Στα δικαστήρια θα κριθεί η -σκανδαλώδης- απόφαση για τον περιορισμό της επιχειρηματικής δραστηριότητας των αυτοκινήτων με οδηγό | Δυσφημεί τον ελληνικό Τουρισμό

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Την σκανδαλώδη απόφαση του τέως υφυπουργού Μεταφορών Μιχάλη Παπαδόπουλου, ο οποίος λίγες ημέρες πριν τις εκλογές περιόρισε ασφυκτικά την άσκηση επιχειρηματικής δραστηριότητας από τις επιχειρήσεις μίσθωσης αυτοκινήτων με οδηγό, υπέρ των ιδιοκτητών ταξί, με μεγάλες αρνητικές συνέπειες στον ελληνικό Τουρισμό, προσβάλλουν στα δικαστήρια 15 επιχειρήσεις του κλάδου.

Υπενθυμίζεται ότι η απόφαση, που αποκάλυψε το ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ, ξεσήκωσε θύελλα διαμαρτυριών από τον Σύνδεσμο Τουριστικών Επιχειρήσεων Ενοικιάσεως Αυτοκινήτων Ελλάδος (ΣΤΕΕΑΕ), ενώ επιστολές σε πολύ υψηλούς τόνους απέστειλαν τα σωματεία εκμίσθωσης οχημάτων με οδηγό Κυκλάδων και Κέρκυρας. Μάλιστα τις ενέργειες του σωματείου της Κέρκυρας, στηρίζουν όλοι οι τουριστικοί φορείς του νησιού.

Νομικές ενέργειες

Πιο αναλυτικά, νομικές ενέργειες κατά της Απόφασης 154785/15-5-2023 του Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, η οποία δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ στις 17-5-2023, δηλαδή πέντε (5) μόλις
ημέρες πριν από τις βουλευτικές εκλογές της 21ης Μαΐου 2023, προβλέφθηκε η υποχρέωση ανάρτησης της σύμβασης ολικής εκμίσθωσης των Ε.Ι.Χ. αυτοκινήτων με οδηγό στο Ψηφιακό Μητρώο του ν. 4530/2018, τουλάχιστον δύο (2) ώρες προ της ώρας έναρξης αυτής (άρθρο 2 παρ. 2), ανέλαβαν επιχειρήσεις του κλάδου.

Ο περιορισμός αυτός καθιστά ουσιαστικά αδύνατη την άσκηση της δραστηριότητας των επιχειρήσεων και την εξυπηρέτηση των τουριστών, κάτι που αναμένεται να δημιουργήσει τεράστια προβλήματα στην εξυπηρέτηση της υψηλής τουριστικής κίνησης που ήδη καταγράφεται φέτος στη χώρα μας και θα δυσφημίσει τον ελληνικό τουρισμό, προσβάλλοντας σημαντικά την εικόνα και τη φήμη της Ελλάδας ως κορυφαίου τουριστικού προορισμού σε παγκόσμιο επίπεδο.

Για τους λόγους αυτούς, οι εταιρίες αποφάσισαν κατόπιν της κοινοποίησης Εξώδικης Διαμαρτυρίας στο αρμόδιο Υπουργείο -ως προς την οποία ουδεμία αντίδραση υπήρξε- να προχωρήσουν σε όλες τις απαραίτητες νομικές ενέργειες (σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο) κατά της απόφασης αυτής του υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών. Την υπόθεση χειρίζονται τα δικηγορικά γραφεία των Δρ. Ιωάννη Α. Γκιτσάκη, Δικηγόρου παρ’ Αρείω Πάγω, Διδάκτορα Διοικητικού Δικαίου και συμβούλου τουριστικών επιχειρήσεων και Αλέξανδρου Ι. Φάρου και Συνεργατών.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, οι νομικοί για λογαριασμό των επιχειρήσεων:
α) Σε πρώτη φάση, θα καταθέσουν ενώπιον του Συμβουλίου Επικρατείας αίτηση ακυρώσεως και αίτηση αναστολής κατά της υπ’ αριθμ. 154785/15-5-2023 Απόφασης του Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, καθώς και σχετικές αναφορές στην Επιτροπή Ανταγωνισμού και στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή και συγκεκριμένα, στις Γενικές Διευθύνσεις Ανταγωνισμού (DG COMP) και Κινητικότητας και Μεταφορών (DG MOVE). Και,
β) Σε δεύτερη φάση, να καταθέσουν στα αρμόδια Δικαστήρια αγωγές αποζημιώσεως κατά του Ελληνικού Δημοσίου και να προσφύγουν -εάν χρειαστεί- και στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων (ΕΔΔΑ).

Τέλος, σημειώνεται ότι ο νομικός και ουσιαστικός αγώνας τον οποίον δίνουν οι επιχειρήσεις, δεν είναι απλώς ένας αγώνας για την οικονομική επιβίωση των επιχειρήσεων, αλλά ένας αγώνας για την προάσπιση του ελληνικού τουρισμού και της φήμης της Ελλάδας ως κορυφαίου παγκόσμιου τουριστικού προορισμού.

Tagged

1 σχόλιο στο “Στα δικαστήρια θα κριθεί η -σκανδαλώδης- απόφαση για τον περιορισμό της επιχειρηματικής δραστηριότητας των αυτοκινήτων με οδηγό | Δυσφημεί τον ελληνικό Τουρισμό

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *