ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ : Πώς θα κερδίσετε πελάτες «πολυτελείας» !!!

ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ : Πώς θα κερδίσετε πελάτες «πολυτελείας» !!!

Επαναπροσδιορίζοντας την Πολυτέλεια στον τομέα της Φιλοξενίας. Πως μπορούν τα ξενοδοχεία να δώσουν σε αυτό το απαιτητικό κοινό αυτό που ζητούν;

0
petropoulos
  • Ανάλυση των αποτελεσμάτων της παγκόσμιας έρευνας των εταιρειών Horwath HTL και Soul Luxury

του Ξενοφώντα Πετρόπουλου, Διευθυντή υπηρεσιών HTL, Crowe SOL

luxuryΟι τουριστικές επιχειρήσεις θα πρέπει στρατηγικά να εμβαθύνουν στην ανάλυση του προφίλ των ταξιδιωτών, ώστε να είναι σε θέση να τους προσφέρουν, αυτό που επιθυμούν.

Και αν αυτό είναι κάτι που οι περισσότερες επιχειρήσεις πουν ότι το κάνουν τα τελευταία χρόνια, για τους ταξιδιώτες πολυτελείας θα πρέπει να εστιάσουμε στρατηγικά στον σχεδιασμό και την προσφορά εμπειριών που θα τον μετασχηματίσουν και θα του εμπλουτίσουν ψυχικά.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της μελέτης της Horwath HTL οι εμπειρίες που προσφέρουν οι τουριστικές επιχειρήσεις θα πρέπει να σχεδιαστούν προσεκτικά, δίνοντας έμφαση σε έξι βασικούς άξονες:

  1. Οι αξίες της μάρκας και η διαφοροποίηση της ταυτότητας. Ο ορισμός των αξιών κάθε μάρκας και η δημιουργία μιας καλά σχεδιασμένης ιστορίας, είναι βασικός παράγοντας για την επιτυχία του ξενοδοχείου σε μακροχρόνιο ορίζοντα. Η ταυτότητα του ξενοδοχείου, σε συνδυασμό με τις αξίες που πρεσβεύει και την αφήγηση που επικοινωνεί δημιουργούν τις βάσεις για την διαφοροποίηση της προσφερόμενης εμπειρίας.
  2. Γαστρονομία. Πλέον οι επιρροές των καταναλωτών και πολύ περισσότερο του συγκεκριμένου κοινού, είναι συγκεκριμένες και οι απαιτήσεις πολύ υψηλές. Η ανάγκη για βιωματικές εμπειρίες πολλές φορές ξεπερνούν τα φυσικά όρια του εστιατορίου και της κουζίνας και αυτό είναι ένα στοιχείο που οι τουριστικές επιχειρήσεις θα πρέπει να προσθέσουν στην στρατηγική τους. Το κλειδί είναι η γαστρονομία να γίνεται φυσική συνέχεια της ταυτότητας του ξενοδοχείου και όχι το αντίθετο.
  3. Σκοπός και βαθύτερο νόημα. Είναι εξαιρετικά σημαντικό να εμβαθύνουμε στην ανάλυση του προφίλ των πελατών ώστε οι τουριστικές επιχειρήσεις να είναι σε θέση να προσφέρουν εξατομικευμένες βιωματικές εμπειρίες οι οποίες θα απαντούν σε πολύ συγκεκριμένες ανάγκες των πελατών τους. Για παράδειγμα, ένα πρόγραμμα τεχνολογικής αποτοξίνωσης σε επισκέπτες που έχουν επιλέξει έναν καλοκαιρινό Leisure προορισμό, ή τη δημιουργία συναισθημάτων καταξίωσης σε ένα πελάτη MICE.
  4. Απόλυτη εξυπηρέτηση πελατών. Η εξυπηρέτηση πελατών συνεχίζει να είναι ένας από τους βασικούς παράγοντες επιτυχίας. Για να είναι σε θέση οι τουριστικές επιχειρήσεις να προσφέρουν το απόλυτο επίπεδο εξυπηρέτησης θα πρέπει να ακολουθήσουν συγκεκριμένες κατευθυντήριες γραμμές, όπως η προσωποποίηση στις προσφερόμενες υπηρεσίες και τον τρόπο υλοποίησης, να αρχίσουν να παίρνουν τον ρόλο του διαμορφωτή εμπειριών και να προσεγγίζουν τους πελάτες τους με ακόμα περισσότερο ανθρώπινο και ειλικρινή τρόπο.
  5. Τεχνολογία. Θα πρέπει να χρησιμοποιούν εκείνες τις τεχνολογικές λύσεις που αντιστοιχούν στην ταυτότητα του ξενοδοχείου και το προφίλ των πελατών τους, όσον αφορά στις υπηρεσίες των πελατών, στην υποστήριξη των εργαζομένων και στη διασύνδεση και λειτουργία των τμημάτων της επιχείρησης.
  6. Ψηφιοποίηση. Θα πρέπει να σχεδιάσουν το ψηφιακό ταξίδι των καταναλωτών με τέτοιο τρόπο ώστε να αντιστοιχεί στις ανάγκες των επισκεπτών, δημιουργώντας συνθήκες ευκολίας αλλά και συναισθηματικού δεσίματος με αυτούς.
Η Crowe SOL

Η Crowe SOL, συμβουλευτικός βραχίονας της μεγαλύτερης ελεγκτικής εταιρείας της Ελλάδας ΣΟΛ Α.Ε. και μέλος τους διεθνούς δικτύου Crowe Horwath International, είναι μια από τις 10 μεγαλύτερες συμβουλευτικές εταιρείες της χώρας και η μοναδική που έχει δημιουργήσει εξειδικευμένη ομάδα προσφοράς συμβουλευτικών υπηρεσιών για ξενοδοχεία, τουρισμό και αναψυχή (HTL).

Οι υπηρεσίες καλύπτουν τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη ξενοδοχείων, συμπεριλαμβανομένων των μελετών σκοπιμότητας, την συμβουλευτική για τη διαχείριση περιουσιακών στοιχείων, το due diligence, τις εξαγορές & συγχωνεύσεις, την εκπροσώπηση, τον οικονομικό έλεγχο, τον φορολογικό σχεδιασμό και τις αποτιμήσεις. Παράλληλα προσφέρει συμβουλευτική για την βελτίωση της λειτουργίας των μονάδων, τη δημιουργία νέων προϊόντων, τον σχεδιασμό marketing και πωλήσεων για νέες αγορές και στρατηγικής βιώσιμης ανάπτυξης.

Στον τομέα του τουρισμού και της αναψυχής, προσφέρει εξειδικευμένες λύσεις, σε οργανισμούς του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα, όσον αφορά στον στρατηγικό σχεδιασμό, στην ανάπτυξη και διαχείριση προορισμών και προϊόντων, στην ανάπτυξη και διοίκηση έργων και στην επιχειρησιακή ετοιμότητα.