WTTC: Καθοριστικός ο ρόλος της AI σε Ταξίδια και Τουρισμό

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Η τεχνητή νοημοσύνη (AI) μπορεί να διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην παροχή μιας προσαρμοσμένης και βελτιωμένης ταξιδιωτικής εμπειρίας τώρα, αλλά και στο μέλλον.

Ο ισχυρισμός αυτός διατυπώθηκε από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Ταξιδιών και Τουρισμού (WTTC) και την Microsoft στην πρώτη από μια σειρά νέων εκθέσεων, που αναδεικνύουν τη δύναμη της τεχνητής νοημοσύνης.

Το WTTC πιστεύει ότι η τεχνολογία μπορεί να ενισχύσει τις εξατομικευμένες συστάσεις και τις στρατηγικές μάρκετινγκ, αναλύοντας τα δεδομένα των ταξιδιωτών, βελτιστοποιώντας τις στρατηγικές κοστολόγησης μέσω προσαρμογών σε πραγματικό χρόνο, και προσφέροντας άμεσες απαντήσεις και λεπτομερείς αλληλεπιδράσεις μέσω εξελιγμένων chatbots με τεχνητή νοημοσύνη.

Ωστόσο, η έκθεση αποκαλύπτει ότι ο τομέας υστερεί σε σχέση με άλλες βιομηχανίες που απευθύνονται στον καταναλωτή όσον αφορά την υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης.

Επισημαίνει ότι οι δυνατότητες της AI επεκτείνονται στην πρόβλεψη των μελλοντικών προτύπων ζήτησης, στην κατανομή των πόρων και στην παροχή πληροφοριών για τις κυβερνήσεις και τους ενδιαφερόμενους φορείς του τομέα.

Οι προκλήσεις που πρέπει να ξεπεραστούν από τις ταξιδιωτικές και τουριστικές επιχειρήσεις περιλαμβάνουν την έλλειψη εργαζομένων με εξειδίκευση στην τεχνητή νοημοσύνη, την περιορισμένη υποδομή τεχνητής νοημοσύνης και την απουσία επίσημης “στρατηγικής τεχνητής νοημοσύνης” σε πολλά επιχειρηματικά σχέδια.

Οι επιχειρήσεις καλούνται να “αγκαλιάσουν” την AI ως στρατηγική προτεραιότητα, επενδύοντας σημαντικά σε ανθρώπους με δεξιότητες για την προώθηση της συνεργασίας μεταξύ ανθρώπων και AI.

Εν μέσω ανησυχιών σχετικά με τον αντίκτυπο της τεχνητής νοημοσύνης στις θέσεις εργασίας, η έκθεση ασχολείται με τις δυνατότητες δημιουργίας θέσεων εργασίας, αναγνωρίζοντας ότι αν και η τεχνητή νοημοσύνη θα προκαλέσει αναστάτωση, θα δημιουργήσει με τη σειρά της νέες ευκαιρίες.

“Αυτή η συμβολή μπορεί να είναι καθοριστική για την προώθηση της βιωσιμότητας με την αποτελεσματική διαχείριση των πόρων μέσω της παρακολούθησης και της ελαχιστοποίησης των περιβαλλοντικών επιπτώσεων, εξασφαλίζοντας έναν πιο υπεύθυνο και βιώσιμο τομέα”, υποστήριξε το WTTC.

Η πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος του Οργανισμού, Julia Simpson, δήλωσε: “Καθώς περιηγούμαστε στο διαρκώς εξελισσόμενο τοπίο των ταξιδιών και του τουρισμού, η τεχνητή νοημοσύνη αναδεικνύεται σε καταλύτη για θετικές αλλαγές. Οι μετασχηματιστικές δυνατότητες που αναδεικνύονται σε αυτή την έκθεση αποδεικνύουν ότι η AI δεν είναι απλώς μια τεχνολογική εξέλιξη, αλλά ένα στρατηγικό εργαλείο που μπορεί να εξατομικεύσει την εμπειρία του πελάτη, να οδηγήσει σε βιώσιμες βελτιώσεις και να δημιουργήσει μοντέλα τιμολόγησης σε πραγματικό χρόνο”.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *