money tourism photo
© ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ικανοποιητικές late sales “βλέπουν” οι Βρετανοί ταξιδιωτικοί πράκτορες για το φετινό καλοκαίρι

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Χαμόγελα αισιοδοξία από τους ταξιδιωτικούς πράκτορες στο Ην. Βασίλειο, οι οποίοι αναφέρουν “υγιείς”, καθυστερημένες πωλήσεις, με αυξανόμενο αριθμό οικογενειακών κρατήσεων για το καλοκαίρι, υποστηρίζουν, ωστόσο, ότι το χαμηλότερο άκρο της αγοράς παραμένει υποτονικό.

Πολλοί, Βρετανοί ταξιδιωτικοί πράκτορες έκαναν λόγο για “εντυπωσιακές” πωλήσεις την περασμένη εβδομάδα και αύξηση του ενδιαφέροντος από οικογένειες, καθώς η Jet2holidays μείωσε τις τιμές για τις καλοκαιρινές διακοπές που κλείνονται μέσω ανεξάρτητων, συνεργαζόμενων, ταξιδιωτικών πρακτορείων.

Ο brand manager του Seaside Travel, Richard Lowrey-Heywood, σημείωσε ότι η καμπάνια του πρακτορείου, σε συνδυασμό με τις μειώσεις τιμών της Jet2holidays, οδήγησε σε “ασταμάτητες πωλήσεις” σε όλα τα υποκαταστήματα το περασμένο Σάββατο.

“Οι αργοπορημένες πωλήσεις είναι απλά καταπληκτικές. Η Jet2 προχώρησε στην πτώση των τιμών και ήταν ακριβώς αυτό που χρειαζόταν ο κλάδος”, είπε.

Η Jennifer Lynch, γενική διευθύντρια του ArrangeMY Escape, τόνισε ότι η περασμένη εβδομάδα ήταν “μία από τις καλύτερες εδώ και πολύ καιρό” με “πολλές, μεγάλες κρατήσεις” για φέτος, αλλά και για το επόμενο έτος. Όμως, για τις πωλήσεις στα τέλη του καλοκαιριού, σημείωσε: “Οι οικογένειες προσέρχονται καθυστερημένα με μη ρεαλιστικούς προϋπολογισμούς και προσδοκίες”.

Από την πλευρά της η εμπορική διευθύντρια του Travel Network Group, Katharina Peck, χαρακτήρισε τις συναλλαγές της περασμένης εβδομάδας “αρκετά εντυπωσιακές, ιδίως για το καλοκαίρι”.

Χαιρέτισε την τιμολογιακή στρατηγική για τον Μάιο και τον Ιούνιο ως ελκυστική σε μια ευρύτερη δημογραφική ομάδα και ως αποτέλεσμα την αύξηση κατά 9% των οικογενειακών κρατήσεων σε εβδομαδιαία βάση. Οι εκπρόθεσμες πωλήσεις κατέλαβαν μερίδιο αγοράς 77%, αυξημένο κατά πέντε ποσοστιαίες μονάδες, σε σχέση με την προηγούμενη εβδομάδα.

Η εμπορική διευθύντρια της Advantage Travel Partnership, Kelly Cookes, κατηγόρησε τον ζεστό καιρό της περασμένης εβδομάδας για μια μικρή πτώση των πωλήσεων, αλλά δήλωσε ότι η ζήτηση διατηρήθηκε στις καθυστερημένες κρατήσεις παρά τις αμετάβλητες τιμές. “Βλέπουμε οικογένειες να κάνουν κρατήσεις, αλλά όχι το κατώτερο άκρο της οικογενειακής αγοράς”, δήλωσε και πρόσθεσε: “Ο καιρός θα κάνει κάποιους να αναρωτηθούν αν θα δεσμευτούν”.

Σύμφωνα με το Silver Travel Advisor, ορισμένοι πελάτες περιμένουν μειώσεις τιμών. Η επικεφαλής του τμήματος λιανικής του ταξιδιωτικού πρακτορείου, Julie Crumpton, σημείωσε ότι “οι πελάτες δεν φαίνονται τόσο απελπισμένοι να προχωρήσουν σε κρατήσεις όσο πέρυσι”.

Οι αναφορές ήρθαν καθώς η On the Beach έκανε λόγο για μια “υγιή” συνολική αγορά με “άφθονη” χωρητικότητα θέσεων και απόθεμα κλινών.

Ωστόσο, ο διευθύνων σύμβουλος του OTA, Shaun Morton, περιέγραψε το “value” άκρο της αγοράς ως “πιο δύσκολο”, λέγοντας: “Δεν υπάρχει πληθωρισμός τιμών στην αγορά των ξενοδοχείων τριών αστέρων. Οι τιμές είναι σταθερές: ένας δείκτης που δείχνει ότι δεν υπάρχει ζήτηση”.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *