©ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Στο παλιό μοντέλο προμηθειών επιμένει η TUI | Με την κράτηση η πληρωμή

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Aμετάβλητα παραμένουν, σε μεγάλο βαθμό, τα δεδομένα-πλαίσιο των νέων όρων διανομής της TUI για το τουριστικό έτος 2023/2024.

Όπως και τα προηγούμενα χρόνια, η TUI, σε αντίθεση με άλλους μεγάλους τουριστικούς πράκτορες, δεν αναπροσαρμόζει τις κλίμακες πωλήσεων για ένα ακόμη έτος, παρά τον πληθωρισμό, τις αυξημένες τιμές των ταξιδιών και τις σημαντικά υψηλότερες μέσες πωλήσεις.

Επίσης, η αναφορά του προηγούμενου έτους απουσιάζει και πάλι και η πληρωμή της προμήθειας συνεχίζει να γίνεται “αμέσως” μετά την κράτηση, όπως εξήγησαν ο Benjamin Jacobi, διευθυντής πωλήσεων και μάρκετινγκ της TUI Deutschland, και ο διευθυντής πωλήσεων του ομίλου, Peter Wittmann, κατά τη διάρκεια ενημέρωσης του Τύπου.

Πρόσθετη προμήθεια για προϊόντα Gebeco και TUI Experiences

Όσον αφορά τις πρόσθετες προμήθειες, από τον Νοέμβριο, οι ταξιδιωτικοί πράκτορες θα λαμβάνουν 0,5% επιπλέον για τις κρατήσεις μικρών ομάδων του Gebeco και για τα ταξίδια για πεζοπορία και ποδηλασία  από τον ειδικό.

Η TUI Experiences, από την άλλη, προσφέρει μία ακόμη ευκαιρία για έσοδα. Εδώ η προμήθεια αυξάνεται από 10% σε 15%. Επιπλέον, πρόκειται να βελτιστοποιηθεί η διαδικασία κρατήσεων για τα προϊόντα αυτά. Από το νέο οικονομικό έτος και μετά, το 80% των TUI Experiences θα μπορούν να κλείνονται απευθείας στο Irisplus.

Οι ειδικές προμήθειες για τα TUI Cars και τις ασφάλειες έχουν επίσης επανασχεδιαστεί: “Τα TUI Cars θα λαμβάνουν έως και 2,5% επιπλέον και οι ασφάλειες έως και 6%”, εξήγησε ο Peter Wittmann.

Ομοίως, η στοχευμένη διαχείριση των TUI Stars συνεχίζει να αποδίδει με έως και 2% επιπλέον.

Η TUI θεωρεί ότι οι σε μεγάλο βαθμό αμετάβλητοι όροι διανομής αποτελούν “ένδειξη αξιόπιστης συνεργασίας” με τα ταξιδιωτικά γραφεία.

“Η ελκυστική αμοιβή δεν είναι ο μόνος πυλώνας της επιτυχημένης συνεργασίας. Προσφέρουμε ένα ισχυρό εμπορικό σήμα με αυξανόμενη ικανοποίηση των πελατών, ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο, αποκλειστικά ξενοδοχειακά concept και εγκαινιάζουμε περαιτέρω αναπτυσσόμενες αγορές”, προσθέτει ο Benjamin Jacobi.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *