©ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

TUI Cruises: Νέο, αναθεωρημένο μοντέλο προμήθειας | Έως 14%

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΜΟΝΕΥ

Με ένα τροποποιημένο μοντέλο προμηθειών, το οποίο για πρώτη φορά περιλαμβάνει ένα μπόνους για την αναφορά νέων πελατών, εισέρχεται στο οικονομικό έτος 2024 η TUI Cruises. Την ίδια στιγμή, η ναυτιλιακή εταιρία κατευθύνεται προς τις υψηλότερες κατηγορίες ναύλων.

Οι συνεργάτες πωλήσεων έλαβαν τους νέους όρους, οι οποίοι ισχύουν για νέες κρατήσεις FIT από την 1η Σεπτεμβρίου 2023 και για αναχωρήσεις το 2024 -οι όροι για τα γκρουπ θα ακολουθήσουν αργότερα. Στη συνοδευτική επιστολή, η ναυτιλιακή εταιρία επισημαίνει τρεις καινοτομίες. Πρώτον: ένα νέο κίνητρο 2% για τους πελάτες -ακολουθώντας το παράδειγμα της θυγατρικής Hapag-Lloyd Cruises. Δεύτερον: μια κατά 2% υψηλότερη προμήθεια για τα τιμολόγια “Pro” ή “VIP Pro” (9% έως 12%) σε σύγκριση με τα “Plus” και “Pur” 7% έως 10%). Και τρίτον: η δυνατότητα λήψης προμήθειας 11% από την πρώτη κιόλας κράτηση. Ωστόσο, αυτό ισχύει μόνο για κρατήσεις νέων πελατών στην τιμή Pro ή VIP Pro (2% μπόνους νέου πελάτη συν 9% βασική προμήθεια ανάλογα με την τιμή).

Σε περίπτωση χαμηλότερου επιπέδου τιμολογίου -Plus ή Pur- και κράτησης από υφιστάμενο πελάτη, παρέχεται προμήθεια μόνο 7%. Η υψηλότερη προμήθεια είναι 14%.

Δίκαιες προμήθειες για τα πρακτορεία

Το νέο μοντέλο επιβραβεύει τα επίπεδα πωλήσεων και τις στοχευμένες συμβουλές, συνοψίζει η TUI Cruises. Και προσφέρει “δίκαιες και βασισμένες στις επιδόσεις προμήθειες για τα πρακτορεία”. Σε κάθε περίπτωση, “τα σχετικά υψηλά καλάθια αγορών της premium μάρκας Mein Schiff εξασφαλίζουν ήδη υψηλές προμήθειες για τα ταξιδιωτικά γραφεία”, αναφέρει η εταιρία σε ανακοίνωση της.

Ο Clas Eckholt, αντιπρόεδρος Εμπορικής Διεύθυνσης, υπογραμμίζει τη σημασία των συνεργαζόμενων πρακτορείων: “Βασιζόμαστε πλήρως στη δύναμη της σταθερής διανομής. Το ταξιδιωτικό πρακτορείο είναι και παραμένει το σημαντικότερο κανάλι διανομής μας. Η TUI Cruises χρειάζεται την υποστήριξή τους ενόψει της επέκτασης του στόλου με το Mein Schiff 7 και το επόμενο όγδοο πλοίο της”.

Παράλληλα με το νέο μοντέλο προμηθειών, την 1η Σεπτεμβρίου θα ξεκινήσει η μεγαλύτερη μέχρι σήμερα εκστρατεία μάρκετινγκ για το Mein Schiff στην περιοχή DACH (Γερμανία, Ελβετία και Αυστρία). Στο Αμβούργο, η εταιρία είναι πεπεισμένη ότι τα ταξιδιωτικά γραφεία θα “κλείσουν πολλές καλές συμφωνίες”.

“Ανεξάρτητα από το αν πρόκειται για κινηματογράφο, τηλεόραση, out-of-home, έντυπα, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καινοτόμες μορφές στόχευσης ή στο ταξιδιωτικό γραφείο, κάποιος που ενδιαφέρεται για κρουαζιέρες δεν θα μπορέσει να αποφύγει τη Mein Schiff τον Σεπτέμβριο”, προσθέτει ο Eckholt. Τα συνεργαζόμενα πρακτορεία “θα επωφεληθούν αισθητά από και με αυτή την καμπάνια, η οποία θα ωθήσει μαζικά τις πωλήσεις”, υπόσχεται ο επαγγελματίας πωλήσεων.

Θα υπάρχει επίσης υποστήριξη προσωπικού για τους συνεργάτες πωλήσεων. Η ομάδα πωλήσεων έχει ενισχυθεί τις τελευταίες εβδομάδες με τρεις έμπειρους υπαλλήλους ως άμεσους συνδέσμους για τα ταξιδιωτικά γραφεία. Αυτό σημαίνει ότι επί του παρόντος υπάρχουν έξι διαθέσιμοι διευθυντές πωλήσεων, ενώ δύο ακόμη θέσεις δεν έχουν στελεχωθεί.

 

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *