Η “ατζέντα” της ΙΤΒ

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Οι επιθέσεις στο διαδίκτυο, η συνεργατική οικονομία, η πολυτέλεια, το lifestyle, τα οικονομικά ξενοδοχεία, η ψηφιοποίηση και η διανομή του διαδικτύου είναι τα θέματα της 10ης ITB Hospitality Day, η είσοδος στην οποία είναι δωρεάν για τους επισκέπτες της έκθεσης ΙΤΒ Berlin.
Η ITB Hospitality Day γιορτάζει την δέκατη επέτειο της “Το 2006 είχαμε πάνω απο 880 επισκέπτες σε αυτή την εκδήλωση. Ο αριθμός των ατόμων που πρόκειται να παρευρεθούν φέτος στην ITB Hospitality Day στο ITB Berlin Convnetion είναι πάνω απο 2000”, σχολίασε ο David Ruetz επικεφαλής της ITB Berlin. 
Η Maria Putz-Willems αρχισυντάκτρια του hospitalityinside.com είναι υπεύθυνη για το περιεχόμενο του event από τότε που ξεκίνησε.
Την Πέμπτη, 5 Μαρτίου 2015 , η ατζέντα θα περιλαμβάνει για ακόμη μια φορά τα επίκαιρα θέματα ενώ ένα πλήθος εξαιρετικών ομιλητών θα μελετήσει εις βάθος τις μελλοντικές τάσεις στον κλάδο της φιλοξενίας. “Check out-hack in”: Όλο και περισσότερα ξενοδοχεία έρχονται αντιμέτωπα με το πρόβλημα του internet hacking. 
Την ημέρα των εγκαινίων ο Stefan Holzner και ο Δρ.Florian Kohlar, οι οποίοι εκπροσωπούν την KPMG Security Consulting θα κάνουν μια ζωντανή επίδειξη του πως μπορεί να θωρακιστεί κανείς από τις διαδικτυακές επιθέσεις . 
Οι δύο ειδικοί θα εξετάσουν τα κενά ασφαλείας παρουσιάζοντας το πως οι χακερς υποκλέπτουν τα στοιχεία των πελατών, αντιγράφουν κάρτες τραπεζών και εισβάλουν στο κλειστό κύκλωμα τηλεόρασης. 
Μία άλλη τάση που έχει την δυνατότητα να αλλάξει τα δεδομένα στον κλάδο της φιλοξενίας είναι η συνεργατική οικονομία.
Η συνεργατική οικονομία είναι μια κινητήρια δύναμη που διαμορφώνει τις τάσεις στον τουρισμό .
Μπορεί ο συντηρητικός κλάδος της φιλοξενίας να συμβαδίσει; 
Ποια επιχειρηματικά μοντέλα θα προχωρήσουν; 
Mπορούν να υιοθετήσουν το μοντέλο της συνεργατικής οικονομίας ;
Αυτά είναι τα θέματα που θα συζητήσουν ο ο Robert Wissmath, διευθύνων σύμβουλος της DICON Marketing und Beratungsgesellschaft, ο Michael Hartmann, Εκτελεστικός Σύμβουλος του EcoleHôtelière de Lausanne, ο Marco Nussbaum, διευθύνων σύμβουλος της αλυσίδας prizeotel και ο Marcus Bernhardt, εμπορικός Διευθυντής της europcar στο Παρίσι. Το πανελ που θα συντονίζει ο ρεπορτερ της Wirtschaftswoche, Ηans-Jurgen Klesse. 
Η ταυτόχρονη ζήτηση για δυο αντίθετα Lifestyles έχει αναδειχθεί σε κινητήρια δύναμη: η ανάγκη για πολυτέλεια και η ανάγκη για οικονομική διαμονή. 
Πως μπορεί ένα ξενοδοχείo να διαμορφώσει την νέα του στάση σε μία εποχή όπου τίποτα δεν είναι σίγουρο;
Οι αλυσίδες ξενοδοχείων “βομβαρδίζουν” τους πελάτες τους με όλο και περισσότερες μάρκες που προωθούν το lifestyle. Ωστόσο η ικανοποίηση της ζήτησης για χαμηλό κόστος και lifestyle δημιουργεί σύγχυση στις υπηρεσίες, την τιμή και την ποιότητα. 
Ποια είναι η διαχωριστική γραμμή ανάμεσα σε αυτά τα ξενοδοχεία και τα μεγάλα πολυτελή συγκροτήματα; 
Σε μια εκδήλωση που θα συντονίσει η Claudia Roth σύμβουλος για μάρκες πολυτελείας και διευθύνουσα σύμβουλος της Totally Indispensable, η Emile Bootsma, διευθύνουσα σύμβουλος του Hotel Adlon Kempinski Berlin, ο Michael Struck, διευθύνων σύμβουλος του νεοϊδρυθέντος Ruby Hotels και η Dina Soliman, διευθύντρια του Brand Management Europe of the InterContinental Hotel Group, θα συζητήσουν το θέμα ’Luxury & lifestyle, budget & lifestyle: μια στάση ζωής φερνει τα πανω-κάτω στον κλάδο των συμβατικών ξενοδοχείων ’. 
Ψηφιακές τιμές εναντίον πραγματικών. 
Στο πάνελ των CEO με θέμα “ Design flashes, digitisation or sustainable values?’νέοι trendsetters θα μπορέσουν να εκφράσουν την γνώμη τους. Ο Hubert Viriot, διευθύνων σύμβουλος της Yotel και ο Gesine Haag, επιχειρηματίας και ιδρυτής του “barefoot living”, είναι η απόδειξη του πώς ο κλάδος της φιλοξενίας μπορεί να ερμηνεύσει εκ νέου με επιτυχία τις καταναλωτικές τάσεις και επιθυμίες που εμφανίστηκαν σε άλλους τομείς. 
Τα Yotel Hotels δημιουργήθηκαν επειδή ο ιδρυτής της εταιρείας ήταν γοητευμένος από το επίπεδο της πολυτέλειας που η British Airways προσφέρει στους επιβάτες της πρώτης θέσης στα αεροσκάφη της . O Gesine Haag, που για αρκετές δεκαετίες έχει συμβάλλει στην δημιουργία εμπορικών σημάτων και ψηφιακών κόσμων, εργάζεται αυτή τη στιγμή για την ιδέα του barefoot living μαζί με τον Til Schweiger. 
Η ψηφιοποίηση είναι το θέμα του τελευταίου πάνελ συζήτησης στην 10η ITB Hospitality Day. O  τίτλος είναι «οι διανομείς διαδίκτυου δημιουργούν αναταράξεις στον κλάδο». Ενώ οι διευθυντές ξενοδοχείων συνεχίζουν να διαφωνούν για τις προμήθειες μια εντελώς διαφορετική διαμάχη που εμπλέκει τις online διανομές εξελίσσεται στο παρασκήνιο. 
Αυτό αφορά τη δύναμη των μηχανών αναζήτησης και των πορταλς κρατήσεων στο μέλλον. Θα αναλάβουν οι ΟΤΑ και η Google το κομμάτι της κράτησης ξενοδοχείου. 
Ποιος έχει τον έλεγχο των στοιχείων και ποίες μηχανές αναζήτησης αναμένεται να “καταπιούν” κάποιες άλλες; 
Πόσο ενδέχεται να αυξηθεί το online κόστος διανομής; 
Μπορούν τα ξενοδοχεία να επιβιώσουν σε αυτή την σύγκρουση των γιγάντων στο διαδίκτυο; 
Στη συζήτηση θα λάβουν μέρος ο Βασίλης Συρόπουλος, ιδρυτής και διευθυντής της εταιρείας λογισμικού Juyo Analytics ο Peter Verhoeven, διευθύνων σύμβουλος, ΕΜΕΑ, της Booking.com, ο Brannon Winn, αντιπρόεδρος του Business Development EMEA of Sabre Hospitality Solutions καθώς και ο Luis del Olmo, εκτελεστικός πρόεδρος της IDISO. 
Ο Konrad Weber συνεργάτης της Swiss Hospitality Solutions θα συντονίσει την συζήτηση.