© ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Tηλεοπτικές σειρές δίνουν ώθηση στον Τουρισμό στο Παρίσι

ΔΙΕΘΝΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Δημοφιλείς τηλεοπτικές σειρές ενισχύουν τον τουρισμό στη Γαλλία, καθώς τέσσερις στους πέντε ξένους τουρίστες στο Παρίσι απέκτησαν την επιθυμία να επισκεφθούν τη γαλλική πρωτεύουσα, αφού είδαν μια ταινία ή μια τηλεοπτική σειρά που γυρίστηκε στην πόλη, σύμφωνα με μια νέα μελέτη του Εθνικού Κέντρου Κινηματογράφου της Γαλλίας (CNC).

Τέσσερις στους πέντε ξένους τουρίστες που επισκέπτονται το Παρίσι έχουν την επιθυμία να το επισκεφθούν αφού είδαν μια ταινία ή τηλεοπτική σειρά που γυρίστηκε στην Πόλη του Φωτός, σύμφωνα με το Κέντρο Κινηματογράφου της Γαλλίας. Το ποσοστό αυτό είναι αυξημένο κατά τρία τέταρτα, σε σύγκριση με προηγούμενη μελέτη του 2018.

Για έναν στους 10, ήταν ο κύριος λόγος που αποφάσισε να επισκεφθεί το Παρίσι, και στις μισές από αυτές τις περιπτώσεις, οι σειρές του Netflix “Emily in Paris” (38%) και “Lupin” (11%) ήταν η αφορμή για το ταξίδι.

Η μελέτη διεξήχθη από την εταιρία έρευνας αγοράς Ifop για λογαριασμό του Εθνικού Κέντρου Κινηματογράφου της Γαλλίας μεταξύ έξι εθνικοτήτων: Βέλγοι, Ισπανοί, Αμερικανοί, Βρετανοί, Γερμανοί και Κινέζοι.

Αυξημένο το ενδιαφέρον των Κινέζων για τη γαλλική μυθοπλασία

Είναι ενδιαφέρον ότι οι Κινέζοι, οι οποίοι έχουν περιορισμένη επαφή με τη γαλλική μυθοπλασία, είναι πιο πιθανό να παρακινηθούν να επισκεφθούν τη Γαλλία από τις ταινίες και τις σειρές που γυρίζονται στη χώρα από ό,τι οι ταξιδιώτες από τις υπόλοιπες χώρες.

“Ο κινηματογραφικός τουρισμός δεν είναι κάτι καινούργιο και σίγουρα δεν περιορίζεται στο Παρίσι, αλλά έχει αυξηθεί μαζί με την έκρηξη των υπηρεσιών streaming”, δήλωσε η Cecile Lacoue, επικεφαλής μελετών στο CNC.

“Είναι ένας πολύ ενδιαφέρων τρόπος για την ανάπτυξη του τουρισμού και την ενίσχυση της φήμης των πόλεων”, πρόσθεσε.

Ένας στους δύο ξένους τουρίστες στο Παρίσι έχει παρακολουθήσει το Lupin, τη γαλλόφωνη επιτυχία-έκπληξη με τον Omar Sy να υποδύεται τον ευγενή κλέφτη.

Ακολούθησε, με 44%, η Emily in Paris, που παρουσιάζει την ιστορία μιας νεαρής Αμερικανίδας, η οποία “χάνεται” στον κόσμο της παρισινής πολυτέλειας.

Αυτές οι δύο σειρές παραγωγής του Netflix ήταν πολύ πιο δημοφιλείς στο εξωτερικό από αμιγώς γαλλικές σειρές όπως οι Versailles, Marie-Antoinette και Dix pour Cent (Call My Agent).

Παρόλα αυτά, το 86% είχε παρακολουθήσει τουλάχιστον κάποια γαλλική ταινία ή σειρά, από 81% το 2018, σύμφωνα με την Lacoue. Περίπου το 41% των τουριστών είχε δει την κωμωδία The Intouchables και το 37% είχε δει το ιδιόρρυθμο ρομάντζο Amelie του Jean-Pierre Jeunet, με πρωταγωνίστρια την Audrey Tautou. Αλλά περισσότεροι επισκέπτες είχαν δει αμερικανικές κινηματογραφικές επιτυχίες που γυρίστηκαν στο Παρίσι, όπως οι ταινίες Da Vinci Code, Mission: Impossible Fallout ή The Devil Wears Prada.

Ένας στους τέσσερις Γάλλους τουρίστες έχει επισκεφθεί μια κινηματογραφική τοποθεσία

Σύμφωνα με το CNC, το 22% των Γάλλων ταξιδιωτών επισκέφθηκαν μια κινηματογραφική τοποθεσία αφού παρακολούθησαν μια ταινία. Η έρευνα έδειξε ότι οι Παριζιάνοι κάτω των 35 ετών είναι πιο πιθανό να επισκεφθούν αυτές τις τοποθεσίες. Οι δύο πιο δημοφιλείς ταινίες που τόνωσαν τον αριθμό των τουριστών στις περιοχές του Nord και του Arcachon Basins ήταν οι ταινίες Bienvenue chez les Ch’tis (Καλώς ήρθατε στα μπαστούνια) και Les Petits Mouchoirs (Τα μικρά μαντήλια).

Χάρη στις πλατφόρμες streaming, οι οπτικοακουστικές παραγωγές έχουν γίνει ένα αποτελεσματικό εργαλείο για την προώθηση διαφόρων περιοχών. Αυτό, σύμφωνα με το CNC, έχει ως αποτέλεσμα τη θετική εικόνα των διαφόρων προορισμών. Ωστόσο, ένα μειονέκτημα αυτών των προωθητικών ενεργειών είναι ότι μπορεί να οδηγήσουν σε υπερπληθυσμό σε ορισμένες τοποθεσίες λόγω του φαινομένου της δημοσιότητας. Για παράδειγμα, στην περίπτωση του Étretat, ένα παραθαλάσσιο θέρετρο με πληθυσμό 1.200 κατοίκων, πάνω από 10.000 επισκέπτες το κατακλύζουν καθημερινά κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, για να δουν τους βράχους που έγιναν διάσημοι από τη σειρά Lupin, οι οποίοι έχουν μετατραπεί σε instagrammable σημεία.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *