Βλάβη στα συστήματα πληροφορικής “καθήλωσε” την Turkish Airlines | Εγκλωβισμένοι επιβάτες στην Κωνσταντινούπολη

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η Turkish Airlines ακύρωσε αιφνιδιαστικά περισσότερες από 100 πτήσεις την Τετάρτη λόγω τεχνολογικής βλάβης, με το πρόβλημα να αφορά επίσης τη θυγατρική χαμηλού κόστους αεροπορική εταιρία του τουρκικού αερομεταφορέα, την AnadoluJet, και σύμφωνα με πληροφορίες επηρεάζει τις πτήσεις που ήταν προγραμματισμένες μέχρι και σήμερα.

Ειδικότερα, η Turkish Airlines καθήλωσε όλα τα αεροσκάφη στον κόμβο της Κωνσταντινούπολης μεταξύ 19:00 και 22:00 τοπική ώρα την Τετάρτη, 1 Νοεμβρίου, ακυρώνοντας πολυάριθμες πτήσεις, καθώς ο αερομεταφορέας αντιμετώπισε μια σημαντική βλάβη στο σύστημα κρατήσεών του, που οδήγησε στη διακοπή της διαδικασίας έκδοσης εισιτηρίων και κρατήσεων.

Συγκεκριμένα, εξαιτίας της βλάβης επηρεάστηκαν 92 πτήσεις στο νέο αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης (IST) και 14 πτήσεις στο αεροδρόμιο Sabiha Gökçen (SAW).

Η Turkish Airlines υπόσχεται στους επηρεαζόμενους επιβάτες, μέσω του X, πρώην Twitter, να καλύψει όλα τα έξοδα που σχετίζονται με τη διαμονή στην Κωνσταντινούπολη, επιστροφή χρημάτων και αποζημίωση για τυχόν απώλειες, αλλά και κάθε άλλο κόστος που προέκυψε λόγω της ακύρωσης των πτήσεων.

Σύμφωνα με την εταιρία, σε όλους τους επιβάτες με κρατήσεις για πτήσεις μεταξύ 1ης και 2ας Νοεμβρίου 2023 έχουν χορηγηθεί πρόσθετα δικαιώματα αλλαγής και επιστροφής χρημάτων, υπό την προϋπόθεση ότι οι συναλλαγές θα πραγματοποιηθούν μέχρι τις 7 Νοεμβρίου 2023.

Μάλιστα, για να βοηθήσουν τους ταξιδιώτες, οι υπάλληλοι του αεροδρομίου παρείχαν δωρεάν σύνδεση στο διαδίκτυο “για να διασφαλιστεί η αδιάλειπτη επικοινωνία”. Ωστόσο, εξαιτίας του προβλήματος δημιουργήθηκαν μεγάλες ουρές στα γκισέ check-in και στα γκισέ κρατήσεων, εγκλωβίζοντας πολλούς επιβάτες σε έναν λαβύρινθο αβεβαιότητας.

Η βλάβη έχει πλέον διορθωθεί και οι λειτουργίες επανέρχονται σταδιακά στο φυσιολογικό, δήλωσε ο εκπρόσωπος της τουρκικής αεροπορικής εταιρίας, Yahya Ustun, στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης X.

Ο ίδιος διέψευσε τις εικασίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ότι το πρόβλημα προκλήθηκε από κυβερνοεπίθεση. “Δεν υπήρξε θέμα που να σχετίζεται με κυβερνοεπίθεση”, δήλωσε.

Σύμφωνα με αναφορές, παρόλο που οι τεχνικοί της Turkish Airlines έλυσαν το πρόβλημα περίπου στις 01:00 της 2ας Νοεμβρίου, οι παρατεταμένες καθυστερήσεις και οι πιθανές επιπτώσεις στις πτήσεις θα μπορούσαν να παραταθούν για αρκετές ώρες μετά την επιστροφή των λειτουργιών στο κανονικό επίπεδο.

 

 

 

 

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *