Τριάντα εκατομμύρια τουρίστες το 2016 στην πόλη του Μεξικού

ΔΙΕΘΝΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τον αριθμό-ρεκόρ των 29.653 εκατομμυρίων τουριστικών αφίξεων αναμένουν εφέτος οι τουριστικές αρχές της πόλης του Μεξικού, αριθμός ο οποίος αντιπροσωπεύει μία συνολική αύξηση της τάξης του 1,7% σε σχέση με το 2015, σύμφωνα με ανακοίνωση του διευθυντή τουρισμού της πόλης, Torruco Miguel Márquez.

Αναφερόμενος στη συμμετοχή της πόλης του Μεξικού, στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού στη Μαδρίτη, είπε ότι από το συνολικό αυτό ποσό, 13.6 εκατομμύρια τουρίστες θα μείνουν σε ξενοδοχεία (2,2% περισσότερο από ό, τι το 2015) και 16.058 εκατομμύρια θα μείνουν με συγγενείς και φίλους ή σε δικό τους κατάλυμα (1,3% περισσότερο από το 2015).

Παράλληλα, όπως είπε ο Márquez, οι τουρίστες που θα μείνουν σε ξενοδοχεία κατά τη διάρκεια της επίσκεψής τους στην Μεξικανική πρωτεύουσα, το 2016, θα έχουν οικονομικό αντίκτυπο περίπου 77 δισ. πέσο, δηλαδή, 6% περισσότερα από το 2015.
Ο Γραμματέας Τουρισμού της πόλης, ξεκίνησε πρόσφατα στη Μαδρίτη, το διεθνές πρόγραμμα προώθησης για το 2016, στο πλαίσιο της στρατηγικής “Operation Knock on Doors” [Operación TocaPuertas].

Κατά τη διάρκεια του πρώτου μέρους αυτής της καμπάνιας, πριν από την έναρξη της Διεθνούς Έκθεσης Τουρισμού (FITUR), που αποτελεί το μεγαλύτερο τουριστικό γεγονός στον ισπανόφωνο κόσμο, ο Torruco Márquez συναντήθηκε με μαθητές του Ευρωπαϊκού Σχολείου Διοίκησης και Επιχειρηματικότητας (EUDE).
Το Τμήμα Τουρισμού της πόλης του Μεξικού, θα συνεργαστεί κατά τη διάρκεια της χρονιάς, με το Ευρωπαϊκό Σχολείο Διοίκησης και Επιχειρηματικότητας, προκειμένου να χορηγήσουν υποτροφίες σε 200 μαθητές της πόλης, ώστε να ακολουθήσουν online μεταπτυχιακές στον τουριστικό τομέα, σε αυτό το πανεπιστήμιο.

Το EUDE θα απονείμει αυτές τις υποτροφίες, στους αριστούχους φοιτητές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης που φοιτούν στα Πανεπιστημιακά Ιδρύματα της πόλης του Μεξικού, ώστε να μπορούν να συνεχίσουν την εκπαίδευσή τους σε τομείς του Τουρισμού και της Φιλοξενίας, καθώς και στο Τουριστικό Μάρκετινγκ.
Ο Torruco Márquez παρέδωσε την κύρια ομιλία του με τίτλο “CDMX, Product Integration Success Story,” σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές, σημειώνοντας ότι η επιτυχία στις τουριστικές επιχειρήσεις είναι αποτέλεσμα πολλών παραγόντων, ο πρώτος εκ των οποίων, είναι η πολιτική βούληση της κυβέρνησης της πόλης του Μεξικού να θεωρήσει αυτή την ενέργεια ως προτεραιότητα.
Ο δεύτερος παράγοντας είπε, είναι η πρόθεση του ιδιωτικού τομέα να επενδύσει και να στηρίξει την πόλη του Μεξικού, ώστε να γίνει κομβικό σημείο, αιχμή της Λατινικής Αμερικής και μια πλατφόρμα για την αγορά της Βόρειας Αμερικής.
Ο τρίτος παράγοντας, εξήγησε, είναι η διαφήμιση και η προώθηση, που έχει αναπτυχθεί κατά τη διάρκεια της θητείας της παρούσας διοίκησης.

Ομοίως, στο πλαίσιο αυτής της περιοδείας, ο επίσημος τουριστικός εκπρόσωπος της πόλης του Μεξικού, θα συναντηθεί με 30 κορυφαία ταξιδιωτικά γραφεία και πρακτορεία, καθώς και με εκπρόσωπους των ισπανικών μέσων ενημέρωσης. Στόχος του είναι να παρουσιάσει τα νέα προϊόντα, τις υπηρεσίες και τις υποδομές που η μεξικανική πρωτεύουσα έχει να προσφέρει στην ευρωπαϊκή αγορά.
Κατά το πρώτο μέρος της επίσκεψής του θα αξιοποιήσει την πλήρη συνεδρίαση της τουριστικής βιομηχανίας στη Μαδρίτη, ώστε να συνάψει συμφωνίες που θα επιτρέψουν την περαιτέρω ανάπτυξη δύο βασικών θεμάτων: την εκπαίδευση και την προώθηση ως προορισμού της Μεξικανικής πρωτεύουσας.
Στο πλαίσιο αυτό, ανέφερε ότι 170.854 Ισπανοί επισκέφθηκαν την πόλη του Μεξικού το 2015. Η μέση διάρκεια παραμονής τους διήρκεσε τέσσερις νύχτες στην τιμή των 994$, μη συμπεριλαμβανομένων των αεροπορικών και επίγειων μεταφορών.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *