Προβλέψεις της Booking.com για “θριαμβευτική” επιστροφή των ταξιδιών το 2022 | Η μεγαλύτερη έρευνα σε 24.000 ταξιδιώτες | Οι 8 τάσεις!!!

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Στην πιο εκτεταμένη έρευνα για τις προβλέψεις ταξιδιού μέχρι σήμερα, η Booking.com, ηγέτης της ψηφιακής ταξιδιωτικής αγοράς, αποκαλύπτει μια ανανεωμένη αίσθηση αισιοδοξίας που τροφοδοτεί την πείνα να αγκαλιάσει ο τουρίστας το νέο φυσιολογικό και να επιστρέψει για να γνωρίσει πλήρως τον κόσμο το επόμενο έτος. Όπως αναφέρει η Booking, μαζί με σχεδόν κάθε πτυχή της ζωής μας, η πορεία των ταξιδιών επαναπροσδιορίστηκε επανειλημμένα τον τελευταίο ενάμιση χρόνο, με σεισμικές μεταβολές να μας ωθούν προς μια συνεχώς εξελισσόμενη εκδοχή του «νέου φυσιολογικού».

Αυτό σημαίνει και όλο και πιο σύνθετη σχέση με την τεχνολογία, μια αυξημένη επίγνωση του αντίκτυπου της ανθρώπινης δραστηριότητας στον πλανήτη και μια νέα έμπνευση για να πάρουμε θέση στα σημαντικά κινήματα κοινωνικής δικαιοσύνης της εποχής μας. Και ενώ ο COVID-19 είναι ακόμα στο προσκήνιο, μια ακατανίκητη αίσθηση ελπίδας αρχίζει να παίρνει τη θέση του.

booking

Για να εξερευνήσει αυτό το κυλιόμενο κύμα αισιοδοξίας, η Booking.com ανέθεσε εκτεταμένη έρευνα με περισσότερους από 24.000 ταξιδιώτες σε 31 χώρες και περιοχές, συνδυάζοντάς την με τα  δεδομένα που έχει ως ψηφιακός ταξιδιωτικός ηγέτης τα τελευταία 25 χρόνια, για να προβλέψει πώς θα ταξιδέψουν οι τουρίστες το επόμενο έτος.

Το 2022, σύμφωνα με την Booking,  θα είναι η χρονιά για να αξιοποιήσετε στο έπακρο το απρόβλεπτο και να αρχίσετε να αναπληρώνετε τον χαμένο χρόνο των διακοπών σας, με τον αριθμό των ταξιδιωτών που πιστεύουν ότι πρέπει να το κάνουν να έχει αυξηθεί κατά 52% από πέρυσι*.

Οι προβλέψεις της Booking.com αποκαλύπτουν πώς οι άνθρωποι θα αναζωπυρώσουν τη σπίθα του ταξιδιού το επόμενο έτος.

Τον τελευταίο ενάμιση χρόνο, επαναπροσδιορίστηκε ξανά και ξανά κάθε πτυχή της ζωής μας και ειδικά ο τρόπος με τον οποίο ταξιδεύουμε. Παρόλο που η πανδημία δεν έχει τελειώσει, έχει αρχίσει να διαφαίνεται ένα αίσθημα ελπίδας για το μέλλον.

Ποιο θα είναι όμως το μέλλον των ταξιδιών;

Η εκτενής έρευνα σε πάνω από 24.000 ταξιδιώτες σε 31 χώρες και περιοχές, “δείχνει” ποιες αλλαγές θα καθορίσουν τα ταξίδια το 2022.

Νέα πρόσωπα και μέρη

Το 2022 σύμφωνα με την Booking θα μπορούμε επιτέλους να βγούμε έξω και να κάνουμε νέες γνωριμίες. 60% των ταξιδιωτών ανυπομονούν να γνωρίσουν νέα άτομα στις διακοπές τους. Η πανδημία μας ανάγκασε να επικεντρωθούμε στα πράγματα και τους ανθρώπους που έχουν μεγάλη σημασία στις ζωές μας, ενώ η ελευθερία απέκτησε μεγαλύτερο νόημα και αξία. Καθώς πλέον μπορούμε να επιστρέψουμε στα ταξίδια, το 2022 θα είναι η χρονιά που οι άνθρωποι όχι μόνο θα επανασυνδεθούν με φίλους και οικογένεια, αλλά και θα θελήσουν να γνωρίσουν καινούργια άτομα, με το 60% να επιθυμεί να κάνει νέες γνωριμίες όσο είναι σε διακοπές. Είναι επίσης πιθανή η αναζωπύρωση ειδυλλίων που προκύπτουν στις διακοπές, με το 50% να ελπίζει ότι θα συμβεί κάτι τέτοιο στο επόμενο ταξίδι. Και χάρη στις βιντεοκλήσεις, που έγιναν πλέον μέρος της καθημερινότητάς μας, αναμένεται ορισμένα από αυτά τα ειδύλλια να συνεχιστούν και όταν οι ταξιδιώτες επιστρέψουν σπίτι τους.

Πρωτόγνωρα συναισθήματα

Η προσμονή για το ταξίδι θα είναι εξίσου συναρπαστική με τον ίδιο τον προορισμό. 75% των ταξιδιωτών πιστεύουν ότι η διαδρομή είναι πιο ευχάριστη όταν αποτελεί μέρος ενός ταξιδιού.
Η διαδρομή προς έναν προορισμό αποτελεί ένα μέρος του ταξιδιού που πολλοί από εμάς το βλέπουμε ως αναγκαστικό, παρά ως κάτι που μπορούμε να απολαύσουμε και να το χαρούμε. Όμως, καθώς τα ταξίδια είναι πλέον λίγα και γίνονται με μικρότερη συχνότητα τον τελευταίο ενάμιση χρόνο, η διαδρομή μπορεί τελικά να είναι κάτι για το οποίο πολλοί από εμάς ανυπομονούμε περισσότερο από ποτέ το 2022.
Για ποια απλή ταξιδιωτική απόλαυση ανυπομονείτε περισσότερο το 2022;
Το άγνωστο | Το 58% λέει ότι απολαμβάνει να μαθαίνει νέα και άγνωστα δίκτυα μεταφορών όταν ταξιδεύει.
Τον καιρό | Το 77% λέει ότι και μόνο η αίσθηση του ήλιου στο δέρμα θα βελτιώσει τη διάθεσή του.
Το τοπίο | Το 21% των ταξιδιωτών λέει ότι ανυπομονεί πολύ να απολαύσει το τοπίο κατά τη διαδρομή προς τον επόμενο προορισμό.
Την προσμονή | Για το 19% των ταξιδιωτών, το πιο συναρπαστικό συναίσθημα είναι η προσμονή στην αρχή του ταξιδιού.

Διαχωρίζοντας ξανά εργασία από προσωπική ζωή

Οι διακοπές σύμφωνα με την Booking θα είναι αποκλειστικά για αναψυχή και δεν θα περιλαμβάνουν καθόλου εργασία. 73% των ταξιδιωτών λένε ότι οι διακοπές στο μέλλον θα είναι αποκλειστικά για αναψυχή και όχι για εργασία.

Photo by Karolina Grabowska on Pexels

Όταν ξέσπασε η πανδημία, τα σπίτια μετατράπηκαν σε γραφεία και η εργασία εξ αποστάσεως έγινε πραγματικότητα. Όμως, το 2022 θα δούμε σημαντική αύξηση στον αριθμό των ατόμων που θέλουν να αποκαταστήσουν την ισορροπία εργασίας-προσωπικής ζωής. Το 73% συμφωνεί ότι ο χρόνος των διακοπών στο μέλλον θα προορίζεται μόνο για αναψυχή. Σχεδιάζετε κάποιο ταξίδι για να ξεκουραστείτε από τη δουλειά; Επιλέξτε τον τύπο ταξιδιού παρακάτω και αντιγράψτε ένα από τα πρότυπα μηνύματα για να ενημερώνετε τους συναδέλφους σας ότι θα είστε εκτός γραφείου (ή σπιτιού)!

Ταξίδι και προσωπική ευεξία

Τα ταξίδια σύμφωνα με την Booking θα αποτελέσουν ουσιαστικό κομμάτι της φροντίδας του εαυτού μας
79% των ταξιδιωτών συμφωνούν ότι ένα ταξίδι βοηθά περισσότερο στην ψυχική και συναισθηματική ευεξία από άλλες μορφές φροντίδας.
Η γιόγκα και ο διαλογισμός μπορούν να μπουν στην άκρη! Το 2022 φαίνεται ότι τα ταξίδια θα αποτελέσουν την κορυφαία τάση για προσωπική ευεξία. Οι άνθρωποι εκτιμούν σήμερα περισσότερο από ποτέ την ευκαιρία να ξεφύγουν και να αποκοπούν, αλλά ταξιδεύουν επίσης και για να γνωρίσουν νέα μέρη και πολιτισμούς. Τα ταξίδια, είτε τα βλέπετε ως μια ευκαιρία να περάσετε χρόνο με φίλους και οικογένεια, να ακούσετε νέες γλώσσες είτε να δοκιμάσετε νέα φαγητά, είναι για όλους διαφορετικά. Τι είναι ένα ταξίδι για εσάς;

Τι αναζητάτε από τα ταξίδια σας το 2022;

-Εξερεύνηση και ανακάλυψη | Το 60% σχεδιάζει το επόμενο ταξίδι του για να εξερευνήσει νέους πολιτισμούς και να απολαύσει νέα μέρη και εμπειρίες. Το να εξερευνήσετε μέρη που δεν πιστεύατε ότι θα βλέπατε και να δοκιμάσετε νέες κουζίνες μπορεί να σας προσφέρει αξέχαστες εμπειρίες και να σας βοηθήσει να εκτιμήσετε τις ευκαιρίες που σας δίνει η ζωή.
-Ξεκούραση και ανασυγκρότηση | Το 52% θέλει στο επόμενο ταξίδι να ξεφύγει από τη ρουτίνα του σπιτιού και της δουλειάς. Τα ταξίδια σας επιτρέπουν να βγείτε από τη ρουτίνα και να αποσυνδεθείτε από τις καθημερινές ενημερώσεις και συσκευές. Αυτή η αποσύνδεση μπορεί επίσης να βοηθήσει να κατανοήσουμε καλύτερα τι είναι σημαντικό για την ψυχική μας υγεία.
-Κοινωνικοποίηση | Το 40% ελπίζει στο επόμενο ταξίδι να μπορέσει να περάσει χρόνο με φίλους, οικογένεια και να γνωρίσει νέα άτομα
Η προσπάθεια για ευεξία δεν είναι για όλους μια μοναχική δραστηριότητα. Η επικοινωνία με φίλους, ειδικά σε ένα νέο περιβάλλον μπορεί να είναι διασκεδαστική, αναζωογονητική και να ενισχύσει τα επίπεδα ευτυχίας και αυτογνωσίας σας.
– Να βρω την αγάπη | Το 50% των ατόμων που δεν έχουν σχέση ελπίζουν ότι στο επόμενο ταξίδι τους θα βρουν την αγάπη
Ίσως για εσάς ευεξία σημαίνει να περνάτε περισσότερο χρόνο με το άλλο σας μισό. Για τους ανθρώπους που ταξιδεύουν μόνοι όμως, κάθε ταξίδι μπορεί να είναι ταυτόχρονα ένας τρόπος να φροντίσουν τον εαυτό τους αλλά και μια ευκαιρία να βρουν την αγάπη.

Προτεραιότητα στην Κοινότητα

Η αυθεντική σύνδεση με την τοπική κοινότητα θα είναι προτεραιότητα, σύμφωνα με την Booking. Το 58% των ταξιδιωτών συμφωνούν ότι είναι σημαντικό το ταξίδι τους να ωφελεί την τοπική κοινότητα στον προορισμό που θα επιλέξουν
Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οι άνθρωποι αναγκάστηκαν να περιοριστούν σε προορισμούς κοντά στο σπίτι. Έτσι έγιναν πιο ενεργοί στην κοινότητα υποστηρίζοντας ντόπιες επιχειρήσεις. Τώρα οι ταξιδιώτες θέλουν να νιώσουν αυτό το αίσθημα της κοινότητας και στις διακοπές τους. Το 58% των ερωτηθέντων συμφωνούν ότι είναι σημαντικό το ταξίδι τους να ωφελεί την τοπική κοινότητα. Ενώ το 31% θα κάνει περισσότερη έρευνα για το κατά πόσο ο τουρισμός επηρεάζει αρνητικά ή θετικά τις τοπικές κοινότητες.

Με ποιον τρόπο θα τοποθετήσετε την κοινότητα στο επίκεντρο των ταξιδιωτικών σχεδίων σας για το 2022;
– Επιλογή 1 | Θα λάβω υπόψη τον παράγοντα του υπερτουρισμού στην απόφασή μου
– Επιλογή 2 | Θα ταξιδέψω σε προορισμούς λιγότερο γνωστούς και με λιγότερους τουρίστες

Πείτε απλά ναι!

Οι άνθρωποι θα πουν ΝΑΙ στα ταξίδια, για να αναπληρώσουν τον χαμένο χρόνο των διακοπών τους. Σύμφωνα με την Booking61% των ταξιδιωτών είναι τώρα πιο ανοιχτοί σε διαφορετικούς τύπους διακοπών. Μετά από τόσο καιρό που αναγκάστηκαν να απέχουν από την κοινωνικοποίηση, τα ταξίδια και τη διασκέδαση, οι ταξιδιώτες φαίνεται να υιοθετούν έναν νέο, πιο θετικό τρόπο σκέψης για το 2022 καθώς ο αριθμός των ατόμων που νιώθουν την ανάγκη να αναπληρώσουν τον χαμένο χρόνο των διακοπών έχει αυξηθεί από 42% σε 63%. Επειδή όλα τα ταξιδιωτικά σχέδια σταμάτησαν λόγω της πανδημίας, το 2022 θα είναι η χρονιά που απλά θα λέμε ναι, με το 72% να συμφωνεί ότι θα λέει «ναι» σε οποιαδήποτε πρόταση για διακοπές εφόσον το επιτρέπει ο προϋπολογισμός.

Μαθαίνοντας να ζούμε με το απρόβλεπτο

Οι άνθρωποι θα χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία για να αντιμετωπίσουν το απρόβλεπτο των ταξιδιών. 64% των ταξιδιωτών συμφωνούν ότι η τεχνολογία θα είναι πιο σημαντική από ποτέ όσο βρίσκονται σε διακοπές. Μετά από την απρόβλεπτη κατάσταση με τα ταξίδια που δημιουργήθηκε κατά την πανδημία, το 2022 θα δούμε τους ταξιδιώτες να μαθαίνουν να ζουν με το απρόβλεπτο με πολλούς από αυτούς να βασίζονται στην τεχνολογία. Σύμφωνα με την έρευνά μας, 63% των ταξιδιωτών πιστεύουν ότι η τεχνολογία είναι σημαντική για να ελέγχουν τους κινδύνους υγείας όταν ταξιδεύουν, ενώ το 62% συμφωνεί ότι η τεχνολογία τους βοηθά να μετριάζουν το άγχος του ταξιδιού.

Οι άνθρωποι θα ενδιαφέρονταν για μια νέα υπηρεσία που θα μπορούσε να προβλέψει, ακόμη και μήνες νωρίτερα, σε ποιες χώρες είναι ασφαλές να ταξιδέψουν (69%), ή να προτείνει αυτόματα προορισμούς στους οποίους είναι εύκολο να ταξιδέψουν αυτή τη στιγμή, λαμβάνοντας υπόψη τους τρέχοντες περιορισμούς σχετικά με τον COVID-19 που ισχύουν τόσο στη χώρα τους όσο και στον προορισμό του ταξιδιού τους (67%).

Μεθοδολογία

Η έρευνα για τις Ταξιδιωτικές Προβλέψεις για το 2022, πραγματοποιήθηκε από την Booking.com σε ένα δείγμα ενηλίκων που σκοπεύουν να ταξιδέψουν για δουλειά ή αναψυχή μέσα στους επόμενους 12-24 μήνες. Συνολικά ρωτήθηκαν 24.055 συμμετέχοντες από 31 χώρες και περιοχές (συμπεριλαμβανομένων 501 από Αργεντινή, 1003 από Αυστραλία, 500 από Βέλγιο, 501 από Βιετνάμ, 1001 από Βραζιλία, 1002 από Γαλλία, 1000 από Γερμανία, 508 από Δανία, 501 από Ελβετία, 1000 από Ηνωμένο Βασίλειο, 1002 από ΗΠΑ, 1002 από Ιαπωνία, 1000 από Ινδία, 1002 από Ισπανία, 502 από Ισραήλ, 1003 από Ιταλία, 500 από Καναδά, 1000 από Κίνα, 1007 από Κολομβία, 1001 από Κροατία, 500 από Μεξικό, 501 από Νέα Ζηλανδία, 1002 από Νότια Κορέα, 501 από Ολλανδία, 500 από Περού, 1000 από Ρωσία, 1005 από Σιγκαπούρη, 501 από Σουηδία, 504 από Ταϊβάν, 500 από Ταϊλάνδη και 1005 από Χονγκ Κονγκ). Οι ερωτηθέντες συμπλήρωσαν μια online έρευνα τον Αύγουστο του 2021.Booking

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *