travelport

Travelport: Νέες ταξιδιωτικές τάσεις σηματοδοτούν το 2020 και τη νέα δεκαετία

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τρεις βασικές τάσεις, οι οποίες αναμένεται να καθορίσουν και να διαμορφώσουν τον ταξιδιωτικό κλάδο, τόσο το 2020, όσο και όλη την επόμενη δεκαετία, παρουσιάζει η Travelport, ο κορυφαίος προμηθευτής GDS και τεχνολογίας.

Οι τρεις τάσεις προκύπτουν από έρευνα πελατών, στην οποία συμμετείχαν χιλιάδες ταξιδιώτες παγκοσμίως και εκατοντάδες επαγγελματίες της τουριστικής βιομηχανίας, απασχολούμενοι σε κάποια από τα κορυφαία brands παγκοσμίως.

Μιλώντας για τις νέες τάσεις, η Fiona Shanley, chief customer και marketing officer στην Travelport, δήλωσε: «Εισερχόμαστε σε μια νέα δεκαετία, κατά την οποία αναμένουμε ταχεία αλλαγή στις online κρατήσεις ταξιδιών και στις κρατήσεις μέσω κινητών, αφού εξαρτόμαστε όλο και περισσότερο από τα κινητά μας τηλέφωνα, προκειμένου να περιηγηθούμε στον κόσμο.

Είναι σαφές ότι οι πελάτες “οδηγούν” την αλλαγή αυτή, φέρνοντας στο προσκήνιο νέα θέματα, όπως ο περιβαλλοντικός αντίκτυπος των ταξιδιών. Ενώ η εμφάνιση ενός ρομπότ, με ενεργό ρόλο θα μπορούσε να σηματοδοτήσει τις νέες εξελίξεις στα ταξίδια.

Ο ρόλος μας είναι να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να “υιοθετήσουν” αυτές τις τάσεις για να κάνουν την εμπειρία της αγοράς και διαχείρισης των ταξιδιών συνεχώς καλύτερη για όλους».

Οι τρεις νέες τάσεις που «ανακάλυψε» η Travelport είναι:

Πελάτες «υπό έλεγχο»

Οι πελάτες επιλέγουν λύσεις αυτοεξυπηρέτησης, ενώ το 55% των ερωτηθέντων προτιμούν να επιλέγουν ταξίδια, μέσω ψηφιακών εφαρμογών.

Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό όταν πρόκειται για την ηλικιακή ομάδα των Gen Z, των μελλοντικών, δηλαδή, ταξιδιωτών, που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους και οι οποίοι έχουν υψηλές προσδοκίες, όσον αφορά στη σχέση ταξιδιών-τεχνολογίας.

Αγορά κινητών

Οι «υπερ-εφαρμογές» εξαπλώνονται στη Νοτιοανατολική Ασία. Οι «γίγαντες» της τεχνολογίας εφαρμογών, όπως οι WeChat, Grab και Go-Jek προσφέρουν στους χρήστες τους ένα ενιαίο κατάστημα για να επικοινωνούν, να ψωνίζουν online, να κάνουν κρατήσεις ταξιδιών, να παραγγέλνουν φαγητό και να πληρώνουν οτιδήποτε μέσω των «έξυπνων» κινητών τους τηλεφώνων.

Τα εμπορικά σήματα που θέλουν να προσφέρουν ολιστική εμπειρία κινητών στους πελάτες τους πρέπει να σκεφτούν πώς εμπλέκονται οι ταξιδιώτες με τις «υπερ-εφαρμογές».

Ενισχύονται οι λιανικές πωλήσεις ταξιδιών

Την επόμενη χρονιά, οι έρευνες δείχνουν ότι θα υπάρξει μια ταχεία πορεία αλλαγής στον τρόπο με τον οποίο πραγματοποιούνται οι λιανικές πωλήσεις ταξιδιών και οι online κρατήσεις.

Αυτό περιλαμβάνει ευρύτερη και πιο πολύπλοκη προσέγγιση πολλαπλών περιεχομένων, πιο εμπλουτισμένες και συγκρίσιμες προσφορές και αύξηση της αυτοματοποίησης που επιτρέπει στους πελάτες να αυτοεξυπηρετούνται

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *