Η παρουσίαση της Θεσσαλονίκης ως ένας ελκυστικός τουριστικός προορισμός για τους γείτονές μας έγινε σε Τούρκους δημοσιογράφους και Έλληνες ανταποκριτές της Κωνσταντινούπολης, αλλά και σε τουριστικούς πράκτορες, σε ειδική εκδήλωση η οποία πραγματοποιήθηκε στο χώρο του εκθεσιακού κέντρου «TUYAP Fuar Ve Kongre Merkezi».
Η παρουσίαση έγινε από τον Πρόεδρο του Δ.Σ. της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης κ. Αριστοτέλη Θωμόπουλο, τον Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας κ. Απόστολο Τζιτζικώστα και τον Αντιπεριφερειάρχη Τουριστικής Ανάπτυξης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας κ. Γιάννη Γιώργο, καθώς και από τον Γενικό Διευθυντή του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης κ. Νίκο Σαπουντζή, ο οποίος έδειξε στους εκπροσώπους των ΜΜΕ πλούσιο φωτογραφικό υλικό από διαφορετικές γωνιές της πόλης.
Στην εκδήλωση παρέστη επίσης ο Διευθυντής της Turkish Airlines στη Θεσσαλονίκη κ. Utku Yazan, ο οποίος ενημέρωσε τους παρευρισκόμενους εκπροσώπους των ΜΜΕ και των τουριστικών πρακτορείων για τις νέες δυνατότητες και προοπτικές που διανοίγονται με την καθημερινή πλέον σύνδεση της Θεσσαλονίκης με την Κωνσταντινούπολη.
«Είναι χαρακτηριστικό, ότι η Θεσσαλονίκη αναδεικνύεται σε έναν από τους αγαπημένους προορισμούς για τους Τούρκους ταξιδιώτες και αυτό προκύπτει από τα επίσημα στοιχεία της Ένωσης Ξενοδόχων», επισήμανε ο κ. Θωμόπουλος και πρόσθεσε ότι ο αριθμός των διανυκτερεύσεων Τούρκων επισκεπτών στα ξενοδοχεία της πόλης αυξήθηκε κατά 74% από το 2010 ως το 2012 και έφτασε στις 46.800 διανυκτερεύσεις, από 26.900 που ήταν πριν δυο χρόνια.
Από την πλευρά του, ο κ. Τζιτζικώστας ζήτησε από τους τουριστικούς πράκτορες της γειτονικής χώρας να συκροτήσουν τουριστικά πακέτα με προορισμό τη Θεσσαλονίκη και την ευρύτερη περιοχή της Κεντρικής Μακεδονίας, αλλά και από τους εκπροσώπους του Τύπου να προβάλλουν τον προορισμό με όλα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που προσφέρει και πρόσθεσε χαρακτηριστικά: «Η Θεσσαλονίκη και οι υπόλοιπες πόλεις μας αποτελούν μια πολύ καλή επιλογή για σύντομες αποδράσεις, προορισμούς ‘’city break’’, οι οποίες μπορούν να συνδυάσουν τη διαμονή στα πολύ καλά ξενοδοχεία που διαθέτουμε με αγορές στα εμπορικά μας καταστήματα και στα εμπορικά κέντρα, φαγητό με παραδοσιακές γεύσεις της τοπικής μας κουζίνας και διασκέδαση για την οποία φημιζόμαστε».