξάρτητα από τη μάρκα.

Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης One Key του ομίλου Expedia, που θα ξεκινήσει τον Ιούλιο, προσφέρει στις ταξιδιωτικές μάρκες την ευκαιρία να προσελκύσουν αυτούς τους ταξιδιώτες υψηλής ποιότητας, οι οποίοι θα έχουν πλέον την ευελιξία να κερδίζουν και να χρησιμοποιούν πόντους σε όλες τις κρατήσεις των Expedia, Hotels.com και Vrbo.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *