Photo by Gustavo Fring on Pexels

SOS για καθυστερήσεις και ακυρώσεις πτήσεων εξαιτίας της απεργίας των Γάλλων ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Προειδοποίηση στους επιβάτες για καθυστερήσεις και αναστάτωση στις πτήσεις λόγω της απεργίας των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας στη Γαλλία απηύθυναν η easyJet και η Jet2.com.

Η απεργία των Γάλλων ελεγκτών ξεκίνησε στις 7 μ.μ. στη Γαλλία, την Κυριακή 17 Δεκεμβρίου, και θα διαρκέσει έως τις 8 π.μ. της Τρίτης 19 Δεκεμβρίου.

“Μας ενημέρωσαν για απεργία του ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας που επηρεάζει τις πτήσεις από και προς το Παρίσι, τη Λυών, τη Λιλ και τη Βρέστη, καθώς και τις πτήσεις επάνω από τον γαλλικό εναέριο χώρο”, είπε εκπρόσωπος της easyJet.

Ο εκπρόσωπος πρόσθεσε: “Αναμένουμε ότι θα υπάρξουν καθυστερήσεις και κάποιες διαταραχές λόγω της απεργιακής κινητοποίησης, επομένως συμβουλεύουμε όλους τους πελάτες να ελέγχουν την κατάσταση της πτήσης τους στον ανιχνευτή πτήσεων είτε στην εφαρμογή για κινητά είτε στον ιστότοπό μας. Αν και η κατάσταση αυτή είναι εκτός του ελέγχου μας, θα θέλαμε να διαβεβαιώσουμε τους πελάτες μας ότι κάνουμε ό,τι μπορούμε για να ελαχιστοποιήσουμε τις διαταραχές στις πτήσεις μας που μπορεί να προκύψουν λόγω της απεργίας”.

Η Jet2.com από την πλευρά της προειδοποίησε επίσης τους ταξιδιώτες για την απεργία και ανέφερε: “Θα εργαστούμε σκληρά για να διασφαλίσουμε ότι ο αντίκτυπος στις πτήσεις μας θα είναι ελάχιστος, ωστόσο, ενδέχεται να αντιμετωπίσετε κάποια αναστάτωση εάν ταξιδεύετε κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Παρακαλούμε να είστε προετοιμασμένοι για πιθανές μεγαλύτερες από το κανονικό αναμονές στο αεροσκάφος που πρόκειται να αναχωρήσει”.

Η γαλλική αρχή πολιτικής αεροπορίας DGAC συμβούλευσε τους επιβάτες που ταξιδεύουν από ή προς τα πληγέντα αεροδρόμια να αναβάλουν το ταξίδι τους εάν είναι δυνατόν.

Οι πτήσεις που διακινούνται πάνω από τη Γαλλία θα μπορούσαν επίσης να επηρεαστούν από την απεργιακή κινητοποίηση, καθώς οι εργαζόμενοι στον έλεγχο εναέριας κυκλοφορίας απεργούν.

Συνιστάται στους επιβάτες να ελέγχουν την κατάσταση της πτήσης τους πριν μεταβούν στο αεροδρόμιο λόγω της απεργίας.

Οι πελάτες θα πρέπει να επικοινωνήσουν με την αεροπορική εταιρία ή τον πάροχο διακοπών τους εάν έχουν ερωτήσεις σχετικά με την κατάσταση της πτήσης τους.

Η easyJet δήλωσε ότι θα επικοινωνεί απευθείας με τους πελάτες μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή γραπτού μηνύματος εάν η πτήση τους ακυρωθεί.

Οι επιβάτες των οποίων οι πτήσεις έχουν ακυρωθεί, καλούνται να αλλάξουν την πτήση τους χωρίς χρέωση ή να ζητήσουν επιστροφή χρημάτων.

Οι πελάτες που έκαναν κράτηση για την πτήση τους μέσω τρίτου παρόχου θα πρέπει να επικοινωνήσουν με τον ταξιδιωτικό πράκτορα για περισσότερες πληροφορίες.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *