baumert stefan
Ο Stefan Baumert, διευθύνων σύμβουλος της TUI Γερμανίας

Stefan Baumert: Εξομαλύνονται οι τιμές των ταξιδιωτικών πακέτων το 2024 | Ελλάδα “ψηφίζουν” οι Γερμανοί και το φετινό καλοκαίρι | “Ανεβαίνει” η Αλβανία

ΔΙΕΘΝΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ενώ η ταξιδιωτική βιομηχανία αναφέρει ρεκόρ πωλήσεων, οι τιμές των ταξιδιωτικών πακέτων, οι οποίες έχουν αυξηθεί κατακόρυφα τα τελευταία χρόνια, φαίνεται να εξομαλύνονται εφέτος, όπως υποστηρίζει ο διευθύνων σύμβουλος της TUI Γερμανίας, Stefan Baumert, σε συνέντευξή του στη γερμανική Capital, αποκαλύπτοντας, παράλληλα, τους κορυφαίους ταξιδιωτικούς προορισμούς για τους Γερμανούς παραθεριστές το 2024, στους οποίους “φιγουράρει” η Ελλάδα.

Σύμφωνα με τον ίδιο, οι έγκαιρες κρατήσεις επανέρχονται τώρα δυναμικά, σε ορισμένες περιπτώσεις περισσότερο από πριν. Αναφέροντας το παράδειγμα της Μαγιόρκα, λέει ότι, δεν υπήρξε ποτέ στο παρελθόν τέτοιος αριθμός έγκαιρων κρατήσεων όσες τώρα.

Όπως υποστηρίζει, οι έγκαιρες κρατήσεις εξασφαλίζουν στους ταξιδιώτες, σε ορισμένες περιπτώσεις, έως και 40% έκπτωση στο ταξιδιωτικό πακέτο. Ενώ,για τους διοργανωτές, οι έγκαιρες κρατήσεις προσφέρουν ασφάλεια προγραμματισμού όσον αφορά τα ξενοδοχεία και τις πτήσεις.

Έτσι διαμορφώνονται οι τιμές

Αναφερόμενος στις τιμές των διακοπών, υποστηρίζει ότι εφέτος εξομαλύνονται, λέγοντας. “Σίγουρα δεν θα επανέλθουν στο επίπεδο του 2019, δηλαδή πριν από τον κορωνοϊό, αλλά εξακολουθούν να αυξάνονται λιγότερο από τον πληθωρισμό κατά μέσο όρο. Έτσι, αν δεν θέλετε να ξοδέψετε περισσότερα από πέρυσι, σίγουρα θα βρείτε κάτι. Ωστόσο, υπάρχουν πολύ μεγάλες διαφορές μεταξύ των προορισμών. Οι τιμές για τη Μαγιόρκα, για παράδειγμα, παρέμειναν σταθερές σε σχέση με πέρυσι, επειδή ο ισπανικός πληθωρισμός είναι κάτω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο. Στην Τουρκία, από την άλλη πλευρά, ο πληθωρισμός είναι υψηλότερος, αλλά η σχέση ποιότητας-τιμής εξακολουθεί να είναι καλή”.

Ερωτώμενος που οφείλεται το γεγονός ότι ενώ ταξιδεύουν λιγότεροι άνθρωποι συνολικά παρόλα αυτά οι πωλήσεις της TUI και της ταξιδιωτικής βιομηχανίας αυξάνονται κατακόρυφα, υποστηρίζει ότι δεν οφείλεται μόνο στην καθαρή αύξηση των τιμών, αλλά κυρίως στο γεγονός ότι οι ταξιδιώτες επιλέγουν πολύ πιο εξεζητημένα προϊόντα. Όπως λέει, οι σουίτες ή τα δωμάτια με θέα στη θάλασσα είναι πάντα τα πρώτα που δεσμεύονται πλήρως. “Με όλες τις κρίσεις, οι διακοπές έχουν γίνει τόσο σημαντικές που όλοι θέλουν να βεβαιωθούν ότι θα περάσουν πραγματικά καλά”, υπογραμμίζει ο κ. Baumert.

Υποστηρίζει, ωστόσο, ότι μια τετραμελής οικογένεια μπορεί να κάνει διακοπές δύο εβδομάδες στη Μαγιόρκα σε ένα πολύ καλό ξενοδοχείο, το καλοκαίρι, δαπανώντας 3.000 έως 4.000 ευρώ. Φυσικά, όπως λέει με νόημα, ο ουρανός είναι πάντα το όριο.

Οι δημοφιλείς ταξιδιωτικοί προορισμοί το φετινό καλοκαίρι

Σύμφωνα με τον ίδιο, οι πιο δημοφιλείς ταξιδιωτικοί προορισμοί για το καλοκαίρι του 2024 είναι η Μαγιόρκα, η Τουρκία και η Ελλάδα και, για διακοπές μεγάλων αποστάσεων, οι ΗΠΑ, η Ταϊλάνδη και οι Μαλδίβες.

Ιδιαίτερη αναφορά κάνει στην Αλβανία, σημειώνοντας ότι παρουσιάζει σήμερα τριψήφια ποσοστά ανάπτυξης, αν και οι κρατήσεις διαμορφώνονται σε χαμηλό επίπεδο, όπως και στο Μαυροβούνιο. Αλλά, όπως λέει, στη χώρα ανοίγουν πολλά νέα ξενοδοχεία, οι αεροπορικές συνδέσεις είναι καλές και είναι επίσης φθηνότερη σε σύγκριση με τη γειτονική Κροατία και την Ελλάδα.

Ο ίδιος διαπιστώνει την επιστροφή των ταξιδιών μεγάλων αποστάσεων, ιδίως στην Ταϊλάνδη, αλλά και των city breaks, με την Νέα Υόρκη να βρίσκεται στην κορυφή της λίστας και τη Λισαβόνα να αποτελεί τον απόλυτο “διάττοντα αστέρα”. Εν τω μεταξύ, μικρότερες πόλεις όπως το Πόρτο και το Δουβλίνο παρουσιάζουν επίσης πολύ καλή πορεία.

Για το ποια διαφαίνεται η πορεία των κλασικών, οργανωμένων διακοπών, λέει ότι η ζήτηση παραμένει σταθερή, γιατί απλούστατα προσφέρουν πολλά πλεονεκτήματα. “Οι ταξιδιώτες είναι προστατευμένοι, δεν χρειάζεται να ανησυχούν για τίποτα και είναι ευέλικτοι, επιλέγοντας τη σωστή τιμή. Όλα αυτά ταιριάζουν πολύ καλά στη φύση των Γερμανών που αγαπούν την ασφάλεια”, σημειώνει.

Τέλος, ο ίδιος εκφράζει την πρόθεση της TUI να διευρύνει το μερίδιό της στην αγορά value-for-money, αφού, μέχρι σήμερα, ο tour operator είναι καλύτερα τοποθετημένος στο τμήμα μεσαίων και υψηλότερων τιμών.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *