Έτσι θα αυξήσετε τις κρατήσεις για το 2024 | Οι προτάσεις της Sojern

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Με το 2024 να είναι προ των πυλών, η Sojern παρουσιάζει τις κορυφαίες τάσεις στο ταξιδιωτικό μάρκετινγκ, σε μια προσπάθεια να βοηθήσει τους… εμπλεκόμενους να αποκτήσουν εικόνα για το τι θέλουν οι ταξιδιώτες το νέο έτος, ώστε να ξεκινήσουν το 2024 με περισσότερες κρατήσεις από ποτέ.

Η περίοδος των διακοπών είναι εδώ. Οι καταναλωτές ετοιμάζονται για ταξίδια και, σύμφωνα με τα στοιχεία της Sojern, οι κρατήσεις πτήσεων από την Ευρώπη προς παγκόσμιους προορισμούς έχουν αυξηθεί κατά 11%, ενώ οι κρατήσεις ξενοδοχείων έχουν αυξηθεί κατά 33% εφέτος τον Δεκέμβριο, σε σύγκριση με πέρυσι. Ωστόσο, με την άφιξη του νέου έτους, αναμένεται ύφεση στα ταξίδια.

Για τους εμπόρους ταξιδιωτικών υπηρεσιών, τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή να βελτιώσουν τη στρατηγική τους για το 2024, ώστε να διασφαλίσουν ότι θα μπορούν να κάνουν κρατήσεις όλο τον χρόνο. Στο πλαίσιο αυτό, η Sojern αναλύει τις κορυφαίες τάσεις στο ταξιδιωτικό μάρκετινγκ, βοηθώντας τους να κατανοήσουν τι θέλουν οι ταξιδιώτες το 2024, με απώτερο σκοπό την αύξηση των κρατήσεων.

Τάση #1: Υπερ-προσωποποίηση
Οι ταξιδιώτες πάντα ήθελαν εξατομικευμένες εμπειρίες, αλλά το επόμενο έτος, θα θέλουν ακόμη περισσότερες. Γνωρίστε την υπερ-προσωποποίηση, η οποία σύμφωνα με την McKinsey, “ορίζεται ευρέως ως η ικανότητα μοναδικής προσαρμογής των σημείων επαφής στις ανάγκες, τις προτιμήσεις και τις συμπεριφορές ενός μεμονωμένου πελάτη”. Με λίγα λόγια, οι καταναλωτές θέλουν να τους γνωρίζετε σαν να είστε φίλοι τους, πράγμα που σημαίνει ότι θα πρέπει να αντιμετωπίζετε κάθε πελάτη ως ” ξεχωριστή οντότητα”. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να παρέχετε μια εμπειρία που λαμβάνει υπόψη τις ανάγκες τους σε κάθε βήμα της διαδρομής.

‍-Αξιοποιήστε τα άφθονα δεδομένα ταξιδιωτών: Αξιοποιήστε τον πλούτο των δεδομένων που αφήνουν οι ταξιδιώτες κατά τη διάρκεια των φάσεων αναζήτησης, προγραμματισμού και κράτησης. Αξιοποιήστε αυτές τις πληροφορίες για να κατανοήσετε τις ατομικές προτιμήσεις, συμπεριφορές και ανάγκες. Όσο πιο λεπτομερή είναι τα δεδομένα, τόσο καλύτερα εξοπλισμένοι είστε για να προσαρμόσετε εξατομικευμένες εμπειρίες.

‍-Εφαρμόστε στρατηγικές υπερ-προσωποποίησης: Προσαρμόστε τα σημεία επαφής, τις προσφορές και τις επικοινωνίες ώστε να ανταποκρίνονται στις ατομικές ανάγκες και τα πλαίσια. Αξιοποιήστε τις πληροφορίες που βασίζονται σε δεδομένα για να δημιουργήσετε ένα απρόσκοπτο, εξατομικευμένο ταξίδι που ευθυγραμμίζεται με τις μοναδικές προτιμήσεις κάθε ταξιδιώτη.

-‍Ενθαρρύνετε το περιεχόμενο που παράγεται από τους χρήστες (UGC): Όταν οι ταξιδιώτες έχουν θετικές, εξατομικευμένες εμπειρίες, είναι πιο πιθανό να μοιραστούν το ταξίδι τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αξιοποιήστε το UGC ως ένα ισχυρό εργαλείο για να παρουσιάσετε αυθεντικές και εξατομικευμένες μαρτυρίες, δελεάζοντας τους πιθανούς ταξιδιώτες να επιλέξουν την εταιρεία σας για τις μελλοντικές τους κρατήσεις.

Τάση #2: Εμπειρίες ευεξίας
Καθώς η φροντίδα του εαυτού βρίσκεται στο επίκεντρο, οι εμπειρίες ευεξίας βρίσκονται σε άνοδο. Το 2022, η παγκόσμια αγορά τουρισμού ευεξίας αποτιμήθηκε σε 814,6 δισεκατομμύρια δολάρια και ο αριθμός αυτός αναμένεται να αυξηθεί κατά 12,42% ετησίως μέχρι το 2030. Η αγορά ευεξίας ήρθε για να μείνει και μπορείτε να αξιοποιήσετε αυτή την αγορά το επόμενο έτος προβάλλοντας τις ανέσεις σας, καταρτίζοντας δελεαστικά πακέτα, προβάλλοντας υγιεινά τρόφιμα και επιλογές φιλικές προς το περιβάλλον, ακόμη και συνεργαζόμενοι με παράγοντες και εμπειρογνώμονες ευεξίας.

-Παρουσιάστε τις παροχές ευεξίας: Αναδείξτε τις παροχές ευεξίας σε περίοπτη θέση στο υλικό μάρκετινγκ και στις διαδικτυακές πλατφόρμες. Από γυμναστήρια και εγκαταστάσεις σπα μέχρι χώρους διαλογισμού, δώστε έμφαση στα χαρακτηριστικά που ευθυγραμμίζονται με την αυξανόμενη ζήτηση για εμπειρίες αυτοφροντίδας.

-‍Δημιουργήστε ελκυστικά πακέτα ευεξίας: Αναπτύξτε ελκυστικά πακέτα που απευθύνονται ειδικά σε ταξιδιώτες με γνώμονα την ευεξία. Ενσωματώστε προσφορές όπως ολιστικά καταφύγια, εργαστήρια ευεξίας και αναζωογονητικές θεραπείες σπα. Δημιουργήστε πακέτα που ανταποκρίνονται στην επιθυμία για μια ολοκληρωμένη εμπειρία ευεξίας.

‍-Συνεργαστείτε με φορείς επιρροής και εμπειρογνώμονες: Συνεργαστείτε με επιδραστικούς παράγοντες και εμπειρογνώμονες ευεξίας για να ενισχύσετε την παρουσία της εταιρείας σας στον χώρο των ταξιδιών ευεξίας. Η υποστήριξή τους μπορεί να ενισχύσει σημαντικά την αξιοπιστία σας. Αξιοποιήστε τις πλατφόρμες τους για να παρουσιάσετε τις προσφορές σας στον τομέα της ευεξίας και να προσεγγίσετε ένα ευρύτερο κοινό που αναζητά ενεργά ταξιδιωτικές εμπειρίες εστιασμένες στην ευεξία.

Τάση #3: Ταξίδια φιλικά προς τον προϋπολογισμό
Φέτος, ο πληθωρισμός και οι οικονομικές ανησυχίες έχουν ήδη αλλάξει τη συμπεριφορά των ταξιδιωτών και πολλοί αναζητούν επιλογές φιλικές προς τον προϋπολογισμό. Ενώ τα τρέχοντα στοιχεία δείχνουν ότι οι καταναλωτές συνεχίζουν να ταξιδεύουν με τον ίδιο ρυθμό, πολλοί σφίγγουν τη… ζώνη τους και θα κάνουν κρατήσεις με βάση την καλύτερη προσφορά. Το επόμενο έτος εξακολουθεί να φαίνεται επισφαλές, ιδίως υπό το πρίσμα των γεωπολιτικών γεγονότων, πράγμα που σημαίνει ότι οι ταξιδιώτες θα είναι πιο συνειδητοποιημένοι ως προς τον προϋπολογισμό τους από ποτέ.

‍-Στρατηγικές τιμές και πακέτα: Διαμορφώστε οικονομικά αποδοτικά ταξιδιωτικά πακέτα που όχι μόνο προσφέρουν ανταγωνιστικές τιμές αλλά περιλαμβάνουν και υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας. Εξετάστε το ενδεχόμενο να συνδυάσετε επιλογές, όπως διαμονή, μεταφορά και δραστηριότητες, ώστε να παρέχετε ένα ελκυστικό συνολικό πακέτο.

‍-Συμφωνίες και προσφορές της τελευταίας στιγμής: Εκμεταλλευτείτε την τάση των ταξιδιωτών με χαμηλό προϋπολογισμό προσφέροντας δελεαστικές προσφορές και προωθητικές ενέργειες της τελευταίας στιγμής. Δημιουργήστε μια αίσθηση επείγοντος με προσφορές περιορισμένου χρόνου για να προκαλέσετε γρήγορες κρατήσεις, απευθυνόμενοι σε όσους αναζητούν την καλύτερη δυνατή προσφορά.

-‍Ευέλικτες επιλογές κρατήσεων: Αναγνωρίστε την αβεβαιότητα στα ταξιδιωτικά σχέδια και τα γεωπολιτικά γεγονότα, παρέχοντας ευελιξία στις επιλογές κρατήσεων. Επιτρέψτε στους ταξιδιώτες να τροποποιούν εύκολα τις ημερομηνίες του ταξιδιού τους ή να προβαίνουν σε ακυρώσεις χωρίς αυστηρές κυρώσεις, προσφέροντάς τους ψυχική ηρεμία και τη βεβαιότητα της προσαρμογής σε απρόβλεπτες περιστάσεις.

Τάση #4: Βιωσιμότητα
Η βιωσιμότητα είναι μια διαρκώς αυξανόμενη τάση μεταξύ των ταξιδιωτών. Οι επισκέπτες θέλουν να υποστηρίζουν προορισμούς με βιώσιμο πνεύμα για να διασφαλίσουν ότι μειώνουν τον αντίκτυπό τους στο περιβάλλον. Επί του παρόντος, το 87% των ταξιδιωτών εστιάζει στη βιωσιμότητα, πράγμα που σημαίνει ότι δεν έχετε την πολυτέλεια να μπείτε στο 2024 χωρίς μια στρατηγική βιωσιμότητας. Μια αυθεντική στρατηγική βιωσιμότητας θα προσελκύσει τους ταξιδιώτες όχι μόνο για να κάνουν κράτηση αλλά και για να σεβαστούν τον προορισμό σας και τους ανθρώπους σας.

-‍Επιχειρησιακά μηνύματα βιωσιμότητας: Ενσωματώστε τη δέσμευσή σας για βιωσιμότητα στα μηνύματα μάρκετινγκ. Δώστε έμφαση στις φιλικές προς το περιβάλλον πρακτικές, στις πράσινες πρωτοβουλίες και σε τυχόν πιστοποιήσεις ή βραβεία που σχετίζονται με τη βιωσιμότητα. Επικοινωνήστε την αφοσίωσή σας στη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων.

-‍Προωθήστε λιγότερο γνωστές και τοπικές δραστηριότητες: Επισημάνετε περιοχές και δραστηριότητες που ευθυγραμμίζονται με τις αρχές του βιώσιμου ταξιδιού. Ενθαρρύνετε τους ταξιδιώτες να εξερευνήσουν τοποθεσίες εκτός των καθιερωμένων, υποστηρίζοντας τις τοπικές επιχειρήσεις και ελαχιστοποιώντας τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις του μαζικού τουρισμού.

‍-Αγκαλιάστε και αναδείξτε τις τοπικές κουλτούρες: Προωθήστε και εξυμνήστε ενεργά τους τοπικούς πολιτισμούς και έθιμα στις προσπάθειες μάρκετινγκ που καταβάλλετε. Αναδείξτε τις μοναδικές πτυχές του προορισμού σας που συμβάλλουν στον πολιτιστικό του πλούτο. Αυτό όχι μόνο προσελκύει τους ταξιδιώτες που αναζητούν αυθεντικές εμπειρίες, αλλά και καλλιεργεί τον σεβασμό για τον προορισμό και τους ανθρώπους του.

Τάση #5: Η εμπειρία του πελάτη
Για χρόνια, η εμπειρία του πελάτη χρησιμοποιείται για να περιγράψει τον τρόπο με τον οποίο τα brands περιηγούνται στο ταξίδι πριν και μετά την πώληση. Η εμπειρία του πελάτη ξεκινάει από τη στιγμή που ο ταξιδιώτης εκδηλώνει ενδιαφέρον και συνεχίζεται πολύ μετά τη διαμονή του, επιτρέποντάς σας να διαφοροποιήσετε το brand σας σε κάθε βήμα της διαδρομής. Εστιάζοντας σε ένα ολιστικό και εξαιρετικό ταξίδι του πελάτη, όχι μόνο προσελκύετε νέους ταξιδιώτες, αλλά και καλλιεργείτε μόνιμη αφοσίωση στο εμπορικό σήμα, μετατρέποντας κάθε αλληλεπίδραση σε μια ευκαιρία να αφήσετε μια θετική και διαρκή εντύπωση.

‍-Δημιουργήστε απρόσκοπτα ταξίδια πριν και μετά την πώληση: Διασφαλίστε ότι από τη στιγμή που ένας ταξιδιώτης εκδηλώνει ενδιαφέρον για την εταιρία σας έως και πολύ μετά τη διαμονή του, κάθε αλληλεπίδραση είναι θετική, εξατομικευμένη και αλησμόνητη.

-‍Διαφοροποιήστε την επωνυμία σας καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού: Προσδιορίστε μοναδικά σημεία επαφής στο πλαίσιο του ταξιδιού, όπου μπορείτε να διαφοροποιήσετε τη μάρκα σας. Αυτό θα μπορούσε να περιλαμβάνει εξατομικευμένη επικοινωνία, αποκλειστικές προσφορές ή ειδικές δεσμεύσεις μετά τη διαμονή.

-‍Χρησιμοποιήστε στρατηγικές συνεχούς βελτίωσης: Εφαρμόστε στρατηγικές συνεχούς βελτίωσης με βάση την ανατροφοδότηση των πελατών και τις εξελισσόμενες τάσεις του κλάδου. Αξιολογείτε και βελτιώνετε τακτικά την εμπειρία των πελατών, παραμένοντας ενήμεροι για τις προτιμήσεις των ταξιδιωτών, τις τεχνολογικές εξελίξεις και τις βέλτιστες πρακτικές του κλάδου.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *