Photo by Asad Photo Maldives on Pexels

Ρεκόρ κρατήσεων στα πολυτελή ταξίδια για το 2022 | Σημείο αναφορά τα τουριστικά γραφεία

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Κρατήσεις σε επίπεδα ρεκόρ στον τομέα των πολυτελών ταξιδιών, το 2022, αναμένουν οι “ειδικοί’ της αγοράς, εξέλιξη η οποία οφείλεται, κυρίως, στην “όρεξη” των ταξιδιωτών για διακοπές και στην ανανεωμένη εμπιστοσύνη τους στα τουριστικά γραφεία.

Στο φετινό φόρουμ Leaders of Luxury, που διοργάνωσε η ταξιδιωτική εταιρία Black Tomato, αποκαλύφθηκε ότι τα πολυτελή ταξίδια σημείωσαν τις υψηλότερες συναλλαγές στην ιστορία τους τον Σεπτέμβριο, τον Οκτώβριο και τον Νοέμβριο, με την εταιρία να επιτυγχάνει τον στόχο του Νοεμβρίου εντός των δύο πρώτων εβδομάδων του μήνα.

Σύμφωνα με εκπρόσωπο του ξενοδοχείου Atlantis The Palm, στο Ντουμπάι, ο Οκτώβριος ήταν ο καλύτερος μήνας στην ιστορία του, με την εταιρία να ετοιμάζεται να ανοίξει το Atlantis The Royal, το 4ο τρίμηνο του 2022, ενώ την ίδια στιγμή “τρέχει” περαιτέρω σχέδια επέκτασης.

Η εταιρία ιδιωτικών τζετ Air Charter Service επεκτείνει τον αριθμό των εργαζομένων της λόγω της αύξησης των κρατήσεων, με το 20% εξ αυτών να προέρχεται από νέους πελάτες. Και η νέα εταιρία πολυτελούς κρουαζιέρας της MSC Cruises, Explora Journeys, της οποίας το πρώτο πλοίο ξεκινά κρουαζιέρες τον Μάιο του 2023, καταγράφει ζήτηση για κρατήσεις για το 2024, με τις πωλήσεις πολυτελών υπηρεσιών να υπερβαίνουν τις υπόλοιπες.

“Ο κόσμος επανέρχεται και λειτουργεί -όχι απαραίτητα όπως πριν, αλλά οι προορισμοί ανοίγουν και η όρεξη των ανθρώπων είναι ιδιαίτερα έντονη”, δήλωσε ο συνιδρυτής της Black Tomato, Tom Marchant. “Είμαι αισιόδοξος για την επόμενη χρονιά, αλλά νομίζω ότι πρέπει να προσεγγίσουμε τα πάντα με μια υγιή δόση ρεαλισμού για αυτό που μπορεί να έρθει”, πρόσθεσε.

Όλοι οι συμμετέχοντες συμφώνησαν ότι η πανδημία αποτελεί μια σημαντική ευκαιρία για τους τουριστικούς πράκτορες.

Ο Timothy Kelly, εκτελεστικός αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Atlantis Dubai, υπογράμμισε ότι σχεδόν το 50% των δωματίων του ξενοδοχείου διατίθεται μέσω των τουριστικών πρακτόρων, κάτι που αναμένεται να συνεχιστεί και το 2022. “Όταν έχεις ένα βιωματικό προϊόν, είναι πολύ δύσκολο να το παρουσιάσεις στο διαδίκτυο”, είπε. “Χρειάζεσαι έναν ειδικό, που θα εξηγήσει στον πελάτη γιατί αυτή είναι η κατάλληλη επιλογή για τον ίδιο”, πρόσθεσε.

Από την πλευρά του ο Jessie Howes, διευθυντής της Air Charter Service, είπε ότι οι κρατήσεις στα τουριστικά γραφεία είναι “ισότιμες” με τον περασμένο Νοέμβριο, προσθέτοντας: “Προσανατολιζόμαστε προς τους τουριστικούς πράκτορες, μια ακμάζουσα αγορά”. Ενώ, η Helen Beck, της Explora Journeys, είπε ότι παρατηρείται μεγάλη εξάρτηση από ταξιδιωτικούς συμβούλους, καθοδηγώντας την τάση για τη δημιουργία μιας υπηρεσίας “κατόπιν ραντεβού” για ταξιδιωτικούς πράκτορες”.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *