tui

Η TUI Γερμανίας «κλείνει» την 1-2-Fly

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η TUI προχωρά το στρατηγικό σχέδιό της στη Γερμανία με την ενσωμάτωση του χαμηλού κόστους, tour operator, “1-2-Fly”, στον βασικό κορμό της από τον επόμενο χρόνο.

Μετά την καλοκαιρινή σεζόν του 2018 η “1-2-Fly” θα κλείσει και από τη χειμερινή περίοδο 2018-2019 και εξής, πακέτα διακοπών σε οικονομικά ξενοδοχεία θα προσφέρονται από την TUI.

Ο υπεύθυνος τουρισμού της TUI στη Γερμανία, Stefan Baumert, εξήγησε πως το κλείσιμο της “1-2-Fly” ήταν μέσα στα σχέδια της εταιρίας για ενδυνάμωση του brand. Τα ξενοδοχεία της “1-2-Fly” θα προσφέρονται από την TUI, μιας και η εταιρεία θέλει να προσελκύσει κοινό στη «φτηνή αγορά» για να αυξήσει το μερίδιο του στη συνολική.

Η “1-2-Fly” ιδρύθηκε πριν 20 χρόνια και πρόσφερε πακέτα σε ξενοδοχεία 3* και 4*, ανταγωνιζόμενη την Neckermann Reisen, τον Thomas Cook, και την Alltours. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια «έπεσε» μετά τη διεύρυνση του προγράμματος της TUI σε περισσότερα ξενοδοχεία 3*.

Παράλληλα, δύο από τα ξενοδοχεία της TUI στην Τουρκία, συμπεριλαμβανομένου ενός του Robinson Club, αλλάζουν όνομα. Το μέχρι σήμερα “Magic Life Belek” της TUI, ξανανοίγει με το όνομα “Sun & Fun Premium Hotel” για την καλοκαιρινή σεζόν 2018, ειδικότερα για τους Ρώσους επισκέπτες που επιστρέφουν στην περιοχή της Αττάλειας. Στο portfolio του “Magic Life” θα συμπεριληφθεί και το “Robinson Club Masmavi”, εγκατεστημένο επίσης στην Τούρκικη Riviera. Ο όμιλις Robinson θα λειτουργεί 4 club στην Τουρκία.

«Με χαρά προσφέρουμε το “Magic Life Masmavi” της TUI σε όλους τους επισκέπτες μας από το καλοκαίρι του 2018. οι τεράστιες εκτάσεις του ξενοδοχείου, που προσφέρει απεριόριστο χώρο για δραστηριότητες, είναι ιδανικές για το all-inclusive πλάνο μας. Παράλληλα προσπαθούμε να επεκτείνουμε τα σχέδιά μας για καινούρια “TUI Magic Life clubs” και σε άλλες χώρες», ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος του προγράμματος της TUI στο “Magic Life GmbH”, Andreas Pospiech.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας, η TUI Γερμανίας παρουσίασε αύξηση 6% αυτό το καλοκαίρι με αύξηση 3% τόσο στον αριθμό πελατών όσο και στα έσοδα. Συνολικά η TUI παρουσιάζει ανάπτυξη 9% το καλοκαίρι του 2017, με αύξηση 4% στον αριθμό πελατών και 5% στα συνολικά έσοδα.

Για τη χειμερινή περίοδο 2017/18 η TUI Γερμανίας φανερώνει ήδη μια αύξηση του 10% στον αριθμό πελατών και 3% στο μέσο όρο εσόδων, ξεπερνώντας κατά πολύ την ανάπτυξη της εταιρείας συνολικά (7%).

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *