Σαντορίνη, Καλντέρα, στη βεράντα ενός εξαιρετικού γαστρονομικού εστιατορίου, ένα παγωμένο ποτήρι λευκού κρασιού…

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Σκεφτείτε την ακόλουθη εικόνα: Σαντορίνη, Καλντέρα, στη βεράντα ενός εξαιρετικού γαστρονομικού εστιατορίου, ένα παγωμένο ποτήρι λευκού κρασιού “ενώνει” τον χαμογελαστό και χαλαρό πελάτη, με τον άνθρωπο που τον εξυπηρετεί. Ο τελευταίος και αυτός χαμογελαστός, με όρεξη να μοιραστεί την ομορφιά του τόπου του και την “πρώτη ύλη”, που γνωρίζει τόσο καλά από τα παιδικά του χρόνια.

Όλα συντελούν σε μια εικόνα ικανοποίησης και ισορροπίας ανάμεσα στους δυο αυτούς ανθρώπους.

Τι μπορεί όμως να διευκολύνει αυτή την επικοινωνία και την οικειότητα που θέλει να μοιραστεί ο επισκέπτης;

Η εμπειρία του πελάτη αποτελείται από στοιχεία συμπεριφοράς, αντίληψης, γνώσης και συναισθημάτων.

Η εκπαίδευση αποτελεί έναν από τους 4 πυλώνες της εμπειρίας ενός πελάτη.
Όταν λοιπόν δίνουμε μια παραγγελία ως πελάτες, δεν θέλουμε μόνο τα προϊόντα που ζητήσαμε αλλά και ένα σύνολο δράσεων που δεχόμαστε μέσα από την επικοινωνία με τους επαγγελματίες της Εστίασης. Είναι πολύ διαφορετικό να μας ανοίξουν ένα κρασί και να μας σερβίρουν, από το να μας εξηγήσουν – ενώ σερβίρεται – την ιστορία, το storytelling, πίσω από το κρασί, που και αυτό θα συμβάλλει στην εμπειρία του ταξιδιού μας.

Το περιβάλλον αρκεί για να καταλάβει ο επισκέπτης που βρίσκεται, συμβάλλουν όμως και άλλοι παράγοντες, όπως οι μυρωδιές, ο αέρας, ο καιρός…
Όλες οι αισθήσεις είναι ζωντανές και παράγουν αντιδράσεις.

©ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η περαιτέρω κατάρτιση των επαγγελματιών της Εστίασης σε θέματα οίνου, όχι μόνο δημιουργεί ικανοποιημένους υπαλλήλους, αλλά κυρίως ισχυρές σχέσεις μεταξύ των πελατών και του προσωπικού, το οποίο γίνεται μέρος της εμπειρίας του πελάτη.

Η πώληση γίνεται πιο εύκολη, το upsell ακόμα περισσότερο, και κυρίως ο πελάτης ταξιδεύει με όλες του τις αισθήσεις σε ένα ταξίδι στο οποίο καπετάνιος είναι ο επαγγελματίας της Εστίασης.

Με μια δομημένη γνώση και την εμπειρία του Εκπαιδευτικού ομίλου LE MONDE στην γαστρονομία και τα ξενοδοχειακά, γύρω από τις διεθνείς ποικιλίες που γνωρίζουν οι πελάτες του εξωτερικού, την οινοποίηση, και κυρίως δοκιμάζοντας δεκάδες κρασιά του παγκόσμιου αμπελώνα υιοθετώντας μια κοινή και κατανοητή γλώσσα, δίνεται η δυνατότητα στους ανθρώπους της  εξυπηρέτησης, να δουλέψουν πιο παραγωγικά συμβάλλοντας πολύ περισσότερο στην ανάπτυξη της επιχείρησης στην οποία ανήκουν. Costa Navarino

Μια μικρή επένδυση στον διεθνώς αναγνωρισμένο οργανισμό Wine & Spirit Education Trust (WSET) της Αγγλίας – του οποίου ο Εκπαιδευτικός Όμιλος LE MONDE αποτελεί πάροχο προγραμμάτων – σε ελάχιστο χρόνο, μπορεί να αποτελέσει το πιο ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μιας επισιτιστικής επιχείρησης και ένα ισχυρό εργαλείο κινήτρων.

Ο Εκπαιδευτικός Όμιλος LE MONDE

Ο Εκπαιδευτικός Όμιλος LE MONDE, είναι πιστοποιημένο μέλος του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού από το 2001, του Συνδέσμου Ελληνικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), της ένωσης EuroCHRIE (European Council of Hotel, Restaurant & Institutional Education) και της WACS (World Association of Chefs’ Societies) και διαμορφώνει για παραπάνω από 25 έτη άριστα καταρτισμένους επαγγελματίες στον τομέα του τουρισμού και της φιλοξενίας.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *