Photo by RODNAE Productions on Pexels

Expedia: Τα ταξίδια χωρίς αποκλεισμούς επηρεάζουν τις αποφάσεις των καταναλωτών

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ιδιαίτερη προσοχή στο πόσο ολοκληρωμένες είναι οι τρέχουσες ταξιδιωτικές προσφορές κατά την αναζήτηση και την κράτηση δίνουν οι καταναλωτές, οι οποίοι στρέφονται ολοένα στα ταξίδια χωρίς αποκλεισμούς.

Αυτό αποκαλύπτει νέα έρευνα της Expedia Group Media Solutions, σύμφωνα με την οποία μόνο το 54% των καταναλωτών δήλωσε ότι έχει δει προσιτές επιλογές για όλους τους τύπους των ταξιδιωτών και μόλις το 52% ότι έχει δει επιλογές που περιλαμβάνουν όλους τους τύπους ταξιδιωτών.

Η έρευνα δείχνει ότι η δέσμευση μιας επωνυμίας για ποικιλομορφία και προσβασιμότητα επηρεάζει τις αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών, με 7 στους 10 καταναλωτές να δηλώνουν ότι είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα όταν κάνουν μια ταξιδιωτική επιλογή που απευθύνεται σε όλους τους τύπους ταξιδιωτών.

Επιπλέον, το 78% των καταναλωτών δήλωσαν ότι έχουν κάνει ταξιδιωτικές επιλογές με βάση προωθητικές ενέργειες ή διαφημίσεις που θεωρούσαν ότι τους αντιπροσωπεύουν.

Η έκθεση Inclusive Travel Insights Report: Understanding Traveler Values & Opportunities for Marketers, βασίζεται στα πρόσφατα ευρήματα για τα περιβαλλοντικά υπεύθυνα ταξίδια της μελέτης Sustainable Travel Study, που αποκαλύπτει ότι οι άνθρωποι αναζητούν όλο και περισσότερο τρόπους για να έχουν πιο ουσιαστικές και συνειδητές ταξιδιωτικές εμπειρίες.

“Στον Όμιλο Expedia, κατανοούμε τη σημασία όχι μόνο της πρακτικής συμμετοχής στις ομάδες μας και σε όλες τις επωνυμίες μας, αλλά και την ενδυνάμωση των συνεργατών μας που διαφημίζουν ταξίδια να κάνουν το ίδιο”, δήλωσε η Jenn McCarthy, Senior Director of Brand Marketing στην Expedia Group Media Solutions.

Η Expedia απαριθμεί μερικούς από τους κύριους παράγοντες, που επηρεάζουν την απόφαση αγοράς ταξιδιωτικών υπηρεσιών των καταναλωτών. Αυτοί είναι:

Προσβασιμότητα στα ταξίδια

-Το 92% των καταναλωτών συμφωνεί ότι είναι σημαντικό οι ταξιδιωτικοί πάροχοι να ανταποκρίνονται στις ανάγκες προσβασιμότητας όλων των ταξιδιωτών.
-Οι παλαιότερες γενιές είναι πιο πιθανό να πιστεύουν ότι η προσβασιμότητα είναι πολύ σημαντική κατά τη λήψη ταξιδιωτικών αποφάσεων, μεταξύ του 54% των Baby Boomers και της Generation X, σε σύγκριση με το 49% του γενικού πληθυσμού.

Ποικιλομορφία στα ταξίδια

-Επτά στους 10 καταναλωτές θα επέλεγαν έναν προορισμό, κατάλυμα ή μέσο μεταφοράς που απευθύνεται σε όλους τους τύπους ταξιδιωτών, ακόμη και αν είναι πιο ακριβός.
-Το 78% έχει κάνει μια ταξιδιωτική επιλογή με βάση το πόσο τους αντιπροσώπευε μια σχετική διαφήμιση ή προσφορά, με το ποσοστό αυτό στους Millennials να είναι το υψηλότερο (84%).

Τοπικός πολιτισμός και αφοσίωση στην κοινότητα

-Το 64% των καταναλωτών ενδιαφέρεται να μάθει περισσότερα για τις ταξιδιωτικές επιλογές που υποστηρίζουν  τοπικούς πολιτισμούς και κοινότητες.
-Περισσότεροι από 2 στους 5 καταναλωτές έχουν αγοράσει από τοπικές κοινότητες ή/και μειονοτικές ομάδες, κατά τη διάρκεια ταξιδιών τους τα τελευταία δύο χρόνια, ενώ το 46% έχει επισκεφθεί τοπικούς πολιτιστικούς ή ιστορικούς χώρους.
-Σχεδόν τα δύο τρίτα των καταναλωτών θα κατέληγαν σε μια ταξιδιωτική επιλογή που υποστηρίζει τους τοπικούς πολιτισμούς και κοινότητες, ακόμη και αν ήταν πιο ακριβή.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *