ryanair

Νέες συνεργασίες Ryanair – ΟΤΑ στον ορίζοντα (;) | Τι λέει ο κλάδος για την αποτελεσματικότητά τους

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Το ενδεχόμενο η Ryanair να συνάψει περισσότερες συμφωνίες με διαδικτυακά ταξιδιωτικά πρακτορεία προέβλεψε ο διευθύνων σύμβουλος της On the Beach, Shaun Morton, θεωρώντας ότι τέτοιες κινήσεις είναι “πραγματικά θετικές” για τον κλάδο.

Τον περασμένο μήνα, η On the Beach έγινε ο τέταρτος OTA που κατέληξε σε συμφωνία με τη χαμηλού κόστους, ιρλανδική, αεροπορική εταιρία, που σημαίνει ότι οι θέσεις της Ryanair μπορούν πλέον να προσφέρονται στο πλαίσιο οργανωμένων διακοπών.

Ο κ. Morton σημείωσε ότι ο αερομεταφορέας έχει συνάψει και άλλες συμφωνίες από τότε και εξέφρασε την άποψη ότι θα ακολουθήσουν κι άλλες.

“Νομίζω ότι θα υπάρξουν περισσότερες συμφωνίες και τελικά ο κλάδος και οι παραθεριστές θα επωφεληθούν από το γεγονός ότι μια αεροπορική εταιρία που ιστορικά λειτουργούσε μόνο απευθείας [τώρα] συνεργάζεται με τους ταξιδιωτικούς πράκτορες”.

Κατά τη διάρκεια του Classic Package Holidays Festival στο Μπελέκ της Τουρκίας, ο κ. Morton αναφέρθηκε στην “τεράστια αλλαγή” στη συνεργασία με τη Ryanair.

“Βρισκόμαστε σε διάφορες δικαστικές διαμάχες με τη Ryanair τα τελευταία 14 χρόνια και δεν ήταν ιδιαίτερα φιλική προς το εμπόριο κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, οπότε αυτό που κάνει τώρα, αρχίζοντας να διαμορφώνει κάποιες επίσημες σχέσεις με τον κλάδο, είναι μια τεράστια αλλαγή”, είπε. Και πρόσθεσε: “Πρέπει να το δούμε αυτό ως κάτι πραγματικά θετικό για τον κλάδο και τον καταναλωτή. Είναι η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρία στην Ευρώπη με διαφορά -ο κόσμος ενδιαφέρεται να πετάξει μαζί της”.

Περιγράφοντας τα οφέλη της συμφωνίας της Ryanair με την On the Beach, ο κ. Morton είπε ότι, εξασφαλίζει την προμήθεια θέσεων με μια πολύ σημαντική αεροπορική εταιρία, οπότε πρόκειται για καλά νέα.

Ωστόσο, η συμφωνία με τον αερομεταφορέα δεν επεκτείνεται στο εμπορικό σήμα B2B της On the Beach Group, Classic Package Holidays.

“Αυτή η δραστηριότητα βρίσκεται ακόμη σε αρκετά πρώιμο στάδιο της ανάπτυξής της και υπάρχει σημαντικό περιθώριο ανάπτυξης με προϊόν στο οποίο μπορούμε να έχουμε πρόσβαση με 18 αεροπορικές εταιρίες και περισσότερα από 5.000 ξενοδοχεία και μια συνεχώς αυξανόμενη διανομή σε ταξιδιωτικούς πράκτορες”, σημείωσε ο κ. Morton.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *