Photo by Gustavo Fring on Pexels

IATA: Ταχύτητα και ευκολία οι σημαντικότεροι παράγοντες για τους επιβάτες των αεροπορικών εταιριών | Στο επίκεντρο τα βιομετρικά στοιχεία

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΜΕΛΕΤΕΣ

Oι επιβάτες των αεροπορικών εταιριών συνεχίζουν να δίνουν προτεραιότητα στην ταχύτητα και την ευκολία και υιοθετούν όλο και περισσότερο τα βιομετρικά στοιχεία και τις διαδικασίες εκτός αεροδρομίου, σύμφωνα με μια νέα μελέτη της Διεθνούς Ένωσης Αερομεταφορών (ΙΑΤΑ).

Με βάση τα ευρήματα, η εγγύτητα στο αεροδρόμιο αποτελεί την κύρια προτεραιότητα κατά την επιλογή του τόπου αναχώρησης (71%). Αυτό είναι πιο σημαντικό από την τιμή του εισιτηρίου (31%).

Μια μικρή πλειοψηφία των επιβατών προτιμά να κάνει κρατήσεις απευθείας με τις αεροπορικές εταιρίες (52%).

“Ανεξάρτητα όμως από το κανάλι κράτησης που χρησιμοποιούν, θα ήθελαν να έχουν πλήρη εικόνα της προσφερόμενης τιμής, συμπεριλαμβανομένης της εύκολης πρόσβασης σε προαιρετικά προϊόντα και υπηρεσίες”, σημειώνει η Παγκόσμια Έρευνα Επιβατών (GPS) της IATA για το 2023.

“Οι επιβάτες επιθυμούν ευκολία όταν σχεδιάζουν το ταξίδι τους και όταν επιλέγουν από πού θα αναχωρήσουν. Η προτίμησή τους είναι να πετούν από ένα αεροδρόμιο κοντά στο σπίτι τους, να έχουν όλες τις επιλογές κράτησης και τις υπηρεσίες διαθέσιμες σε ένα ενιαίο σημείο και να πληρώνουν με τη μέθοδο πληρωμής που προτιμούν”, επισημαίνει η έρευνα.

Η έρευνα, η οποία βασίστηκε σε περισσότερες από 8.000 απαντήσεις, από περισσότερες από 200 χώρες, διαπιστώνει ότι οι επιβάτες αναμένουν να κινηθούν μέσα στο αεροδρόμιο ταχύτερα από ποτέ.

Οι προτεραιότητες των ταξιδιωτών

Σχεδόν τα τρία τέταρτα (74%) των συμμετεχόντων στην έρευνα δήλωσαν ότι όταν ταξιδεύουν μόνο με μια χειραποσκευή, αναμένουν να φτάσουν από το πεζοδρόμιο στην πύλη επιβίβασης σε 30 λεπτά ή λιγότερο, ποσοστό αυξημένο από το 54% το 2022.

Οι επιβάτες επιθυμούν να ολοκληρώσουν περισσότερα στοιχεία της διαδικασίας εκτός αεροδρομίου, με το 45% να προσδιορίζουν τη μεταναστευτική υπηρεσία ως την πρώτη επιλογή τους για διεκπεραίωση εκτός αεροδρομίου, από 32% πέρυσι.

Ο έλεγχος εισιτηρίων είναι η δεύτερη πιο δημοφιλής προτεραιότητα με 33%, ακολουθούμενη από τον έλεγχο αποσκευών (19%).

Το 91% των ερωτηθέντων ενδιαφέρεται για ένα ειδικό πρόγραμμα για τους αξιόπιστους ταξιδιώτες (έλεγχοι ιστορικού) για την επιτάχυνση του ελέγχου ασφαλείας.

Οι επιβάτες επιθυμούν μεγαλύτερη ευελιξία και περισσότερο έλεγχο στη διαδικασία παραλαβής αποσκευών, ενώ το 67% ενδιαφέρεται για παραλαβή και παράδοση στο σπίτι.

Περισσότεροι από τα τρία τέταρτα (77%) δήλωσαν ότι θα ήταν πιθανό να παραδώσουν μια αποσκευή αν μπορούσαν να την σημαδέψουν και να την παραδώσουν πριν φτάσουν στο αεροδρόμιο και το 87% θα ήταν πρόθυμοι να παραδώσουν μια αποσκευή αν μπορούσαν να την εντοπίσουν.

Το ενδιαφέρον για την αυτοπαρακολούθηση αυξάνεται επίσης, με το 57% των ταξιδιωτών να έχει χρησιμοποιήσει ή να θέλει να χρησιμοποιήσει ηλεκτρονικές ετικέτες αποσκευών, από 50% το 2022.

Ναι στα βιομετρικά στοιχεία λένε οι ταξιδιώτες

Η εμπιστοσύνη στη βιομετρική ταυτοποίηση αυξάνεται. Τους τελευταίους 12 μήνες, το 46% των επιβατών χρησιμοποίησαν βιομετρικά στοιχεία στο αεροδρόμιο, από 34% το 2022. Επιπλέον, το 75% των επιβατών προτιμά τη χρήση βιομετρικών δεδομένων από τα παραδοσιακά διαβατήρια και τις κάρτες επιβίβασης. Από εκείνους που χρησιμοποίησαν βιομετρική ταυτοποίηση κατά τη διάρκεια των ταξιδιών τους, το 46% ανέφερε ποσοστό ικανοποίησης 85%.

Ενώ η προστασία των δεδομένων εξακολουθεί να απασχολεί τους μισούς ταξιδιώτες, σε ποσοστό 40% θα ήταν πιο δεκτικοί απέναντι σε βιομετρικές λύσεις εάν ήταν σίγουροι ότι οι προσωπικές τους πληροφορίες είναι ασφαλείς -αύξηση από 33% το 2022.

Το ένα τρίτο (36%) των ταξιδιωτών δήλωσε ότι έχει αποθαρρυνθεί από το να ταξιδέψει σε έναν συγκεκριμένο προορισμό λόγω των μεταναστευτικών απαιτήσεων. Η πολυπλοκότητα της διαδικασίας επισημάνθηκε ως ο κύριος αποτρεπτικός παράγοντας από το 49% των ταξιδιωτών, το 19% ανέφερε το κόστος και το 8% τις ανησυχίες για την προστασία της ιδιωτικής ζωής.

Ο ανώτερος αντιπρόεδρος της IATA για τις επιχειρήσεις, την ασφάλεια και την προστασία Nick Careen δήλωσε: “Οι επιβάτες το έχουν καταστήσει σαφές: θέλουν να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο για κρατήσεις και να μετακινούνται ταχύτερα μέσα στο αεροδρόμιο. Και είναι όλο και πιο πρόθυμοι να χρησιμοποιήσουν βιομετρικά δεδομένα για να ολοκληρώσουν περισσότερες διαδικασίες πριν από την αναχώρηση εκτός αεροδρομίου για να το πετύχουν αυτό”.

Σύμφωνα με τον ίδιο, οι χρονοβόρες και πολύπλοκες απαιτήσεις θεώρησης αποθαρρύνουν τους ταξιδιώτες και στερούν από τις οικονομίες των προορισμών πολύτιμα έσοδα από τον τουρισμό. “Επανειλημμένα, έχουμε διαπιστώσει ότι όταν οι χώρες καταργούν τις απαιτήσεις θεωρήσεων, οι οικονομίες ευημερούν από την αύξηση του αριθμού των επισκεπτών”, είπε. Και πρόσθεσε: “Πέρα από τις απλουστευμένες διαδικασίες έκδοσης βίζας, οι ταξιδιώτες είναι διατεθειμένοι να μοιραστούν τις πληροφορίες τους για τη μετανάστευση, εάν αυτό έχει ως αποτέλεσμα ταχύτερες και ομαλότερες διαδικασίες στα αεροδρόμια. Η εκμετάλλευση της προθυμίας των ταξιδιωτών να χρησιμοποιούν τις ηλεκτρονικές διαδικασίες και να μοιράζονται πληροφορίες εκ των προτέρων αποτελεί πάντοτε μια λύση για όλους”.

Ο ανώτερος αντιπρόεδρος της ένωσης υπηρεσιών χρηματοοικονομικού διακανονισμού και διανομής, Muhammad Albakri, συμπλήρωσε με τη σειρά του: “Όποιο κανάλι αγορών και αν επιλέξουν οι επιβάτες, οι αεροπορικές εταιρείες θέλουν να τους παρουσιάσουν όλες τις επιλογές για ακόμη πιο γρήγορη και εύχρηστη κράτηση. Η πληρωμή πρέπει να θεωρείται μέρος της εμπορικής προσφοράς και όχι απλώς μια οικονομική συναλλαγή στο τέλος της πώλησης. Οι πελάτες θέλουν να μπορούν να χρησιμοποιούν τη μέθοδο πληρωμής που προτιμούν με ευκολία και ασφάλεια. Κάθε αγορά είναι διαφορετική και δεν υπάρχει απάντηση που να ταιριάζει σε όλους. Εάν μια προτιμώμενη μέθοδος πληρωμής δεν είναι διαθέσιμη ή είναι πολύ περίπλοκη, η πιθανή πώληση μπορεί να χαθεί”.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *