Με στόχο να προβάλλει πιο αποτελεσματικά στη διεθνή κοινότητα τη χρήση της ονομασίας της χώρας ως “Türkiye”, η Διεύθυνση Επικοινωνίας της Προεδρίας της Τουρκίας ξεκίνησε νέα διαφημιστική καμπάνια.
Στο πλαίσιο της εκστρατείας “Hello Türkiye” στη διεθνή σκηνή”, η Διεύθυνση Επικοινωνιών της Προεδρίας της Τουρκίας ανάρτησε στους λογαριασμούς της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ένα διαφημιστικό βίντεο, το οποίο παρουσιάζει ξένους τουρίστες, σε διάφορες περιοχές της Τουρκίας, να δίνουν μηνύματα λέγοντας “Hello Türkiye”, με τη δική τους προφορά.
Ο Διευθυντής Επικοινωνιών της Προεδρίας της Τουρκίας, Fahrettin Altun, μιλώντας για τη νέα καμπάνια, υπενθύμισε ότι τον Δεκέμβριο δημοσιεύτηκε εγκύκλιος με την υπογραφή του Τούρκου Προέδρου, Recep Tayyip Erdogan, για τη χρήση του ονόματος της Τουρκίας ως “Türkiye” στα διεθνή μέσα ενημέρωσης. Είπε ότι αυτή η απόφαση αποτελεί σημαντικό βήμα, που έγινε με στόχο τη διασφάλιση της ενότητας λόγου και την ενίσχυση του ονόματος της Τουρκίας στη διεθνή σκηνή.
Ο Altun τόνισε ότι η Τουρκία ενισχύει τον εαυτό της και την ταυτότητά της στη γλώσσα και την επικοινωνία, όπως κάνει σε κάθε τομέα. Ανέφερε, επίσης, ότι για την ενίσχυση του brand της Τουρκίας θα ιδρυθεί το Γραφείο Επωνυμίας Τουρκίας, το οποίο θα πραγματοποιήσει εργασίες στον τομέα της παγκόσμιας ταυτότητας του brand της χώρας και θα συμβάλει στην προβολή της εικόνας της Τουρκίας και στην ενίσχυση της αξίας της επωνυμίας της.