Με την επιθυμία για μια απρόσκοπτη, ταξιδιωτική εμπειρία να αυξάνεται ολοένα κατά τη διάρκεια του COVID-19, και τους ταξιδιώτες να αναζητούν μια εύχρηστη πλατφόρμα, όπου να μπορούν να εμπνευστούν και να ενημερωθούν για το πού μπορούν να ταξιδέψουν με ασφάλεια, οι ψηφιακές ταξιδιωτικές εφαρμογές δείχνουν να αποτελούν το “κλειδί” στην ανάκαμψη του τουρισμού, σύμφωνα με την εταιρία αναλύσεων GlobalData.
Η πανδημία δείχνει να έχει αυξήσει τις ανάγκες και τις προσπάθειες για την ανάπτυξη ανέπαφων διαδικασιών, ψηφιακών κωδικών υγείας και αποθήκευσης δεδομένων πελατών με ασφάλεια. Ως εκ τούτου, οι εταιρίες θα πρέπει να αρχίσουν να αναζητούν ένα νέο μοντέλο ταξιδιωτικών εφαρμογών για αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση και διαχείριση του ταξιδιού μετά την πανδημία.
Ιδιαίτερα ισχυρή εμφανίζεται η επιθυμία των καταναλωτών, σε παγκόσμιο επίπεδο, για τεχνολογία χωρίς επαφή, όπως αποδεικνύεται από την κατακόρυφη άνοδο των ανέπαφων πληρωμών, διαδικασία που πλέον κερδίζει έδαφος, επιτρέποντάς τους να προχωρούν με άνεση στις αγορές τους. Αυτό επηρεάζει τον τρόπο με τον οποίο οι τουριστικές εταιρείες στοχεύουν τους πελάτες τους όταν κάνουν κράτηση για διακοπές. Η βάση δεδομένων ανάλυσης αρχειοθέτησης εταιριών της GlobalData δείχνει ότι, τόσο οι πληρωμές μέσω κινητής τηλεφωνίας, όσο και οι διαδικτυακές κρατήσεις ήταν στα πέντε κορυφαία θέματα που αναφέρθηκαν στις καταχωρίσεις της εταιρίας το 2020.
Οι ταξιδιωτικές εφαρμογές είναι ο δρόμος προς τα εμπρός, προς όφελος των πελατών, της εταιρίας και των προορισμών. Όντας ενεργός στην ανάπτυξη μιας υπηρεσίας που εμπνέει την ταξιδιωτική αυτοπεποίθηση, εξασφαλίζει ασφαλή ταξίδια και συνολικά καλύτερη διαχείριση θα μπορούσε να αποδειχθεί εξαιρετικά επικερδής και επωφελής για όλους τους εμπλεκόμενους.
Η Johanna Bonhill-Smith, ταξιδιωτική – τουριστική αναλυτής στην GlobalData, σχολιάζει: “Σήμερα φαίνεται πιθανό ότι για να ταξιδέψουμε με ασφάλεια μετά την πανδημία θα χρειαστούμε κάποιας μορφής ψηφιακό διαβατήριο. Υπάρχει μια προσοδοφόρα ευκαιρία και μια αυξανόμενη ανάγκη για μια εφαρμογή ταξιδιού που μπορεί να περιλαμβάνει όλα τα στοιχεία ενός ταξιδιού σε μια λύση, που να καλύπτει τα πάντα, από την απλοποίηση των ταξιδιωτικών απαιτήσεων έως τις συναλλαγές. Οτιδήποτε μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση της εμπειρίας των πελατών και να εμπνεύσει την ταξιδιωτική αυτοπεποίθηση πρέπει τώρα να αποτελεί βασική προτεραιότητα”.
Τα συστήματα ανέπαφων πληρωμών είναι το “κλειδί”. Ένας μεγάλος αριθμός ερωτηθέντων (55%) στην έρευνα της GlobalData, είπε ότι θα πληρώσει για την αγορά προϊόντων/υπηρεσιών, χρησιμοποιώντας αποκλειστικά τις κάρτες ή το κινητό του τηλέφωνο και όχι μετρητά. Η ίδια έρευνα αποκάλυψε επίσης ότι, το 60% στοχεύει να “ξεκινήσει ή να συνεχίσει” να κάνει τραπεζικές συναλλαγές στο διαδίκτυο, στο νέο περιβάλλον κανονικότητας, μετά την περίοδο της πανδημίας. Οι λόγοι πίσω από αυτό πιθανώς σχετίζονται με την ευκολία στη χρήση, σε συνδυασμό με την εξασφάλιση της υγείας και της υγιεινής. Ενώ, ολοένα αυξανόμενες ευκαιρίες φαίνεται να προκύπτουν για ενσωμάτωση των ψηφιακών εφαρμογών στον τουρισμό.
“Από την πλευρά της εταιρίας, οι εφαρμογές παρέχουν την ευκαιρία να αναβαθμίσουν τυχόν επιπλέον προϊόντα και μπορούν να οδηγήσουν σε υψηλότερη απόδοση επένδυσης (ROI). Οι πληρωμές μέσω κινητών συσκευών και τα διαδικτυακή ταξίδια κατατάσσονται υψηλά στη βάση δεδομένων ανάλυσης αρχειοθέτησης της GlobalData (αναφορές θεμάτων το 2020). Ωστόσο, οι περαιτέρω εξελίξεις πρέπει να δημοσιοποιούνται και να αποδεικνύουν τα πλεονεκτήματα της απρόσκοπτης εμπειρίας των ψηφιακών εφαρμογών στον τελικό χρήστη.
Εκτός από την εμφάνιση των ταξιδιωτικών απαιτήσεων κατά τη διάρκεια του COVID-19, οι ταξιδιωτικές εφαρμογές θα μπορούσαν να προσφέρουν επίσης συντριπτικά οφέλη για τους προορισμούς. Μια εφαρμογή που αφορά οργανισμούς διαχείρισης προορισμού (DMOs), για παράδειγμα, θα μπορούσε να προωθεί τις εμπειρίες που προσφέρει ένας προορισμός και παράλληλα να διαχειρίζεται τη δυναμικότητα ορισμένων αξιοθέατων της περιοχής”, είπε η Bonhill-Smith.
1 σχόλιο στο “GlobalData: Κυρίαρχος ο ρόλος των ψηφιακών ταξιδιωτικών εφαρμογών στην ανάκαμψη του Τουρισμού”