money tourism copyright photo
© money tourism copyright photo

Οι μισοί Βρετανοί σχεδιάζουν δύο ή περισσότερα ταξίδια διακοπών το 2022

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Το 50% των Βρετανών επιθυμούν να πραγματοποιήσουν δύο ή περισσότερα ταξίδια διακοπών το 2022 και το 70% σχεδιάζουν τουλάχιστον ένα ταξίδι διακοπών τον επόμενο χρόνο, σύμφωνα με τα ευρήματα έρευνας, που δημοσίευσε η WTM London.

Η έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 1.000 καταναλωτών, κυκλοφόρησε σήμερα (1 Νοεμβρίου), την πρώτη ημέρα διεξαγωγής της διεθνούς έκθεσης Τουρισμού του Λονδίνου.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, τέσσερις στους 10 καταναλωτές σκοπεύουν να ξοδέψουν περισσότερα στις διακοπές τους το 2022 από ό,τι το 2019. Την ίδια στιγμή, η έρευνα διαπίστωσε ότι μόλις το 16% δεν σχεδιάζει να φύγει καθόλου.

Το ένα τρίτο (29%) των συμμετεχόντων σχεδίαζαν κάνα δυο ταξίδια διακοπών -συμπεριλαμβανομένων σύντομων διαλειμμάτων καθώς και μεγαλύτερης διάρκειας διακοπές- ενώ το 11% δήλωσε ότι ήλπιζε να κάνει τρία. Σχεδόν ένας στους 10 (9%) δήλωσε ότι σχεδίαζε να κάνει περισσότερα από τρία ταξίδια διακοπών.

Τα ευρήματα των καταναλωτών υποστηρίζονται από έρευνα της παγκόσμιας ταξιδιωτικής βιομηχανίας, με σχεδόν τις μισές (44%) από τις 676 εταιρίες που ερωτήθηκαν από την WTM London να λένε ότι οι κρατήσεις τους θα φτάσουν ή θα ξεπεράσουν τα επίπεδα που παρατηρήθηκαν το 2019. Τα δύο πέμπτα (42%) υποστηρίζουν ότι, τα επίπεδα κρατήσεων το επόμενο έτος θα εξακολουθούν να υστερούν, σε σχέση με το 2019, ενώ το 14% δεν ήταν σίγουρο ή δεν το γνώριζε.

Επιπλέον, ένας στους πέντε από τους 1.000 ανθρώπους που ανταποκρίθηκαν στη δημοσκόπηση της WTM, είπε ότι είναι σε καλύτερη κατάσταση από ό,τι πριν από τον Covid, όταν τα εξερχόμενα ταξίδια ήταν υψηλότερα.

Όταν εκείνοι που είπαν ότι είναι τώρα καλύτερα ρωτήθηκαν: “Σε τι σκοπεύετε να ξοδέψετε τα επιπλέον χρήματά σας;”. Οι διακοπές ήταν η κορυφαία απάντηση, με το 55% να λέει ότι σκοπεύει να το χρησιμοποιήσει για να κλείσει ένα ταξίδι.

Ο αριθμός είναι σχεδόν διπλάσιος από την επόμενη καλύτερη απάντηση, όπου το 31% όσων είναι σε καλύτερη κατάσταση από ό,τι ήταν πριν από τον Covid είπε ότι θα ξόδευαν τα επιπλέον χρήματα για βελτιώσεις στο σπίτι.

Σχολιάζοντας τα ευρήματα της έρευνας, ο Simon Press, διευθυντής της έκθεσης WTM, στο Λονδίνο, δήλωσε: “Η βιομηχανία ανέφερε εκτεταμένη περιορισμένη ζήτηση για ταξίδια καθ’ όλη τη διάρκεια της πανδημίας και αυτό αποδεικνύεται από την αύξηση των ποσοστών κρατήσεων κάθε φορά που χαλαρώνουν οι περιορισμοί. Ωστόσο, η αβεβαιότητα και η σύγχυση σχετικά με τους ταξιδιωτικούς κανόνες έχει αποθαρρύνει πολλούς επίδοξους παραθεριστές μέχρι τώρα. Με περισσότερη αισιοδοξία για το άνοιγμα των συνόρων και περαιτέρω χαλάρωση των ταξιδιωτικών περιορισμών, φαίνεται πιθανό ότι όλα αυτά τα μακροχρόνια σχέδια διακοπών θα εκπληρωθούν, δίνοντας στον κλάδο την ευκαιρία να ανακάμψει, καθώς επιστρέφουμε σε πιο κανονικά ταξιδιωτικά μοτίβα”.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *