Photo by Jakob Owens on unsplash

Ποιες εθνικότητες το… τερματίζουν με τα social media | Οι ώρες που ξοδεύουν οι καταναλωτές

ΜΕΛΕΤΕΣ

Οι άνθρωποι ξοδεύουν πλέον 876 ώρες ετησίως ή περίπου 36,5 ημέρες τον χρόνο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. 

Ειδικότερα, ένας μέσος χρήστης του διαδικτύου περνάει σήμερα 144 λεπτά (2 ώρες και 24 λεπτά) την ημέρα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως προκύπτει με βάση δεδομένα που παρέχονται από το DataReportal.

Τα στοιχεία βασίζονται σε έρευνα με χρήστες του διαδικτύου ηλικίας 16 έως 64 ετών σχετικά με τις συνήθειες χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Οι αναδυόμενες αγορές παρουσιάζουν μεγαλύτερη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Παρά το γεγονός ότι μόνο το 14,3% του πληθυσμού της Νιγηρίας είναι ενεργοί χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, οι Νιγηριανοί αφιερώνουν κατά μέσο όρο 238 λεπτά (που αντιστοιχούν σε 3 ώρες και 58 λεπτά) του ημερήσιου χρόνου τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ξεπερνώντας τους χρήστες σε άλλες χώρες που εξετάστηκαν στη μελέτη.

Οι χρήστες του διαδικτύου στην Γκάνα δεν απέχουν πολύ, με 235 λεπτά (3 ώρες και 55 λεπτά) καθημερινής χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Η Βραζιλία καταλαμβάνει την τρίτη θέση στον κατάλογο. Οι άνθρωποι εκεί περνούν 224 λεπτά (3 ώρες και 44 λεπτά) στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καθημερινά. Ωστόσο, η χώρα κατέχει την πρώτη θέση στον αριθμό των πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης που χρησιμοποιούνται κάθε μήνα, με τους χρήστες του διαδικτύου της χώρας να ασχολούνται ενεργά με 8,1 κοινωνικά δίκτυα μηνιαίως.

Ακολουθούν οι Φιλιππίνες και η Κένυα. Οι άνθρωποι στις χώρες αυτές αφιερώνουν 216 λεπτά (3 ώρες και 36 λεπτά) και 215 λεπτά (3 ώρες και 35 λεπτά) στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καθημερινά, αντίστοιχα.

Σε αντίθεση, οι άνθρωποι στην Ιαπωνία αφιερώνουν μόνο 50 λεπτά από τον καθημερινό τους χρόνο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης -τα λιγότερα από όλες τις χώρες που συμμετείχαν στην έρευνα.

Οι γείτονές τους στη Νότια Κορέα δεν είναι επίσης πρόθυμοι να ξοδεύουν χρόνο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, διαθέτοντας 66 λεπτά (1 ώρα και 6 λεπτά) σε αυτά σε καθημερινή βάση.

Και οι δύο χώρες κατατάσσονται επίσης στην τελευταία πεντάδα με βάση τον συνολικό χρόνο που αφιερώνουν στο διαδίκτυο. Οι τάσεις χρήσης του διαδικτύου στην Ιαπωνία και τη Νότια Κορέα θα μπορούσαν να επηρεαστούν από τη γήρανση του πληθυσμού τους.

Ο πρωταρχικός σκοπός για τα περισσότερα άτομα που χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι να διατηρούν επαφή με τους φίλους και την οικογένειά τους, με σχεδόν τους μισούς (48,2%) να το θεωρούν ως την κύρια δραστηριότητά τους.

Ένα άλλο σημαντικό κίνητρο για τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι η αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου, με το 36,8% των ατόμων να το αναφέρει ως λόγο. Παράλληλα, το 34,5% χρησιμοποιεί τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης για να ενημερώνεται για τις ειδήσεις.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *