Photo by Pickawood on Unsplash

Γερμανικός Τουρισμός: Σε νέα άνοδο οι online ταξιδιωτικές πωλήσεις σε σύγκριση με το 2019 | Η περίπτωση της Ελλάδας

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ανοδικά διαμορφώνονται οι πωλήσεις διακοπών το φετινό καλοκαίρι μέσω διαδικτυακών τουριστικών πρακτόρων (OTAs) στη γερμανική αγορά, σε σχέση με το 2019, σε αντίθεση με την επιτόπια διανομή. Στην Ελλάδα, ωστόσο, παρατηρείται ισορροπία ανάμεσα στις διαδικτυακές πωλήσεις ταξιδιωτικών πακέτων και τις πωλήσεις μέσω αναλογικών καναλιών. Σε αντίθεση με την Τουρκία, όπου η “πλάστιγγα” κλίνει προς τους online tour operators.

Σύμφωνα με πληροφορίες από την Ένωση Διαδικτυακής Διανομής Ταξιδιωτικών Προϊόντων (VIR), οι διαδικτυακοί τουριστικοί πράκτορες (OTAs) κατέγραψαν αύξηση 51% στις κρατήσεις για τη θερινή περίοδο, σε σχέση με το 2019. Αντίθετα, η σταθερή διανομή εξακολουθεί να υπολείπεται των μεγεθών πριν από την εμφάνιση του κορωνοϊού. Αυτό υποστηρίζει ο επικεφαλής της VIR, Michael Buller.

Με βάση την ανάλυση της VIR που στηρίζονται σε στοιχεία της Travel Data + Analytics (TDA), οι ηλεκτρονικές πωλήσεις κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους εμφανίζονται αυξημένες για όλους τους μήνες, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο πριν από την πανδημία. Για τον Ιούνιο και τον Ιούλιο, τα ποσοστά είναι 46 και 47% υψηλότερα από ό,τι το 2019.

Ο ισχυρότερος ταξιδιωτικός μήνας αυτό το καλοκαίρι για τις διαδικτυακές πλατφόρμες είναι ο Αύγουστος, σύμφωνα με την ένωση. Από τα τέλη Μαΐου, το ποσοστό αυτό ξεπερνά το 65%. Για τον Σεπτέμβριο, σημειώθηκε αύξηση κατά 33%. Σύμφωνα με τη VIR, τα στοιχεία κρατήσεων για τον Οκτώβριο για τα online ταξιδιωτικά γραφεία εμφανίζονται, μέχρι στιγμής, 72% υψηλότερα από ό,τι το 2019.

Ισορροπία στις ταξιδιωτικές πωλήσεις στην Ελλάδα

Μεταξύ των προορισμών, η ισορροπία ανάμεσα στις διαδικτυακές και τις επιτόπιες, ταξιδιωτικές πωλήσεις είναι αρκετά διαφορετική, εξηγεί η ένωση. Στην Τουρκία, για παράδειγμα, οι ταξιδιωτικές πωλήσεις μέσω ψηφιακών καναλιών συγκεντρώνουν υψηλότερο μερίδιο επί των συνολικών πωλήσεων από ό,τι μέσω αναλογικών καναλιών. Στην Ισπανία, από την άλλη πλευρά, τα ταξιδιωτικά γραφεία συγκεντρώνουν το υψηλότερο ποσοστό.  Στην περίπτωση της Ελλάδας, και τα δύο κανάλια πωλήσεων είχαν περίπου την ίδια απόδοση.

Τα στοιχεία αυτά για τις πωλήσεις διακοπών το φετινό καλοκαίρι, σύμφωνα με την Ένωση Διαδικτυακών Πωλήσεων VIR, αποτελούν απόδειξη ότι “υπάρχει σαφής μετακίνηση των καταναλωτών προς το διαδίκτυο για τις ταξιδιωτικές τους προετοιμασίες και κρατήσεις”. “Οι πελάτες έχουν εξοικειωθεί με τα ψηφιακά κανάλια και στη Γερμανία υπάρχει σαφής στροφή προς τον ηλεκτρονικό τομέα”, λέει ο επικεφαλής της ένωσης, κ. Buller.

Tagged

1 σχόλιο στο “Γερμανικός Τουρισμός: Σε νέα άνοδο οι online ταξιδιωτικές πωλήσεις σε σύγκριση με το 2019 | Η περίπτωση της Ελλάδας

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *