FORUM

Τι έγινε στο Forum, “Στρατηγική ανάπτυξης online πωλήσεων ξενοδοχείων 2021” |ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΜΑΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Μεγάλη επιτυχία σημείωσε το Forum: Στρατηγική ανάπτυξης online πωλήσεων ξενοδοχείων 2021.

Το Forum διοργανώθηκε από το Χρήμα & Τουρισμός, στις 7 Απριλίου, σε συνεργασία με ειδικούς του χώρου των online πωλήσεων και συγκέντρωσε το ενδιαφέρον χιλιάδων επαγγελματιών του τουρισμού από την Ελλάδα και την Κύπρο με πολλά θετικά σχόλια (και κάποιες εύστοχες παρατηρήσεις για την συνέχεια).

Οι ομιλητές κάλυψαν πολλές πλευρές των online πωλήσεων, εστιάζοντας στα εργαλεία που είναι απαραίτητα καθώς και την στρατηγική που πρέπει να ακολουθεί το ξενοδοχείο.

Η ημερίδα άνοιξε με την παρουσίαση του κου Κωστή Φρόνιμου, Διευθυντή της Global Media και εκπρόσωπο της Sojern περιγράφοντας την πλατφόρμα της διεθνούς αυτής εταιρίας που δίνει ακριβείς πληροφορίες για την ζήτηση κάθε προορισμού από κάθε αεροδρόμιο του κόσμου και δίνοντας μας έτσι τις πληροφορίες που χρειαζόμαστε για να στοχεύσουμε τις αγορές στις οποίες βλέπουμε ότι ο προορισμός μας έχει την μεγαλύτερη ζήτηση. Δείτε την παρουσίαση εδώ.

Tην σκυτάλη πήρε ο κος Θεόδωρος Κατσίμπρας, της γνωστής Bookonlinenow, που ανέλυσε τα χαρακτηριστικά που ανέλυσε πως μια μηχανή κρατήσεων μπορεί να ανοίξει την βεντάλια των ροών για άμεσες κρατήσεις του ξενοδοχείου και πώς ο ξενοδόχος πολλές φορές με απλές δοκιμές και εφαρμογές μέσω της μηχανής κρατήσεων μπορεί άμεσα και επιτυχημένα να αυξήσει τα online έσοδά του. Δείτε την παρουσίαση εδώ.

Ακολούθησε η παρουσίαση του κου Θωμά Πούλιου, της Hotel Availabilities που ανέδειξε πώς το Channel Manager, επιτρέπει στους ξενοδόχους να διαχειρίζονται όλα τους τα online συστήματα κρατήσεων μέσω μόλις μιας οθόνης και να αυτοματοποιήσουν την διαδικασία ενημέρωσής τους, αλλά και διαχείρισης των κρατήσεών τους αποτελεσματικά. Δείτε την εδώ.

Από την πλευρά του, ο κος Θεόδωρος Λαμπρόπουλος, της Lybra περιέγραψε πως οι ξενοδόχοι μπορούν να πουλάν πάντα στις βέλτιστες τιμές πώλησης τα δωμάτια τους, σύμφωνα με τις τρέχουσες συνθήκες στην Αγορά, τον Ανταγωνισμό και τους Στόχους Εσόδων που θέλουν να πετύχουν χρησιμοποιώντας ένα Revenue Management πρόγραμμα. Δείτε την εδώ.

Tέλος, ο κος Δημοσθένης Σδρόλιας, της Revitup αναφέρθηκε στην ολιστική προσέγγιση που συνδυάζει το Performance Marketing με το Revenue Management, με στόχο τη βελτίωση της κερδοφορίας του ξενοδοχείου. Δείτε την εδώ.

Οποιοσδήποτε ενδιαφέρεται, μπορεί να παρακολουθήσει ολόκληρη την Ημερίδα, στο κανάλι μας στο YouTube.

Η σειρά ημερίδων συνεχίζεται την Τετάρτη, 14 Απριλίου 2021 με το ενδιαφέρον θέμα: Smart Hotel Forum.

 

ksd PRIMAGEL
adv
Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *