Photo by Bethany Ferr o Pexels

Expedia: Ταξίδι με φίλους και οικογένεια σχεδιάζει το 81% των ταξιδιωτών | Προτεραιότητα η ευελιξία

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η ευελιξία κατατάσσεται στην κορυφή των προτεραιοτήτων των ταξιδιωτών, καθώς αρχίζουν να προσαρμόζονται στην πραγματικότητα του Covid-19, αποκαλύπτει μια νέα μελέτη της Expedia.

Σύμφωνα με τα ευρήματα της μελέτης, οι περισσότεροι άνθρωποι (81%) σχεδιάζουν να κάνουν τουλάχιστον ένα ταξίδι διακοπών με την οικογένεια και τους φίλους τους τους επόμενους έξι μήνες και η πλειοψηφία αναζητά γρήγορες “δόσεις” περιπέτειας, με περισσότερους από τα τρία τέταρτα (78%) να εκφράζουν ενδιαφέρον για συχνά, σύντομα ταξίδια.

Περισσότεροι από τους μισούς (54%) των ερωτηθέντων λένε ότι σχεδιάζουν να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα σε ταξίδια από ό,τι πριν από την πανδημία. Ωστόσο, το 84% συμφωνεί ότι οι προσφορές και οι εκπτώσεις τους επηρεάζουν κατά την κράτηση μιας πτήσης μέσω Διαδικτύου. Ένα σχεδόν ίδιο ποσοστό (83%) λέει ότι οι ευέλικτες επιλογές ναύλων κάνουν τη διαφορά.

Σχεδόν οι μισοί από τους ταξιδιώτες του Ηνωμένου Βασιλείου (42%) αναζητούν χαλαρωτικές διακοπές για να βοηθήσουν την ψυχική τους ευεξία, μετά την κατακόρυφη αύξηση των προβλημάτων ψυχικής υγείας που προκαλούνται από τον αντίκτυπο του Covid-19. Τα ευρήματα υποδεικνύουν ότι οι άνθρωποι εκτιμούν τα ταξίδια και τον προσωπικό χρόνο περισσότερο από ποτέ, μετά από δύο χρόνια υπομονής, κατά τη διάρκεια της πανδημικής κρίσης. Μάλιστα, η πανδημία έκανε τους ανθρώπους να αναλογιστούν τη σημασία του να περνούν χρόνο με την οικογένεια και να διατηρούν την ευημερία τους.

Τα αποτελέσματα έρχονται σε μια έκθεση προοπτικών για το 2022 από τον Όμιλο Expedia, σε δείγμα 5.500 καταναλωτών, σε οκτώ χώρες.

Σύμφωνα με άλλα ευρήματα, δύο στους πέντε (40%) σχεδιάζουν να εξαργυρώσουν πόντους αφοσίωσης για τουλάχιστον μέρος ενός ταξιδιού το 2022, με τη γενιά των Gen Z να προηγείται.

Περισσότεροι από τους μισούς (56%) όσων εργάζονται συχνά εξ αποστάσεως θα κάνουν ένα ταξίδι σε στυλ αναψυχής, παρατείνοντας ένα ταξίδι εργασίας για αναψυχή ή το αντίστροφο.

Σχεδόν τα δύο τρίτα (59%) είναι πρόθυμα να πληρώσουν περισσότερους φόρους για να κάνουν ένα βιώσιμο ταξίδι και το 49% θα επέλεγε έναν προορισμό με λιγότερο κόσμο για να μειώσει τις επιπτώσεις του υπερτουρισμού.

Σχεδόν οι μισοί (43%) θα προσθέσουν επιπλέον χρόνο για τις πτήσεις και τη μεταφορά, συμβάλλοντας στην ελαχιστοποίηση των μεγάλων ουρών, του άγχους των εργαζομένων και των χαμένων πτήσεων.

Μιλώντας σχετικά, ο πρόεδρος της Expedia για τις επιχειρήσεις, Ariane Gorin, δήλωσε: “Τα ταξίδια πρόκειται να ζήσουν έναν χρόνο διαφορετικό από ποτέ, καθώς οι άνθρωποι σχεδιάζουν ταξίδια με σκοπό, εκτιμούν περισσότερο τον χρόνο των διακοπών και αυξάνουν την επένδυσή τους σε μοναδικές εμπειρίες. Παρόλα αυτά, οι ταξιδιώτες προετοιμάζονται για πιθανές αλλαγές ταξιδιού, καθώς ο Covid-19 επιμένει και θέλουν μια σειρά από επιλογές στα χέρια τους. Οι ταξιδιωτικές εταιρείες που δίνουν προτεραιότητα στην ασφάλεια και την ευημερία, τις καινοτόμες λύσεις και τη διαφανή επικοινωνία θα είναι οι ξεκάθαροι ηγέτες, καθώς ολόκληρη η βιομηχανία θα μετατοπιστεί από τη λειτουργία επιβίωσης σε μια επιταχυνόμενη ζήτηση και ανάπτυξη”.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *