Photo by Anete Lūsiņa on Unsplash

Αυτές οι τέσσερις τάσεις θα καθορίσουν το μέλλον των ταξιδιών

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι δημογραφικές αλλαγές, η διάχυτη κρίση μοναξιάς στις δυτικές κοινωνίες, το εξελισσόμενο μέλλον της εργασίας και η επείγουσα ανάγκη για προσαρμογή στην κλιματική αλλαγή αποτελούν τις τάσεις με τον μεγαλύτερο αντίκτυπο στο μέλλον των ταξιδιών.

Η πανδημία επιτάχυνε αυτές τις τάσεις, οι οποίες θα διαμορφώσουν το μέλλον των ταξιδιών με βαθύτατους τρόπους, σύμφωνα με το Skift.

Με μια ματιά οι τέσσερις αυτές τάσεις:

1. Δημογραφικές αλλαγές: Ο γηράσκων παγκόσμιος πληθυσμός
Ο παγκόσμιος πληθυσμός γηράσκει με ταχείς ρυθμούς. Καθώς η μέση ηλικία σε πολλά κράτη αυξάνεται σταθερά, παρατηρείται μια αυξανόμενη ζήτηση για ανέσεις, υπηρεσίες και εμπειρίες προσαρμοσμένες σε μια ηλικιωμένη δημογραφική ομάδα. Για την ταξιδιωτική βιομηχανία, αυτό σημαίνει μια πιθανή αλλαγή στους δημοφιλείς προορισμούς, στους τύπους καταλυμάτων και στη φύση των προσφερόμενων δραστηριοτήτων.

Ωστόσο, θα υπάρξουν ζητήματα, όπως η έλλειψη εργατικού δυναμικού, δεδομένου ότι πολλές θέσεις εργασίας στα ταξίδια βασίζονται σε νεότερους εργαζόμενους. Αλλά υπάρχει επίσης μια ευκαιρία για την ταξιδιωτική βιομηχανία: να δημιουργήσει εμπλουτισμένες, προσιτές και προσαρμοσμένες ταξιδιωτικές εμπειρίες για έναν ηλικιωμένο, αλλά όλο και πιο ενεργό και περιπετειώδη πληθυσμό.

2. Η κρίση της μοναξιάς: Αντιμετώπιση της απομόνωσης στις δυτικές κοινωνίες
Η πανδημία ενέτεινε τα αισθήματα απομόνωσης, ιδίως σε ορισμένες δυτικές κοινωνίες όπου οι κοινοτικοί δεσμοί μπορεί να μην είναι ισχυροί. Πρόκειται για μια κρίση μοναξιάς και οι άνθρωποι αναζητούν ουσιαστικές συνδέσεις περισσότερο από ποτέ.

Η ταξιδιωτική βιομηχανία έχει μια μοναδική ευκαιρία να βοηθήσει: Μπορεί να δημιουργήσει ταξιδιωτικές εμπειρίες με γνώμονα την κοινότητα ή ομαδικά ταξίδια με επίκεντρο κοινά ενδιαφέροντα και θέματα. Το ζήτημα αυτό μπορεί επίσης να αυξήσει την ελκυστικότητα των ταξιδιών σε κολεκτιβιστικές κουλτούρες χωρών της Ασίας, της Αφρικής και της Λατινικής Αμερικής, και προσφέρει μια υπόδειξη για το μακροπρόθεσμο δυναμικό ανάπτυξης των ταξιδιών σε αυτές τις αγορές.

3. Το μέλλον της εργασίας: Τεχνητή Νοημοσύνη και νέα πρότυπα ελεύθερου χρόνου
Ο χώρος εργασίας υφίσταται έναν μεγάλο μετασχηματισμό. Η πρόοδος της τεχνητής νοημοσύνης αυτοματοποιεί μια σειρά από θέσεις εργασίας, μεταβάλλοντας τον ίδιο τον ιστό της παραδοσιακής απασχόλησης.

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι αυτή η αλλαγή είναι ανατρεπτική. Όμως, καθώς τα εργασιακά πρότυπα αλλάζουν και παρέχουν μεγαλύτερη ευελιξία, οι άνθρωποι μπορεί να διαπιστώσουν ότι έχουν περισσότερο ελεύθερο χρόνο. Το θέμα είναι πως θα τον αξιοποιήσουν. Τα ταξίδια θα μπορούσαν κάλλιστα να είναι η απάντηση. Αλλά οι ταξιδιωτικές εταιρίες πρέπει να είναι ευέλικτες, προσφέροντας εμπειρίες που ανταποκρίνονται σε ποικίλα προγράμματα και εξελισσόμενες δυναμικές εργασίας-αναψυχής.

4. Κλιματική προσαρμογή: Η επιβολή των βιώσιμων ταξιδιών
Η κλιματική κρίση απαιτεί άμεση προσοχή. Για τον ταξιδιωτικό τομέα, αυτό σημαίνει την αντιμετώπιση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων του τουρισμού. Οι βιώσιμες ταξιδιωτικές πρακτικές και οι επενδύσεις σε πράσινες υποδομές είναι μερικοί μόνο από τους τρόπους με τους οποίους ο κλάδος μπορεί να κινηθεί προς ένα πιο ανθεκτικό και βιώσιμο μέλλον.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *