ITB Berlin
Sören Hartmann, CEO | DER Touristik Group | Φωτό : ITB Berlin NOW

ITB Berlin: Τεράστιες αλλαγές βλέπουν Joussen και Hartmann στον Τουρισμό | Σε κρατήσεις και πληρωμές οι πρώτες

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τεράστιες αλλαγές βλέπουν Fritz Joussen και Sören Hartmann στον Τουρισμό, με κρατήσεις και πληρωμές να είναι οι πρώτοι τομείς, τόνισαν οι επικεφαλείς των δύο μεγαλύτερων tour operators της Γερμανίας, TUI και DER Touristik, αντίστοιχα μιλώντας στην διεθνή τουριστική έκθεση ITB Berlin NOW, σχετικά με τις προοπτικές που προκύπτουν από και μετά την κρίση.

Λίγες βιομηχανίες έχουν πληγεί τόσο σοβαρά από την πανδημία όσο ο Τουρισμός είπαν και οι δύο από το βήμα της ITB.

money tourism photo
Δήλωση του Fritz Joussen στον Κων/νο Δεριζιώτη στην ITB 2019 |money tourism copyright photo

Ο Friedrich Joussen, πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Ομίλου TUI και ο Sören Hartmann, πρόεδρος του Ομίλου DER Touristik, εξήγησαν πως σκοπεύουν οι εταιρείες τους να βρουν μια διέξοδο από την κρίση.

Η TUI σημείωσε πτώση του κύκλου εργασιών της κατά 56% κατά τη διάρκεια του οικονομικού έτους 2020, που έληξε τον Σεπτέμβριο 2020. Ωστόσο, ο Friedrich Joussen πιστεύει ότι υπάρχει φως στο τέλος της σήραγγας για τον μεγαλύτερο τουριστικό όμιλο στον κόσμο. Ο Joussen υποστηρίζει ότι οι προοπτικές για τον Τουρισμό και για την TUI είναι καλές. Ο όμιλος βλέπει το 2021 ως «έτος μετάβασης», ακολουθούμενο από «επιστροφή στα επίπεδα προ-κορονοϊού» το 2022.

ksd PRIMAGEL Hartmann
adv

Τα τελευταία δύο χρόνια ο μεγαλύτερος ταξιδιωτικός όμιλος παγκοσμίως εργάζεται στην κατεύθυνση της ψηφιοποίησης και σε μια εικονική ολατφόρμα, η οποία θα παρέχει απαντήσεις εντός δευτερολέπτων σε ερωτήσεις των παραθεριστών σχετικά με πτυχές όπως οι ώρες παραλαβής από τα ξενοδοχεία, κ.λπ… Αυτή η πλατφόρμα έχει αναπτυχθεί στο Εργαστήριο Καινοτομίας της TUI Destination Experience στην Πάλμα. Όπως εξηγεί ο Joussen: «Κάνουμε χρήση αυτής της κρίσης για να επεκτείνουμε τις ψηφιακές υπηρεσίες μας ακόμη πιο γρήγορα».

O κ. Jousen είπε ακόμη ότι πιθανότατα θα υπάρξει «πλεονάζουσα χωρητικότητα αεροσκαφών» καθώς η βιομηχανία αναδύεται από την πανδημία Covid-19. «Χρησιμοποιήσαμε την κρίση για να μειώσουμε μαζικά την αεροπορική μας δυναμικότητα. Πρέπει να εξυπηρετήσουμε τις βασικές και στρατηγικές διαδρομές, αλλά όχι όλες τις διαθέσιμες διαδρομές. Μπορούμε να αγοράσουμε αεροπορικές θέσεις στην αγορά”, κατέληξε.

Ο Joussen είπε ότι η χωρητικότητα των αεροπορικών εταιρειών θα επηρεαστεί από την πιθανή αργή ανάκαμψη στα επαγγελματικά ταξίδια, η οποία προβλέπεται να διαρκέσει πολύ περισσότερο από την αγορά αναψυχής.

Ο Sören Hartmann περιγράφει τις αλλαγές με τον ακόλουθο τρόπο: «Μέχρι τον Μάρτιο του 2020 οι πελάτες ήξεραν τα πάντα για την κράτηση και τα ταξίδια τους, Τώρα τα πάντα έχουν γίνει απρόβλεπτα. Ο τουρισμός χρειάζεται τώρα αξιόπιστες προοπτικές και ένα καλό ξεκίνημα με ασφαλείς διαδρόμους ταξιδιού, περισσότερες ευκαιρίες για test και ψηφιακά πιστοποιητικά  εμβολιασμού”.

Σύμφωνα με τον Hartmann, ο κλάδος θα υποστεί θεμελιώδεις αλλαγές, με τους πελάτες να κάνουν κρατήσεις πολύ κοντά στα ταξίδια και να πληρώνουν αργότερα. Αυτό παρουσιάζει προκλήσεις για τον χρηματοπιστωτικό τομέα της τουριστικής βιομηχανίας. Παράλληλα, θα υπάρξουν διαρθρωτικές αλλαγές στον τρόπο που τα ταξιδιωτικά γραφεία και οι ταξιδιωτικοί πράκτορες συνεργάζονται μεταξύ τους, αλλά και με τα ξενοδοχεία.

“Πρέπει να υπάρξει ένας διαφορετικός τρόπος σκέψης, καθώς η ταξιδιωτική βιομηχανία αντιμετωπίζει τεράστιες αλλαγές», κατέληξε ο Hartmann.

Τέλος, συμφώνησε στην θέση Joussen για τις αεροπορικές θέσεις και πρόβλεψε ότι για τους επόμενους 18 μήνες η μετακίνηση για Τουρισμό με αυτοκίνητα  και η διαμονή σε διαμερίσματα με δυνατότητα προετοιμασίας γευμάτων, θα σημειώσουν αύξηση.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *