money_tourism_photo "κλείδωμα"
Αεροδρόμιο Heathrow | © ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Στην αντεπίθεση τα βρετανικά αεροδρόμια | Αντιδρούν σε έρευνα του Which?

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στην αντεπίθεση περνούν τα βρετανικά αεροδρόμια, αμφισβητώντας την ορθότητα των αποτελεσμάτων έρευνας του Παρατηρητηρίου Καταναλωτών Which?, τα οποία τα κατατάσσει με βάση ορισμένα κριτήρια.

Ειδικότερα, το Which? ρώτησε περισσότερους από 3.800 ταξιδιώτες, τον Ιούνιο, σχετικά με τις εμπειρίες τους από τα αεροδρόμια του Ην. Βασιλείου κατά το προηγούμενο έτος, με αξιολογήσεις που βασίστηκαν σε 11 κριτήρια, όπως ο χρόνος αναμονής στο check-in, το επίπεδο των εγκαταστάσεων, όπως τα καθίσματα και οι τουαλέτες, το προσωπικό, η ποικιλία των καταστημάτων και το WiFi.

Το αεροδρόμιο John Lennon του Λίβερπουλ καταλαμβάνει την πρώτη θέση στην ετήσια έρευνα με βαθμολογία 82%, σε αντίθεση με το αεροδρόμιο του Μάντσεστερ, το οποίο θεωρείται το χειρότερο, σύμφωνα με το Which?.

Η έρευνα τοποθετεί το Μάντσεστερ στις δύο χαμηλότερες θέσεις με βαθμολογία πελατών 38% για τον τερματικό σταθμό 3 και 44% για τον τερματικό σταθμό 1. Ο τερματικός σταθμός 2 βρέθηκε στην τελευταία πεντάδα με βαθμολογία 50%.

Ωστόσο, ένας εκπρόσωπος του αεροδρομίου του Μάντσεστερ δήλωσε: “Λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη όλα τα σχόλια των πελατών μας, αλλά η έρευνα του Which? δημιουργεί μια βαθιά λανθασμένη και παραπλανητική εικόνα των υπηρεσιών που παρέχουμε στους πελάτες μας αυτό το καλοκαίρι. Η έρευνα είναι ξεπερασμένη -καλύπτει την περίοδο Ιουνίου 2022-Ιουνίου 2023 και δεν περιλαμβάνει το μεγαλύτερο μέρος της φετινής θερινής περιόδου- και βασίζεται επίσης σε ένα μικρό και μη αντιπροσωπευτικό δείγμα των 25 εκατομμυρίων επιβατών που ταξιδεύουν κάθε χρόνο μέσω του αεροδρομίου του Μάντσεστερ. Χρόνο με τον χρόνο η έρευνα του Which? γίνεται όλο και λιγότερο σημαντική, καθώς τα ποσοστά ανταπόκρισης συνεχίζουν να μειώνονται, ενώ φέτος συμμετείχαν οι μισοί από όσους συμμετείχαν στην έρευνα πριν από 12 μήνες. Υπήρχαν μόνο 567 απαντήσεις που αφορούσαν το αεροδρόμιο του Μάντσεστερ -το 0,002% του ετήσιου αριθμού των επιβατών μας”.

Το αεροδρόμιο υπογράμμισε πώς έχει προσλάβει περισσότερα από 3.000 άτομα προσωπικό από τον Απρίλιο του 2022 και έχει δημιουργήσει μια νέα ομάδα ασφαλείας 100 ατόμων.

“Στο πλαίσιο της δέσμευσής μας να παρέχουμε εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών, διενεργούμε συνεχώς έρευνες για τους επιβάτες. Τον Ιούλιο και τον Αύγουστο του τρέχοντος έτους, το 93% αυτών των επιβατών βαθμολόγησαν τη συνολική ικανοποίησή τους από την εξυπηρέτηση που έλαβαν ως καλή, πολύ καλή ή εξαιρετική”, πρόσθεσε ο εκπρόσωπος.

Σύμφωνα με τον ίδιο, από τον Απρίλιο του τρέχοντος έτους, το αεροδρόμιο του Μάντσεστερ έχει υποδεχθεί περισσότερους από 10,4 εκατομμύρια ανθρώπους, οι οποίοι ταξίδεψαν σε περισσότερους από 180 προορισμούς, με σχεδόν 50 διαφορετικές αεροπορικές εταιρείες, και το 95,6% από αυτούς πέρασαν από τον έλεγχο ασφαλείας σε λιγότερο από 15 λεπτά. Επίσης, σχεδόν τα τρία τέταρτα πέρασαν από τον έλεγχο ασφαλείας σε λιγότερο από πέντε λεπτά και το 99,8% σε λιγότερο από 30 λεπτά.

Στην αντεπίθεση προχώρησε και το αεροδρόμιο του του Μπέρμιγχαμ, με εκπρόσωπό του να δηλώνει: “Ο μέσος χρόνος αναμονής των πελατών στον έλεγχο ασφάλειας στο BHX, μεταξύ Ιουνίου 2022 και Ιουνίου 2023, ήταν εννέα λεπτά. Το γεγονός αυτό αναδεικνύει τις πιθανές αδυναμίες του να βασίζεται κανείς σε ανεπίσημες εκτιμήσεις και όχι σε δεδομένα”.

Τα ευρήματα του Which? αμφισβήτησε επίσης ένας εκπρόσωπος του αεροδρομίου Leeds Bradford, λέγοντας: “Χαιρετίζουμε όλα τα σχόλια, καθώς τα χρησιμοποιούμε για να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας, καθώς επιδιώκουμε να εκσυγχρονίσουμε τον υπάρχοντα τερματικό μας σταθμό. Ωστόσο, δεν αναγνωρίζουμε αυτά τα αποτελέσματα της έρευνας, καθώς το δικό μας ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης της αναμονής επιβεβαιώνει ότι ο μέσος χρόνος αναμονής στο LBA ήταν 10 λεπτά κατά την περίοδο από τον Ιούνιο του 2022 έως τον Ιούνιο του 2023”.

Με τη σειρά του το αεροδρόμιο Heathrow δήλωσε ότι “βλέπει σταθερά σχεδόν όλους τους επιβάτες να περνούν από τον έλεγχο ασφαλείας σε λιγότερο από πέντε λεπτά”, ενώ το Gatwick σημείωσε ότι “κατά μέσο όρο, το 90% των επιβατών περνούν από τον έλεγχο ασφαλείας σε λιγότερο από 10 λεπτά”.

Σύμφωνα με την έρευνα του Which?, στη δεύτερη θέση βρίσκεται το αεροδρόμιο London City με βαθμολογία 78%. Την πρώτη πεντάδα συμπληρώνουν το Σαουθάμπτον (77%) και το Μπόρνμουθ (75%), ενώ το East Midlands και το Νιούκαστλ ισοβαθμούν με 72%.

Ο τουριστικός συντάκτης του Which?, Rory Boland, δήλωσε: “Η επιλογή του σωστού αεροδρομίου δεν είναι συχνά ψηλά στις λίστες ελέγχου των ταξιδιωτών για τις διακοπές τους, αλλά το να αφιερώσει κανείς χρόνο για να σκεφτεί από πού θα ταξιδέψει, μπορεί να αποβεί πολύ αποδοτικό. Θα συνιστούσαμε να επιλέξετε ένα μικρότερο αεροδρόμιο, καθώς η έρευνά μας δείχνει ότι τείνουν γενικά να έχουν καλύτερες επιδόσεις όσον αφορά τους χρόνους αναμονής και την εξυπηρέτηση πελατών, προσφέροντας στους παραθεριστές το θετικό ξεκίνημα των διακοπών τους που θα έπρεπε να περιμένουν”.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *