fed

fedHATTA: Υποδείγματα Voucher και έγγραφης ενημέρωσης του πελάτη

ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Στην παροχή υποδειγμάτων voucher και κειμένων έγγραφης ενημέρωσης πελατών των ταξιδιωτικών πρακτορείων προχωράει η fedHATTA μέσω της επίσης ιστοσελίδας της.

Πιο συγκεκριμένα, η ανακοίνωση της Ομοσπονδίας Ελληνικών Συνδέσμων Γραφείων Ταξιδιών και Τουρισμού αναφέρει:

Αγαπητοί συνάδελφοι,

Για τη διευκόλυνσή σας στη σχετική επικοινωνία με τους πελάτες σας, όσον αφορά τα voucher που μπορούν να παρέχονται σ’ αυτούς -αντί άμεσης επιστροφής χρημάτων- για οργανωμένα ταξίδια και εκδρομές που ακυρώθηκαν λόγω της πανδημίας του Covid-19, ετοιμάσαμε υποδείγματα της έγγραφης ενημέρωσης του πελάτη για το voucher (στην ελληνική και στην αγγλική γλώσσα) και του ίδιου του voucher (στην ελληνική και στην αγγλική γλώσσα) που θα λάβει ο πελάτης.

Πρόκειται απλώς για υποδείγματα, στα οποία ενσωματώσαμε ό,τι προβλέπεται από τη σχετική νομοθεσία, έτσι ώστε οι επιχειρήσεις σας να είναι σύννομες κατά τη συγκεκριμένη διαδικασία.

Κάθε τουριστικό γραφείο που επιθυμεί, για οποιονδήποτε λόγο (επαγγελματικής πολιτικής ή άλλον), να προσθέσει, να αφαιρέσει ή να τροποποιήσει κάτι στα συγκεκριμένα κείμενα, μπορεί ασφαλώς να το κάνει, αναλαμβάνοντας αυτομάτως ακέραιη τη -νομική ή άλλη- ευθύνη γι’ αυτό.

Υπενθυμίζουμε ότι η έγγραφη ενημέρωση του πελάτη για την παροχή του voucher πρέπει να γίνεται εντός τριάντα (30) ημερών από την καταγγελία της σύμβασης του οργανωμένου ταξιδιού ή, εάν η σύμβαση έχει καταγγελθεί πριν από τις 13.04.2020, ημερομηνία έναρξης ισχύος της σχετικής Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου, εντός τριάντα (30) ημερών από αυτή την ημερομηνία.

Σε περίπτωση που αυτό δεν συμβεί, το τουριστικό γραφείο υποχρεούται να επιστρέψει στον πελάτη το οφειλόμενο χρηματικό ποσό.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *