airfrance-klm1

Νέες, εμπλουτισμένες επιλογές στην Οικονομική Θέση από την Air France και KLM στο ευρωπαϊκό τους δίκτυο

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Η Air France και η KLM παρουσιάζουν μια νέα πρόταση για την Οικονομική κατηγορία θέσης σε όλες τις διεθνείς πτήσεις τους στην Ευρώπη και στη Βόρεια Αφρική και το Ισραήλ.

Οι πελάτες θα είναι πλέον σε θέση να επιλέξουν ανάμεσα σε τρία προϊόντα, κάθε ένα από τα οποία θα προσφέρει συγκεκριμένες υπηρεσίες και προϋποθέσεις. Αυτή η νέα πρόταση πρόκειται να λανσαριστεί στις αγορές όπου η διαδικτυακή προσφορά της KLM θα είναι διαθέσιμη,  στα τέλη του Ιανουαρίου 2017.

– H “Light” εκδοχή του προϊόντος απευθύνεται στους επιβάτες που αναζητούν το χαμηλότερο διαθέσιμο ναύλο και ταξιδεύουν χωρίς αποσκευές.

– Το “Standard” προϊόν που με επιβάρυνση € 40-50 προσφέρει στον επιβάτη πρόσθετα οφέλη, όπως τη δυνατότητα να κάνει check-in μία αποσκευή δωρεάν και να αλλάξει το εισιτήριό του με κάποια επιβάρυνση.

– Το προϊόν “Flex” που με επιβάρυνση € 70-150 προσφέρει μέγιστη ευελιξία (δεν υπάρχει χρέωση για αλλαγές και επιστροφή χρημάτων) και τη δυνατότητα να επωφεληθούν οι επιβάτες  από την υπηρεσία SkyPriority για την απρόσκοπτη και με προτεραιότητα πρόσβαση στο αεροδρόμιο.

Προϊόν “Flex” της Air France και KLM – σημείο αναφοράς στην αγορά των επαγγελματικών ταξιδιών

Με τις αποσκευές να περιλαμβάνονται, μέγιστη ευελιξία συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας να επιλέξει ο επιβάτης μια πτήση νωρίτερα την ίδια ημέρα, SkyPriority και ένα γεύμα εν πτήσει, το προϊόν “Flex” επιτρέπει στους επιβάτες της Air France και KLM που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους να επωφεληθούν από όλα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες και των δύο εταιριών στο δίκτυο μεσαίων αποστάσεων.

“Η διαφάνεια και οι εμπλουτισμένες παροχές προς τους πελάτες μας αποτελούν τη βάση για τη δημιουργία των νέων αυτών ναύλων στο δίκτυο των μεσαίων αποστάσεων της Air France και KLM.  Με τα νέα αυτά προϊόντα προσφέρουμε τη ευκολία στους πελάτες μας να επιλέξουν τις υπηρεσίες και την ευελιξία που χρειάζονται” δήλωσε ο Pieter Bootsma, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος Εμπορικής Στρατηγικής του ομίλου Air France-KLM.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *