monarch

Μυστήριο με την αναβίωση των Monarch Airlines και Monarch Holidays | “Φρένο” στη διαδικασία επανεκκίνησης

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Φιάσκο ή όχι, ένα μυστήριο περιβάλλει την υποτιθέμενη “αναγέννηση” των Monarch Airlines και Monarch Holidays μέσα στο επόμενο έτος, είδηση η οποία είχε δει το φως της δημοσιότητας νωρίτερα μέσα στον Αύγουστο.

Η πρόσφατα ανακοινωθείσα προσπάθεια αναβίωσης των εμπορικών σημάτων της Monarch φέρεται να εγκαταλείφθηκε χθες, σύμφωνα με ανακοίνωση χθες (Πέμπτη 31 Αυγούστου), στην ιστοσελίδα του ομίλου (letsmonarch.co.uk), η οποία ανέφερε: “Με τεράστια λύπη ανακοινώνουμε σήμερα ότι αναγκαστήκαμε να βάλουμε φρένο στη διαδικασία επανεκκίνησης της Monarch. Από τότε που αναλάβαμε την επιχείρηση πριν από δύο εβδομάδες πλησιάσαμε να εξαντλήσουμε [sic] τη χρηματοδότηση εκκίνησης που μας παραχωρήθηκε, πολύ πιο γρήγορα από ό,τι αναμενόταν. Έχουμε αναζητήσει εναλλακτικές οδούς, όπως η μερική εκποίηση του μετοχικού κεφαλαίου, και θα συνεχίσουμε να το κάνουμε, ωστόσο στο παρόν στάδιο δεν υπάρχει καμία πρακτική επιλογή για να προχωρήσουμε στο άμεσο μέλλον”.

Μέσα σε λιγότερο από τρεις ώρες εκδόθηκε μια “αναθεωρημένη” ανακοίνωση, η οποία ανέφερε: “Μας έχουν προσεγγίσει με νέες επιλογές για να συνεχίσουμε να δρομολογούμε την επαναλειτουργία της Monarch. Ο πρόεδρος της Monarch παραιτήθηκε και θα αντικατασταθεί από έναν νέο βετεράνο του κλάδου με άμεση ισχύ”.

Πρόεδρος και διευθυντές…

Υπενθυμίζεται ότι πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της εταιρίας είχε οριστεί ο Daniel Ellingham, όπως αναφερόταν στον ιστότοπο της εταιρίας και στο προφίλ του κ. Ellingham στο LinkedIn.

Το προφίλ του κ. Ellingham στο LinkedIn τον περιγράφει ως “προσληφθέντα για την αναδημιουργία μιας από τις μεγαλύτερες ταξιδιωτικές εταιρίες του Ηνωμένου Βασιλείου”, έχοντας ηγηθεί με επιτυχία της εξαγοράς [της] εταιρείας από ιδιωτικά κεφάλαια, μετά την αποχώρηση των προηγούμενων μετόχων, τον Ιούλιο του 2023″.

Δεν είναι σαφές ποιος προσέλαβε τον κ. Ellingham.

Ωστόσο, ο κ. Ellingham, σύμφωνα με το βρετανικό Travel Weekly, είχε εμπλακεί σε εταιρίες που είχαν συσταθεί με την επωνυμία Monarch, από τον Ιανουάριο. Είναι καταχωρημένος στο Companies House ως διευθυντής της Monarch Airlines Ltd και ιδιοκτήτης του 75% ή περισσότερων μετοχών της εταιρίας, μετά τον διορισμό του στις 18 Αυγούστου. Δεν αναφέρονται άλλοι διευθυντές, οπότε δεν είναι σαφές ποιοι ήταν στο διοικητικό συμβούλιο του οποίου προήδρευε.

Ο κ. Ellingham αναφερόταν επίσης ως διευθυντής της Monarch Holidays Ltd από τις 18 Αυγούστου και κάποια κα. Karolina Cherney αναφερόταν ως γραμματέας της εταιρίας Monarch Airlines από τις 18 Αυγούστου, θέση η οποία καταργήθηκε χθες (31 Αυγούστου).

Ένας δεύτερος διευθυντής της Monarch Airlines, ο Jake Johnson, “παραιτήθηκε” στις 18 Αυγούστου. Ωστόσο, όταν η Monarch Airlines συστάθηκε στις 18 Ιανουαρίου, ανήκε σε μια άλλη εταιρία, την Flymonarch, η οποία ιδρύθηκε δύο ημέρες νωρίτερα από τους Ellingham και Johnson.

Η Flymonarch διαλύθηκε την Τρίτη (29 Αυγούστου). Ήταν καταχωρημένη ως ιδιοκτησία της Eurostig Ltd, της οποίας ο Johnson ήταν διευθυντής, και της Eurostig Management Cayman Ltd, που ήταν εγγεγραμμένη στα νησιά Κέιμαν. Η Eurostig ιδρύθηκε στις 4 Ιανουαρίου, αλλά έπαψε να έχει σημαντικό έλεγχο της Flymonarch στις 10 Απριλίου.

Δημοσίευμα υποστήριξε ότι η Monarch είχε λάβει αρχικές επενδύσεις από εταιρίες στην ΕΕ και το Ηνωμένο Βασίλειο υπό τον Daniel Ellingham. Το εν λόγω δημοσίευμα ανέφερε ότι ο κ. Ellingham δήλωνε πως είναι τιμή του να μπορεί να οδηγήσω την εμβληματική μάρκα Monarch σε μια νέα εποχή.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η εταιρεία επρόκειτο να λειτουργήσει στόλο έως και 15 αεροσκαφών Airbus A320. Ωστόσο, στην πραγματικότητα δεν είχε ακόμη υποβάλει αίτηση για πιστοποιητικό αερομεταφορέα (AOC).

Ένα άλλο μέσο ενημέρωσης, το AviationSource, μετέδωσε συνέντευξη του κ. Ellingham, αναφέροντας ότι η Monarch επεδίωκε να ξεκινήσει την λειτουργία της μέχρι τα μέσα του 2024.

Κενά στο προφίλ

Το προφίλ του κ. Ellingham στο LinkedIn αναφέρει περιόδους που εργάστηκε στις αερομεταφορές τη δεκαετία του 1990 και στις αρχές της δεκαετίας του 2000 ως “σύμβουλος του διοικητικού συμβουλίου” τόσο της Austrian Airlines, όσο και της Swissair. Ωστόσο, η τελευταία του θέση στον τομέα φαίνεται να ήταν το 2005. Ενώ, και τα πιο πρόσφατα καθήκοντά του ως μέλος του εποπτικού συμβουλίου της εταιρίας παροχής υπηρεσιών υγιεινής και εμπορικού καθαρισμού PHS Group, ολοκληρώθηκαν τον Απρίλιο του 2016.

Ο πρώην όμιλος Monarch Travel Group κατέρρευσε τον Οκτώβριο του 2017, έχοντας χρέη 466 εκατομμυρίων λιρών και οι περισσότερες εταιρίες του ομίλου διαλύθηκαν.

Tagged

1 σχόλιο στο “Μυστήριο με την αναβίωση των Monarch Airlines και Monarch Holidays | “Φρένο” στη διαδικασία επανεκκίνησης

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *