money tourism copyright photo
©ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η Γαλλία προτρέπει τους ταξιδιώτες να μείνουν μακριά από τους δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς | Σχεδιάζεται καμπάνια “de-marketing”

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η Γαλλία σχεδιάζει μια εκστρατεία που καλεί τους ξένους ταξιδιώτες να μείνουν μακριά από τους πιο δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς της.

Οι Γάλλοι αξιωματούχοι σκοπεύουν να αξιοποιήσουν τα μέσα κοινωνικής επιρροής για να ενθαρρύνουν τους τουρίστες να αποφεύγουν τις πιο γνωστές περιοχές και τα δημοφιλέστερα αξιοθέατα, σε μια προσπάθεια να αντιμετωπιστεί ο υπερτουρισμός. Αντ’ αυτού, η εκστρατεία θα προωθήσει ορισμένους από τους λιγότερο γνωστούς προορισμούς της χώρας.

Η Συμμαχία Τουρισμού της Γαλλίας, η οποία κατέθεσε τις σχετικές προτάσεις, επιδιώκει επίσης να εισαγάγει ημερήσιες ποσοστώσεις στους προορισμούς, ελέγχοντας τον αριθμό των επισκεπτών με προγραμματισμένα εισιτήρια και υψηλότερες τιμές.

Εν των μεταξύ, οι γαλλικές αρχές εξετάζουν το ενδεχόμενο να ξεκινήσουν μια εκστρατεία “de-marketing”, με εικόνες από χώρους που είναι γεμάτοι από κόσμο, ώστε να τους κάνουν να φαίνονται λιγότερο ελκυστικοί.

Σύμφωνα με τη Γαλλίδα υπουργό Τουρισμού, Olivia Grégoire, το 80% των τουριστών επικεντρώνεται σε μόλις το 20% της χώρας.

Η ίδια δήλωσε στη Le Figaro: “Αν θέλουμε να απελευθερώσουμε τις περιοχές που είναι υπερβολικά πολυσύχναστες, πρέπει να φέρουμε στο προσκήνιο άλλους προορισμούς και άλλες τουριστικές διαδρομές”.

Μια εκστρατεία στα αγγλικά και σε άλλες γλώσσες θα προωθήσει “τον τουρισμό για τέσσερις εποχές καλύτερα κατανεμημένο σε όλη τη χώρα”, η οποία θα προτείνει επίσης 40 περιηγήσεις, σύμφωνα με την Telegraph.

Τον περασμένο μήνα, αξιωματούχοι του τουρισμού στο Mont-Saint-Michel, στη Νορμανδία, δημοσίευσαν εικόνες από επισκέπτες που είχαν εγκλωβιστεί σε τεράστιες ουρές, αφού 60.000 άνθρωποι συνέρρευσαν στο αβαείο και το χωριό του 10ου αιώνα, κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου της Ημέρας της Αναλήψεως.

Ο Thomas Velter, επικεφαλής της τοπικής τουριστικής αρχής, δήλωσε στο France Info ότι δεν είναι επιθυμητό να τοποθετηθούν τουρνικέ στους πρόποδες του Mont-Saint-Michel, αλλά πολύ σύντομα θα πρέπει να γίνει κάτι προκειμένου να ελεγχθεί η τουριστική ροή.

Η Telegraph προσθέτει ότι το μικροσκοπικό νησί Bréhat στη Βρετάνη, το οποίο έχει πληθυσμό 377 κατοίκων, εισήγαγε ένα όριο για τους ημερήσιους ταξιδιώτες κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, ενώ το Εθνικό Πάρκο Calanques, κοντά στη Μασσαλία, πρόκειται να εισαγάγει ένα σύστημα κρατήσεων για τους όρμους Sugiton, μειώνοντας τον αριθμό των τουριστών από 2.500 ημερησίως σε μόλις 400.

Τον Μάρτιο, το Άμστερνταμ ξεκίνησε μια σκληρή καμπάνια που απευθυνόταν στους Βρετανούς, οι οποίοι αναζητούν φτηνά ταξίδια, πλούσια σε αλκοόλ, να μείνουν μακριά από την πόλη.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *