tui
Φωτό: TUI Group

TUI: Αυτά είναι τα οικονομικά αποτελέσματα Q1 | Ισχυρή ζήτηση για το Καλοκαίρι | + 20% οι μέσες τιμές

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τα οικονομικά του αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος οικονομικού έτους, καθώς και τις προοπτικές για την καλοκαιρινή περίοδο, ανακοίνωσε σήμερα το πρωί ο όμιλος TUI, με τις βασικές παραμέτρους που επιτρέπουν αισιοδοξία, να έχουν ως εξής:

  • Η ζήτηση των πελατών για το καλοκαίρι του 2021 είναι ισχυρή παρά τις μεγάλες αβεβαιότητες:  υπάρχουν 2,8 εκατομμύρια κρατήσεις, οι μέσες τιμές είναι αυξημένες 20% σε σύγκριση με το Καλοκαίρι του 2019, ενώ ο προγραμματισμός χωρητικότητας εξακολουθεί να είναι στο 80% του προγράμματος του Καλοκαιριού 2019
  • Τα έσοδα στο πρώτο τρίμηνο του οικονομικού έτους 2020 -2021 φτάνουν τα 468,1 εκατομμύρια ευρώ (προηγούμενο Q1 2019 2020: 3,85 δισεκατομμύρια ευρώ) παρά τους μαζικούς περιορισμούς ταξιδιών
  • Η επιτυχής διαχείριση κόστους περιορίζει την απώλεια στο πρώτο τρίμηνο του 2021 με το προσαρμοσμένο EBIT να είναι -698,6 εκατομμύρια ευρώ 1 (προηγούμενο έτος: -146,7 εκατομμύρια ευρώ)
  • Το τρίτο πακέτο χρηματοδοτικής στήριξης από τον κορονοϊό εκταμιεύθηκε με επιτυχία: ασκήθηκε πάνω από το 98% των δικαιωμάτων συμμετοχής
  • Η TUI διαθέτει μετρητά και ισοδύναμα 2,1 δισ. Ευρώ 1  (στις 3 Φεβρουαρίου 2021)
  • Τα ταξιδιωτικά πακέτα της TUI παραμένουν ασφαλής μορφή ταξιδιού με συχνότητα συμβάντων 0,54 2 ανά 100.000 επισκέπτες, από την επανεκκίνηση το καλοκαίρι του 2020
ksd photo
money tourism copyright photo

Ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Fritz Joussen δήλωσε: “Η αγγλική αγορά έχει μια ιδιαίτερη σημασία για την εταιρεία μας. Βλέπουμε έναν εντυπωσιακό ρυθμό και φιλόδοξους στόχους για εμβολιασμούς εκεί. Οι εμβολιασμοί και οι γρήγορες εξετάσεις – test, θα φέρουν την επανεκκίνηση του Τουρισμού. Ελπίζω ότι μετά από μια αργή έναρξη, θα υπάρξει επιτάχυνση στους εμβολιασμούς και στην διαθεσιμότητα των rapid tests σε πολλές  χώρες. Πρέπει να κάνουμε ότι μπορούμε για να επιστρέψουμε γρήγορα στις βασικές ελευθερίες και να κάνουμε τα ταξίδια ξανά δυνατά”.

Αναφερόμενος δε στον εμβολιασμό και στις συζητήσεις για πιστοποιητικά, τόνισε ότι “η TUI δεν θα απαιτήσει  εμβολιασμό από τους τουρίστες. Θα ζήσουμε με τον ιό, δεν μπορούμε να τον εξαλείψουμε και δεν μπορούμε να αποκλείσουμε τους ανθρώπους από τη ζωή”. Συμπλήρωσε ωστόσο ότι ορισμένες χώρες αναπόφευκτα θα ζητήσουν πιστοποιητικά εμβολιασμού ως προϋπόθεση εισόδου. Εστιάζοντας στην Κρουαζιέρα, ο Joussen είπε ότι η πεποίθησή του είναι ότι οι δοκιμές είναι η σωστή λύση για τη βιομηχανία κρουαζιέρας. Και πρόσθεσε ότι μόλις υπάρχει ένα ορισμένο επίπεδο εμβολιασμού του πληθυσμού σε μια χώρα, θα ήταν σημαντικό να δοθεί ελευθερία κίνησης σε όλους.

TUI Στο μεταξύ η TUI συνέχισε να επαναπροσδιορίζει την εικόνα και την στρατηγική της όλο το πρώτο τρίμηνο του οικονομικού έτους 2021, με φόντο τα εκτεταμένα lockdowns και τους τεράστιους περιορισμούς ταξιδιών και είναι έτοιμη για επανέναρξη της τουριστικής δραστηριότητας τις επόμενες εβδομάδες. Ο Τουρισμός ήταν η πρώτη βιομηχανία που επλήγη από τους μαζικούς περιορισμούς COVID-19 τον Μάρτιο του 2020. Με την έγκριση εξαιρετικά αποτελεσματικών εμβολίων, περισσότερων εμβολιασμών και αξιόπιστων και ευρέως διαθέσιμων γρήγορων δοκιμών, έχει προετοιμαστεί το έδαφος για την επιστροφή στις βασικές ελευθερίες και επίσης στα ανοιχτά σύνορα.

Αποτελέσματα πρώτου τριμήνου: Συνεχίζεται η ταχεία αναπροσαρμογή του Ομίλου – η αυστηρή πειθαρχία στα κόστη περιορίζει τις απώλειες

Κατά τη διάρκεια της περιόδου αναφοράς, τα μέτρα που ξεκίνησαν πριν από την πανδημία για την μείωση του λειτουργικού κόστους του Ομίλου προχώρησαν περαιτέρω. Η πειθαρχία αναφορικά με τα κόστη και τα μέτρα ενίσχυσης της ρευστότητας εφαρμόστηκαν με συνέπεια. Ως αποτέλεσμα, η μηνιαία ταμειακή εκροή μειώθηκε σημαντικά κατά τους τρεις μήνες αναφοράς (Οκτώβριος έως Δεκέμβριος), και ήταν κατά μέσο όρο περίπου 300 εκατομμύρια ευρώ.

ksd
adv

Προηγουμένως, ο Όμιλος είχε μηνιαία ταμειακή εκροή 400 έως 450 εκατομμύρια ευρώ. Το προσαρμοσμένο EBIT σε σταθερή νομισματική βάση περιορίστηκε έτσι στα -698,6 εκατομμύρια ευρώ (το τρίμηνο του προηγούμενου έτους που δεν επηρεάστηκε από την πανδημία, ήταν -146,7 εκατομμύρια ευρώ). Τα έσοδα έφτασαν τα 468,1 εκατομμύρια ευρώ (προηγούμενο έτος: 3,85 δισεκατομμύρια ευρώ) παρά τους σημαντικούς περιορισμούς ταξιδιών και τον παγκόσμιο αποκλεισμό. Τα Κανάρια είναι από τους λίγους προορισμούς στους οποίους λειτουργεί η τουριστική βιομηχανία.

Οι μέτοχοι υποστηρίζουν τη στρατηγική TUI: επιτυχημένη αύξηση κεφαλαίου – υλοποίηση πακέτου χρηματοδότησης

Κατά την υπό εξέταση περίοδο, η TUI είχε συμφωνήσει ένα τρίτο πακέτο χρηματοδότησης μαζί με τους μετόχους, τις τράπεζες και το Ταμείο Οικονομικής Σταθεροποίησης (WSF) λόγω της συνεχιζόμενης πανδημικής κατάστασης. Το πακέτο με συνολικό όγκο 1,8 δισ. Ευρώ ολοκληρώθηκε με επιτυχία την τελευταία εβδομάδα του Ιανουαρίου. Περιλαμβάνει ένα ζήτημα δικαιωμάτων, το οποίο θα παρέχει στον Όμιλο κεφάλαια περίπου 500 εκατομμυρίων ευρώ. Η οικογένεια Mordashov, ως στρατηγικός μέτοχος του Ομίλου, συμμετείχε στην αύξηση κεφαλαίου πέραν του προηγούμενου μεριδίου της και τώρα κατέχει το 30,1% της TUI AG. Συμπεριλαμβανομένου του τρίτου χρηματοοικονομικού πακέτου και της πρώιμης εξαγοράς του ανώτερου ομολόγου με όγκο 300 εκατομμυρίων ευρώ που οφείλεται τον Οκτώβριο του 2021, η TUI είχε οικονομικούς πόρους 2,1 δισεκατομμυρίων ευρώ από 3 Φεβρουαρίου 2021. Ο Όμιλος εξασφαλίζει έτσι περαιτέρω ρευστότητα μέχρι την προγραμματισμένη επιστροφή της επιχείρησης σε λειτουργία.

Προοπτικές κίνησης Καλοκαίρι 2021: Οι άνθρωποι θέλουν να ταξιδέψουν – 2,8 εκατομμύρια κρατήσεις για το Καλοκαίρι 21, μέσες τιμές +20%

Παρά τις τρέχουσες αβεβαιότητες λόγω της ταχέως μεταβαλλόμενης πανδημικής κατάστασης, η ζήτηση για καλοκαιρινές διακοπές είναι καλή. Η TUI έχει καταγράψει συνολικά 2,8 εκατομμύρια κρατήσεις για το καλοκαίρι του 2021 – περίπου το 56% των κρατήσεων του Καλοκαιριού 2019, με μέσες τιμές είναι 20% υψηλότερες από ότι το καλοκαίρι του 2019 και η χωρητικότητα για το θερινό πρόγραμμα 2021 παραμένει περίπου στο 80% του προγράμματος του Καλοκαιριού 2019. Οι αβεβαιότητες της συνεχιζόμενης πανδημίας και των συνεχώς μεταβαλλόμενων απαιτήσεων καραντίνας και ταξιδιού έχουν επίσης αντίκτυπο στο χρονοδιάγραμμα των κρατήσεων, όπως αναμενόταν. Όπως συνέβη ήδη το περασμένο Καλοκαίρι και Φθινόπωρο, οι πελάτες κάνουν κράτηση πιο κοντά στο ταξίδι και ως εκ τούτου αργότερα μέσα στο έτος.

TUI Για τον Τουρισμό, την Φιλοξενία και τις πολιτιστικές επιχειρήσεις, αυτή η τάση είναι ένα καλό μήνυμα. Η αγορά και οι πελάτες βρίσκονται στα αρχικά μπλοκ, η ζήτηση είναι εκεί. Όλοι περιμένουν να κερδίσουν ξανά το δικό τους εισόδημα από την ταξιδιωτική βιομηχανία”.

Ελευθερία ταξιδιών

Σύμφωνα με την TUI, η ελευθερία ταξιδιών πρέπει να είναι ο κανόνας και ο περιορισμός πρέπει να παραμείνει η εξαίρεση. Πρέπει να χρησιμοποιηθούν όλες οι δυνατότητες και ευκαιρίες για να αποκατασταθούν οι ταξιδιωτικές ελευθερίες,  με αξιόπιστες ταχείες εξετάσεις και εμβολιασμό. Στη Βρετανία εκτιμάται ότι θα επιτευχθεί η ανοσία της αγέλης σε ποσοστό 75% του πληθυσμού, έως τις 14 Ιουλίου.

Έχουν δημιουργηθεί δύο σημαντικές προϋποθέσεις για την επανεκκίνηση του Τουρισμού το Καλοκαίρι του 2021: Πρώτον, σε αντίθεση με το 2020, έχουν εγκριθεί εξαιρετικά αποτελεσματικά εμβόλια από διάφορους προμηθευτές και άλλα πρόκειται να εγκριθούν. Τα άτομα που κινδυνεύουν ιδιαίτερα θα λάβουν εμβολιασμό τις επόμενες εβδομάδες. Αυτό θα μειώσει σημαντικά την πίεση στα συστήματα υγείας. Ωστόσο, ο φόβος της υπερβολικής επιβάρυνσης των συστημάτων υγείας και της προστασίας των ηλικιωμένων αποτελούν επί του παρόντος επιχειρήματα για τους περιορισμούς στη δημόσια και ιδιωτική ζωή. Από την άλλη πλευρά, αξιόπιστες και φθηνές γρήγορες δοκιμές – rapid tests, είναι διαθέσιμες σε επαρκείς αριθμούς. Έτσι, υπάρχουν τρόποι και μέσα για να καταστούν δυνατές οι ταξιδιωτικές ελευθερίες την Άνοιξη.

money tourism photo
© money tourism copyright photo

Ο Fritz Joussen, CEO TUI Group δήλωσε: “Ακόμα κι αν υπάρχουν καθυστερήσεις στην πρώτη φάση εμβολιασμού σε ορισμένες ευρωπαϊκές χώρες, οι εμβολισμοί θα οδηγήσουν στην αποκατάσταση των βασικών ελευθεριών σε πολλούς τομείς της ζωής τους επόμενους μήνες. Όσο πιο αποφασιστικά υλοποιηθούν οι εκστρατείες εμβολιασμού, τόσο πιο γρήγορα θα μπορέσουμε να επιστρέψουμε στην πραγματική ελευθερία ταξιδιού. Σύμφωνα με πρόσφατες αναφορές, η έναρξη και η εφαρμογή της εκστρατείας εμβολιασμού στο Ισραήλ και τη Μεγάλη Βρετανία ήταν ιδιαίτερα επιτυχημένη. Η Βρετανία είναι οικονομικά μια πολύ σημαντική και μεγάλη αγορά για την TUI. Εκεί, η εκστρατεία εμβολιασμού προχωρά πολύ γρήγορα · σύμφωνα με τα τρέχοντα σχέδια, όλοι οι Βρετανοί άνω των 50 ετών θα λάβουν προσφορά εμβολιασμού έως τις αρχές Μαΐου. Μέχρι δε τα μέσα Ιουλίου, το 75% του πληθυσμού θα έχει εμβολιαστεί, έτσι ώστε να επιτευχθεί η ανοσία της αγέλης. Αυτό θα έχει άμεσο αντίκτυπο στη συμπεριφορά κρατήσεων και ταξιδιών των Βρετανών για το Καλοκαίρι του 2021. Επίσης, δίνει την ελπίδα ότι άλλες ευρωπαϊκές χώρες που είναι σημαντικές για την TUI θα είναι επίσης σε θέση να επιταχύνουν τις στρατηγικές εμβολιασμού τους. Κατά τη μεταβατική περίοδο, οι γρήγορες δοκιμές μπορούν να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο, ειδικά στον Τουρισμό. Πρέπει να χρησιμοποιήσουμε αυτές τις ευκαιρίες όπου είναι δυνατόν για χάρη των πολλών εκατομμυρίων υπαλλήλων στον ευρωπαϊκό τουριστικό τομέα. Με ομοιόμορφους και αξιόπιστους κανονισμούς για ταχείες δοκιμές, μπορούμε να αφήσουμε πίσω μας τις υποχρεώσεις καραντίνας και τα κλειστά σύνορα. Η ταχεία δοκιμή αντί της καραντίνας είναι απαίτηση της ταξιδιωτικής βιομηχανίας, στην οποία επιμένει και η TUI. ”

Οι διακοπές της TUI παραμένουν η ασφαλέστερη μορφή ταξιδιού στην πανδημία

Τα ταξιδιωτικά πακέτα της TUI συνεχίζουν να παίζουν σημαντικό ρόλο στην πανδημία, καθώς εγγυώνται υψηλά πρότυπα υγιεινής και ασφάλειας σε όλα τα στάδια της ταξιδιωτικής εμπειρίας, επιτρέποντας έτσι τα υπεύθυνα ταξίδια ακόμη και σε περιόδους πανδημίας. Αυτό επιβεβαιώνεται επίσης από τα στοιχεία, καθώς από την πρώτη επανέναρξη του προγράμματος του καλοκαιριού, η TUI έστειλε σε διακοπές περισσότερους από 2,5 εκατομμύρια επισκέπτες, με 0,54 κρούσματα, ανά 100.000 επισκέπτες (364 καταχωρημένες περιπτώσεις COVID-19).TUI

 Συμπεριλαμβάνεται το 3ο πακέτο χρηματοδότησης και εξαργύρωση του ανώτερου ομολόγου 300 εκατομμυρίων ευρώ.

 Μέση επίπτωση 7 ημερών από τις 15 Ιουνίου έως τις 31 Δεκεμβρίου

Το TUI GROUP

Ο Όμιλος TUI είναι ο κορυφαίος τουριστικός όμιλος στον κόσμο και δραστηριοποιείται παγκοσμίως. Ο Όμιλος εδρεύει στη Γερμανία. Η μετοχή TUI είναι εισηγμένη στο FTSE 250, τον κορυφαίο δείκτη του Χρηματιστηρίου του Λονδίνου και στη Ρυθμιζόμενη Ανεπίσημη Αγορά στη Γερμανία.

Ο Όμιλος TUI προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες από μία πηγή για τους 28 εκατομμύρια πελάτες του, εκ των οποίων 21 εκατομμύρια ανήκουν στις ευρωπαϊκές εθνικές εταιρείες. Ολόκληρη η τουριστική αλυσίδα αντιπροσωπεύεται κάτω από μια στέγη. Αυτό περιλαμβάνει πάνω από 400 ξενοδοχεία και θέρετρα με επώνυμα εμπορικά σήματα όπως RIU, TUI Blue και Robinson και 15 κρουαζιερόπλοια, από τα MS Europa και MS Europa 2 στην κατηγορία πολυτελείας και αποστολές στον στόλο Mein Schiff της TUI Cruises και κρουαζιερόπλοια στο Marella Cruises στην Αγγλία.

KSD
adv

Ο Όμιλος περιλαμβάνει επίσης τις κορυφαίες μάρκες ταξιδιωτικών πρακτόρων της Ευρώπης και διαδικτυακές πλατφόρμες μάρκετινγκ, πέντε αεροπορικές εταιρείες με περισσότερα από 100 σύγχρονα αεροσκάφη μεσαίου και μεγάλου μήκους και πάνω από 1.000 ταξιδιωτικά γραφεία. Εκτός από την επέκταση της βασικής δραστηριότητάς της με ξενοδοχεία, κρουαζιέρες μέσω επιτυχημένων κοινοπραξιών και δραστηριοτήτων σε προορισμούς διακοπών, η TUI εστιάζει όλο και περισσότερο στην επέκταση των ψηφιακών πλατφορμών. Ο Όμιλος μεταμορφώνεται σε ψηφιακή εταιρεία.

Η παγκόσμια ευθύνη για τη βιώσιμη οικονομική, οικολογική και κοινωνική δράση βρίσκεται στον πυρήνα της εταιρίας. Με έργα σε 25 χώρες, το TUI Care Foundation που ξεκίνησε η TUI εστιάζει στις θετικές επιπτώσεις του τουρισμού, της εκπαίδευσης και της κατάρτισης και στην ενίσχυση των περιβαλλοντικών και κοινωνικών προτύπων. Υποστηρίζει έτσι την ανάπτυξη προορισμών διακοπών. Το παγκοσμίως ενεργό TUI Care Foundation ξεκινά έργα που δημιουργούν νέες ευκαιρίες για την επόμενη γενιά.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *