germany
Βερολίνο | © ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Γερμανία: Αυτοί είναι οι 10 λόγοι για τους οποίους το 2023 θα είναι μια καλή χρονιά για τον Τουρισμό

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Συγκρατημένα αισιόδοξος όσον αφορά τις τάσεις της ταξιδιωτικής βιομηχανίας το 2023 εμφανίζεται ο Klaus Hildebrandt, αρχισυντάκτης της γερμανικής, ταξιδιωτικής ιστοσελίδα fvw.

Στο τέλος ενός έτους, κοιτάμε μπροστά. Βέβαια, το 2023 επιφυλάσσει μεγάλη αβεβαιότητα εξαιτίας του πολέμου, του πληθωρισμού, του υψηλού ενεργειακού κόστους και της αύξησης των τιμών των ταξιδιών. Παρ’ όλα αυτά, οι προοπτικές είναι καλύτερες από ό,τι φοβόμασταν, σύμφωνα με τον κ. Hildebrandt, ο οποίος παρουσιάζει και την δεκάδα των παραμέτρων που συμφωνούν σε αυτό. Αυτές είναι:

1. Οι ειδικοί δεν αναμένουν ελλείψεις στην παροχή φυσικού αερίου ή διακοπές ρεύματος τον φετινό χειμώνα. Η οικονομία δεν υποφέρει τόσο πολύ όσο φοβούνται. Θα μπορούσε να παραμείνει σε μια μίνι ύφεση, ο πληθωρισμός μειώνεται. Το καταναλωτικό κλίμα έχει βελτιωθεί σε χαμηλό επίπεδο και τα ταξίδια για διακοπές αποτελούν υψηλή προτεραιότητα, σύμφωνα με την εταιρία ερευνών αγοράς GfK.

2. Οι εταιρίες έχουν τοποθετηθεί πιο ανθεκτικά στην πανδημία. Έχουν εγκαταλείψει δευτερεύουσες δραστηριότητες και έχουν μειώσει το κόστος λειτουργίας τους. Δεν υπήρξαν αξιοσημείωτες πτωχεύσεις και πολλές αποκόμισαν καλά κέρδη αυτό το καλοκαίρι. Αρκετοί επικεφαλής ταξιδιωτικών πρακτορείων παραδέχονται ανεπίσημα ότι, χάρη στη μειωμένη απασχόληση και την κυβερνητική ενίσχυση των εργαζομένων κατάφεραν να ανταπεξέλθουν στην κρίση όσον αφορά το τελικό τους αποτέλεσμα.

3. Οι Γερμανοί έχουν ήδη καταστήσει τις κύριες διακοπές τους προτεραιότητα, όπως δείχνει μια ματιά στα προηγούμενα χρόνια, όπως η οικονομική κρίση του 2008. Έχουν την τάση να περιορίζουν τα άλλα ταξίδια, όπως τα σύντομα ταξίδια στην περιοχή τους ή τα ταξίδια στην πόλη, τα οποία παρακάμπτονται, ούτως ή άλλως, σε μεγάλο βαθμό από τα τουριστικά πρακτορεία και τους διοργανωτές ταξιδιών.

4. Η ταξιδιωτική συμπεριφορά δεν έχει αλλάξει δραματικά ως αποτέλεσμα της πανδημίας. Οι άνθρωποι συνεχίζουν να κάνουν κρατήσεις σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, αλλά ο κλάδος έχει προσαρμοστεί σε αυτό, για παράδειγμα με ευέλικτες τιμές. Κατά τα άλλα, η ανάγκη των ανθρώπων να χαλαρώσουν και να ανακαλύψουν νέα πράγματα στις διακοπές έχει ενταθεί.

5. Τα ταξίδια θα ακριβύνουν και πάλι το 2023. Αφού οι καταναλωτές έχουν απολαύσει πολλά φέτος το καλοκαίρι, θα εξετάσουν προσεκτικά πλέον πιο οικονομικές προτάσεις και κάποιοι θα τις στερηθούν. Εφόσον οι πωλήσεις είναι σε καλά επίπεδα κι επιτυγχάνονται υψηλότερα περιθώρια κέρδους με πελάτες που μπορούν να αντισταθμίσουν την οικονομική κατάσταση, αυτό δεν αποτελεί καταστροφή.

6. Η τάση για online κρατήσεις ταξιδιών συνεχίζεται. Παρ’ όλα αυτά, τα ταξιδιωτικά γραφεία έχουν πολλή δουλειά. Εξάλλου, υπήρξαν αρκετά κλεισίματα κατά τη διάρκεια της πανδημίας ή ορισμένα γραφεία λειτουργούν χωρίς φυσική παρουσία. Όμως η Γερμανία δεν χρειάζεται 11.000 ταξιδιωτικά γραφεία, όπως πριν από την πανδημία. Είναι προτιμότερο να λειτουργούν 7.000 υγιή γραφεία, των οποίων οι πελάτες που εξυπηρετούν ανταμείβονται και οικονομικά, παρά υπερβολικός αριθμός γραφείων, που κυνηγούν τους πελάτες με εκπτώσεις.

7. Μορφές ταξιδιών όπως οι κρουαζιέρες ή τα ταξίδια μελέτης και τα ομαδικά ταξίδια, που “υπέφεραν” ιδιαίτερα επί κορωνοϊού, επανέρχονται δυναμικά. Παρεμπιπτόντως, πρόκειται για διακοπές που κλείνονται σε μεγάλο βαθμό μέσω ταξιδιωτικών γραφείων.

8. Η Γερμανία είναι μία από τις σημαντικότερες αγορές προέλευσης για όλους σχεδόν τους προορισμούς. Οι προορισμοί θα εντείνουν τις προσπάθειες μάρκετινγκ για να διατηρήσουν τη θέση τους, που ενισχύεται από τη μείωση του αριθμού των Ρώσων επισκεπτών.

9. Παρά τα χρόνια της κρίσης, οι εταιρίες και οι προορισμοί δεν έχουν μειώσει τις προσπάθειές τους όσον αφορά τη βιωσιμότητα, αλλά αντίθετα τις έχουν εντείνει. Θα συνεχίσουν να το πράττουν αυτό και το 2023. Η εμπειρία των διακοπών μπορεί να ωφεληθεί μόνο αν τα ξενοδοχεία δεν είναι υπερπλήρη και οι δημοφιλείς προορισμοί δεν υποφέρουν από υπερτουρισμό.

10. Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, πολλοί εργαζόμενοι έχουν μεταναστεύσει, και η δημογραφική αλλαγή καθιστά δυσκολότερη την προσέλκυση εξειδικευμένων εργαζομένων. Αλλά οι επιχειρηματίες με έξυπνες ιδέες εξακολουθούν να καταφέρνουν να προσελκύουν εργαζόμενους με δεξιότητες. Και η εικόνα της ταξιδιωτικής βιομηχανίας θα βελτιωθεί αν τα ταξίδια γίνουν και πάλι κάτι φυσιολογικό χωρίς τους περιορισμούς για τον Covid-19.

“Ο κλάδος είναι ανθεκτικός. Και το πιο σημαντικό, οι επαγγελματίες του τουρισμού έχουν διατηρήσει την εμπιστοσύνη και την αγάπη τους για τον κλάδο τους. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το 2023 θα είναι μια καλή χρονιά”, σύμφωνα με τον κ. Hildebrandt.

Tagged

1 σχόλιο στο “Γερμανία: Αυτοί είναι οι 10 λόγοι για τους οποίους το 2023 θα είναι μια καλή χρονιά για τον Τουρισμό

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *