Photo by Erik Mclean on Pexels

Νέο… λουκέτο στη βρετανική αγορά | Σταμάτησε τις συναλλαγές η Travelopo.com

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

“Κατέρρευσε” η εταιρία Rental Republic, η οποία λειτουργούσε με την ηλεκτρονική επωνυμία Travelopo.com.

Η εταιρία, με έδρα το Μπρίστολ, επιβεβαίωσε ότι θέτει τέλος στις συναλλαγές της με άμεση ισχύ, με τη σχετική ανακοίνωση στην ιστοσελίδα της να αναφέρει: “Έχουν ληφθεί μέτρα για τον διορισμό εκκαθαριστή, τα στοιχεία του οποίου θα ανακοινωθούν σε εύθετο χρόνο. Θα θέλαμε να πούμε ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους πελάτες και τους συνεργάτες μας, με τους οποίους έχουμε δημιουργήσει τόσες πολλές ξεχωριστές αναμνήσεις από το ταξίδι που ξεκίνησε το 2007. Ζητάμε ειλικρινή συγγνώμη για την όποια ταλαιπωρία προκλήθηκε”.

Η “κατάρρευση” της εταιρίας προέκυψε καθώς επικρίθηκε από τον επόπτη διαφημίσεων επειδή ισχυρίστηκε ότι είναι “ο νούμερο ένα ιστότοπος διακοπών στον πλανήτη”.

Η Αρχή Προτύπων Διαφήμισης (ASA) απαγόρευσε τη διαφήμιση, μετά από καταγγελία που έλαβε τον Μάιο του 2021 ότι ήταν παραπλανητική. Ωστόσο, η Rental Republic δεν ανταποκρίθηκε στα ερωτήματα της ASA, με τη διαφημιστική αρχή να σημειώνει: “Η ASA ανησύχησε για την έλλειψη ανταπόκρισης της Rental Republic Ltd και την προφανή παράβλεψη του [διαφημιστικού] κώδικα. Τους υπενθυμίσαμε την ευθύνη τους να παράσχουν ουσιαστική απάντηση στις έρευνές μας και τους είπαμε να το κάνουν στο μέλλον”.

Υποστηρίζοντας τη συμμόρφωση, η ASA είπε: “Σημειώσαμε ότι το Tripadvisor, το Trustpilot, το Facebook και το HomeAway ήταν όλες οι πλατφόρμες που επέτρεπαν στους καταναλωτές να αξιολογούν επιχειρήσεις και να τις βαθμολογούν με πέντε αστέρια. Θεωρήσαμε ότι οι καταναλωτές θα κατανοούσαν τα λογότυπα των αστεριών και τα νούμερα των αξιολογήσεων που εμφανίζονται στη διαφήμιση όως προς το ότι η Travelopo κατείχε τις σχετικές αξιολογήσεις στις εν λόγω πλατφόρμες. Ωστόσο, καταλάβαμε ότι η Travelopo στην πραγματικότητα κατείχε μια βαθμολογία τριών αστέρων στα πέντε στην ιστοσελίδα της Trustpilot, τη στιγμή που ο καταγγέλλων είχε δει τη διαφήμιση και δεν κατείχε βαθμολογίες στις άλλες πλατφόρμες που αναφέρθηκαν. Επειδή η διαφήμιση έδινε την εντύπωση ότι η Travelopo κατείχε τις βαθμολογίες που αναφέρονταν σε αυτές τις πλατφόρμες, ενώ δεν τις κατείχε, καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι η διαφήμιση ήταν παραπλανητική”.

Η ASA πρόσθεσε: “Η διαφήμιση δεν πρέπει να εμφανιστεί ξανά με τη μορφή που καταγγέλθηκε. Είπαμε στην Rental Republic Ltd να διασφαλίσει ότι δεν θα δηλώσει ότι ήταν ο νούμερο ένα ιστότοπος διακοπών παγκοσμίως, εκτός εάν διέθετε επαρκή συγκριτικά στοιχεία. Της είπαμε επίσης να διασφαλίσει ότι οι μελλοντικές της επικοινωνίες μάρκετινγκ θα περιείχαν ενημερωμένες βαθμολογίες από ιστότοπους κριτικών τρίτων”.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *