Η οικονομική αβεβαιότητα “φρενάρει” την άντληση κεφαλαίων στην ταξιδιωτική τεχνολογία

ΔΙΕΘΝΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι καινοτόμοι της ταξιδιωτικής τεχνολογίας κάτω των 35 ετών ανησυχούν για την έλλειψη ευκαιριών άντλησης κεφαλαίων και μετατοπίζουν τις στρατηγικές τους από στρατηγικές ανάπτυξης σε στρατηγικές κέρδους για να επιβιώσουν. Αυτό είναι το βασικό συμπέρασμα που προέκυψε στη Σύνοδο Κορυφής Νέων Ηγετών, που  πραγματοποιήθηκε, στο πλαίσιο του Συνεδρίου Phocuswright Conference 2022, που πραγματοποιείται αυτή την εβδομάδα στο Φοίνιξ της Αριζόνα.

Η εργασία από το σπίτι, η βιωσιμότητα, η ποικιλομορφία, η αποδοχή της αποτυχίας και οι τεχνολογικές εξελίξεις συζητήθηκαν καθ’ όλη τη διάρκεια της Συνόδου, στην οποία συμμετείχαν περίπου 40 μελλοντικά “αστέρια” του χώρου της ταξιδιωτικής τεχνολογίας ηλικίας κάτω των 35 ετών.

Με σχεδόν όλους τους Young Leaders που συμμετείχαν στη Σύνοδο Κορυφής να είναι επιχειρηματίες, ένα μεγάλο θέμα συζήτησης κατά τη διάρκεια της ημέρας ήταν η συγκέντρωση κεφαλαίων. Ωστόσο, όταν ερωτήθηκαν, μόνο το 8% θεώρησε ότι το 2023 θα είναι καλύτερη χρονιά για τη συγκέντρωση κεφαλαίων από ό,τι το 2022 μέχρι τώρα, λόγω των σημερινών οικονομικών προοπτικών.

Ίσως αντανακλώντας τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν σήμερα οι νέοι επιχειρηματίες στη συγκέντρωση κεφαλαίων, το ένα τρίτο του ακροατηρίου (29%) δήλωσε ότι, επί του παρόντος, εστιάζουν την επιχειρηματική τους στρατηγική στο να αποκτήσουν κερδοφορία και να απομακρυνθούν από την ανάπτυξη, ενώ μόνο οι μισοί από αυτούς (16%) δήλωσαν ότι αυτή ήταν η στρατηγική τους μόλις πριν από ένα χρόνο.

Αντιδρώντας σε αυτή την είδηση, ο Henry Chen Weinstein, από την εταιρία επιχειρηματικών κεφαλαίων One Travel Ventures, σχολιάζει: “Με την αύξηση των επιτοκίων, τον πληθωρισμό να μαίνεται και τη γενική αβεβαιότητα στην οικονομία, είναι κατανοητό ότι γίνεται όλο και πιο δύσκολο να αντλήσει κανείς κεφάλαια και οι νέοι επιχειρηματίες το γνωρίζουν αυτό πολύ καλύτερα από τους υπόλοιπους. Η στροφή από μια στρατηγική “ανάπτυξη, ανάπτυξη, ανάπτυξη” σε μια στρατηγική κερδοφορίας έχει σαφώς νόημα, η επιβίωση μπορεί σύντομα να είναι το όνομα του παιχνιδιού”.

Κατά τη διάρκεια της Συνόδου Κορυφής συζητήθηκε το θέμα της “εργασίας από το σπίτι” και της “εργασίας από οπουδήποτε” και όταν ερωτήθηκαν σχεδόν οι μισοί από το ακροατήριο (45%) δήλωσαν ότι τέτοιες πολιτικές θα επηρέαζαν σημαντικά την επιλογή τους για το αν θα αποδεχθούν ή όχι μια νέα προσφορά εργασίας, ενώ περίπου το ένα τρίτο του ακροατηρίου δήλωσε επίσης ότι θα απασχολούσε άτομα σε παρόμοια βάση. Σχεδόν όλοι οι συμμετέχοντες θεώρησαν ότι τέτοιες αλλαγές επηρεάζουν τον χώρο της ταξιδιωτικής τεχνολογίας.

Η οικοδέσποινα της εκδήλωσης και τελετάρχης, Aurélie Krau, επικεφαλής του τμήματος Customer Success στην Hubli, είναι γνωστή για τον τρόπο ζωής της, που εργάζεται από οπουδήποτε, και χαιρετίζει αυτή την είδηση: “Ξεκινάμε μια νέα εποχή, πρέπει να ξαναχτίσουμε τον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζουμε την καριέρα μας για πάντα σε αυτόν τον μετα-πανδημικό κόσμο. Πρέπει να μάθουμε να γινόμαστε “Διοικητές του Χάους”, για να παραθέσω τα λόγια του κεντρικού ομιλητή μας Rohit Talwar, CEO της Fast Future”.

Περίπου παρόμοιο ποσοστό -50%- δήλωσε ότι δεν θα σκεφτόταν να εργαστεί σε μια εταιρία που δεν έχει μια διαφορετική και χωρίς αποκλεισμούς κουλτούρα.

Είναι ενδιαφέρον ότι, ενώ το κοινό έδειξε έντονη ανησυχία για τα θέματα βιωσιμότητας, στη συντριπτική τους πλειοψηφία θεώρησαν ότι αυτό είναι απίθανο να έχει μεγάλο αντίκτυπο στην ταξιδιωτική βιομηχανία την επόμενη δεκαετία.

Σχολιάζοντας την επιτυχία της ημέρας, ο Walter Buschta, SVP Marketing & Client Services της Phocuswright, αναφέρει: “Δημιουργήσαμε τη Σύνοδο Κορυφής YLS για να αναγνωρίσουμε τα λαμπρά, νέα μυαλά που διαμορφώνουν αυτόν τον κλάδο και είμαστε πολύ υπερήφανοι που έχουμε μια τόσο μεγάλη ομάδα ανθρώπων που συμμετέχουν και φέτος στην εκδήλωση”.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *